Hoe heb je je vrouw zover gekregen jou te laten wandelen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je mag ook antwoord geven via pb maar het volgende is uit pure interesse en niet om je onderuit te halen..
Veel van je comments lezend heb ik toch een paar vragen:
Klopt het dat zijn de dom is in de relatie en jij alleen iets mag met haar toestemming?
Die kooi om je penis is neem ik aan figuurlijk?;
Hoe is het om onderschikt te zijn als bedpartner?
Hoe ben je ertoe gekomen dit samen met je vrouw/vriendin te doen ??

Even voor de duidelijkheid: jouw levensstijl met je partner is prima, alleen niet mijn cup of tea.
Hoi,

hoeft niet via PB. Ik voel me ook nooit onderuit gehaald. Ik heb een perfect gelukkig leven en een onverzadigbare Hotwife als partner.

Antwoord op je vragen:
- Zij is absoluut de Dom. Ik zal ook nooit nog andere vrouwen neuken (al bezocht ik vroeger honderden DVP's en weet zij daar alles van). Zij neukt wie ze wil, waar ze wil, wanneer ze wil en hoe ze wil. Ze bepaalt niet enkel wanneer ik haar (zelden, zal bvb dit jaar niet meer gebeuren want 3 keer was voldoende) neuk. Ze bepaalt ook wanneer ik eens klaa kom, en dat is dan na dagenlang edgen en in mijn kooi.
- Die kooi is een echte kooi. Qua model, het is een metalen Feminizer V4. Afwisselend tussen de small en de extra small. Wetende dat ik best goed geschapen ben/was en ik haar meermaals per dag neukte voor de zomer van 2023 is dat best pijnlijk.
- hoe er toe gekomen. De details lees je in haar/onze verhalen op fetlife best. Maar kort: we zijn stapelverliefd op elkaar, mar van in het begin had zij een dominant effect op mij. Door volledig open communicatie en vertrouwen eindigden we in deze 24/7 lifestyle.
 
Terug
Bovenaan Onderaan