Algemeen Groningen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand meer over
giovana/gigi?

Bloedmooi, haast te mooi om waar te zijn?

Het is maar wat je noemt te mooi om waar te zijn. Haar tarief van € 200 is marktconform. Enig puntje van aandacht is dat zij aangeeft Braziliaans te zijn doch als taal geeft zij Engels en Spaans aan. De laatste keer dat ik in Brazilië was sprak men toch echt Portugees. Ik zou zeggen maak een afspraak en doe een review!

Weet iemand meer over
giovana/gigi?

Bloedmooi, haast te mooi om waar te zijn?
Giovana is een absolute toppertje,
Heb met haar vriendin Lisa een top tijd gehad.Veel Brazilianen spreken Spaans, weinig spreken Engels.

Ik snap eigenlijk niet waar deze argwaan vandaan komt want ze heeft zat goeie recensies op kinky en ik dacht ook hier op GR.

https://www.girlsreview.nl/threads/giovana-gigi-den-haag.31803/

Hier word Giovana besproken. Haal er je voordeel uit, en deel je ervaring dmv een recensie s.v.p. 😉

Dat herken ik Piepschuim, Braziliaanse schoonheden spreken in de regel weinig Engels, soms Spaans doch Portugees is logischerwijs de moedertaal. Ik zou ook geen bezwaar zien om haar om een date te vragen. Is Lisa nog actief?

Dat herken ik Piepschuim, Braziliaanse schoonheden spreken in de regel weinig Engels, soms Spaans doch Portugees is logischerwijs de moedertaal. Ik zou ook geen bezwaar zien om haar om een date te vragen. Is Lisa nog actief?
Als ik kijk op kinky is portugees geen optie, alleen nederlands, engels, spaans, duits en frans.

Ze zullen we een taal aan moeten klikken en dan maar kiezen voor spaans gok ik?

Terug
Bovenaan Onderaan