Ik hoef het ook voor niemand verborgen te houden...heb geen vrouw of vriendin
Maar ben wel voorzichtig.. Je weet nooit wie je ergens binnen ziet gaan in een wijk.. Waar een illegaal privehuisje is.
En IEDEREEN weet dat in een straat..
Ik sta er soms van te kijken hoeveel mensen mij kennen, terwijl ik hun waarschijnlijk nog nooit gesproken heb..
Hebben ze me gezien terwijl ik bij iemand aan een karwei bezig was ofzo..
Meer dan eens gebeurt dat iemand zei
'ja ken jou wel, jij hebt de keuken bij die en die gedaan'
Dus dan heb ik liever niet dat mensen onderling zo beginnen van 'hij gaat naar d' oeren'..
Ook al zijn sommige mannen stiekem nog jaloers ook misschien
Dus ik probeer altijd zo onopvallend ergens binnen te gaan.. Zet mijn bus nooit in dezelfde straat.. En als het in een bekende buurt is dan nog voorzichtiger..
Privehuizen kom ik eigenlijk nooit, maar kom je daar iemand tegen, is diegene er meestal ook niet omdat hij de meterstanden komt opnemen.. Dus dat zou me niks kunnen verotten..
Maar verder probeer ik er niet mee te koop te lopen.. Praat er ook mee niemand over.. Zeker niet met vriendinnen.. Terwijl ik weet dat ze zich afvragen ofdat ik wel/niet sex heb..
Sommigen ken ik al 15 jaar of langer, hebben me nog nooit met een vrouwpersoon gezien..
Dus ergens is het nog een sport ook om het verborgen te houden..
Vinden ze me zo'n leuke vent omdat ik nooit probeer om ze te neuken.. 'jij bent zo anders', zeggen ze dan..
Dan denk ik.. 'nee.. Ben veel erger.. Veeeeeel erger'.. 'die Roemeense die ik een lading in haar mond heb geschoten gisteren, praat wel anders'