Spijtig, mijn ervaring met haar was erg positief. Zij wilde wel eerst even video bellen om letterlijk een beeld bij de klant te krijgen.Nog niet. Contact met kimmi ging niet helemaal soepel dus ik dacht ik laat het maar voor nu.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSpijtig, mijn ervaring met haar was erg positief. Zij wilde wel eerst even video bellen om letterlijk een beeld bij de klant te krijgen.Nog niet. Contact met kimmi ging niet helemaal soepel dus ik dacht ik laat het maar voor nu.
Aanrader: https://www.kinky.nl/advertenties/3386726-miaIemand mij een vrouw kan aanraden in Groningen? Ik ben behoorlijk geil maar weet niet naar wie
Hoe was jouw ervaring Buffel?Ik heb van de week een date met Kimmi.. ben benieuwd.
Afspraak maken gaat niet heul soepel maar tis gelukt.
Giovana is een absolute toppertje,Weet iemand meer over
giovana/gigi?
Brazilian beauty
Hello sunshine I’m Gigi, a caliente Brazilian girl who can make your dreams come true. I’m sexy, hot, kind, smart and beautiful girl. With my natural body, I just ar...www.kinky.nl
Bloedmooi, haast te mooi om waar te zijn?
Als ik kijk op kinky is portugees geen optie, alleen nederlands, engels, spaans, duits en frans.Dat herken ik Piepschuim, Braziliaanse schoonheden spreken in de regel weinig Engels, soms Spaans doch Portugees is logischerwijs de moedertaal. Ik zou ook geen bezwaar zien om haar om een date te vragen. Is Lisa nog actief?