De vraag zegt het eigenlijk al, hoe komen jullie aan contant geld zonder dat het opvalt? Tanken kan niet aangezien de auto geen benzine lust....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerennou gewoon van de bank opnemen is toch normaal!De vraag zegt het eigenlijk al, hoe komen jullie aan contant geld zonder dat het opvalt? Tanken kan niet aangezien de auto geen benzine lust....
Ik denk dat bij @lekkeranoniem iemand de bankafschriften mee leest en dat dit zijn probleem is.nou gewoon van de bank opnemen is toch normaal!
geld is nog altijd het enigste wettige betaalmiddel ik betaal nooit ergens met een pinpas mij niet meer gezien ben 2 keer gescimt.
theo
Klopt dat is het probleem...Ik denk dat bij @lekkeranoniem iemand de bankafschriften mee leest en dat dit zijn probleem is.
Ik heb dat probleem niet, dus heb ook geen antwoord op je vraag.
Zie je dat dan niet op de bankafschrift?In de supermarkt vragen of je wat bij kunt pinnen.
Daar zijn tegenwoordig oplossingen voor..Klopt dat is het probleem...
Hahaha en dan thuis aankomen met een brood, beleg en wat borrelnootjes. Nee als je het op die manier bij elkaar moet krijgen dan zul je geduld moeten hebben of heel creatief zijn. Helaas is heel creatief zijn in mijn ogen niet mogelijk zonder jezelf in een web van leugens te verstrikken en dat moet je ook niet willen lijkt mij.Zie je dat dan niet op de bankafschrift?
"Wat heb je dan voor 250 € in de supermarkt gekocht?"
Jij kunt altijd de Shell zegeltjes nog verzilveren met je V8 benzineverbruik ?Ga bij de supermarkt achtergelaten karretjes inleveren. Kun je een dame betalen met 300 muntjes van 50 cent
Moet je wel ook eerst bitcoins of zo'n paysafecard kopen. Hoe ga je dat rechtvaardigen? Nee, het verplaatst alleen het probleem.Toch best raar dat anonieme betaalwijze niet booming zijn in deze branche. Betalen met bitcoin of paysafe bijvoorbeeld. Gouden business lijkt me
Ik ben echt zo blij dat ik dit allemaal niet hoef te doen om te kunnen daten met een dame.Schiet me nog iets te binnen: beleggingsassets kopen en die weer inwisselen waarbij je je (deels) contant laat betalen en dan beweren dat je slecht belegd hebt. Bijvoorbeeld munten of sieraden of kunstvoorwerpen.