Je krijgt op de markt toch ook een plakje kaas van de kaasboer om te proeven?Huh? dus je mag voor niks even tongen om te bepalen of je überhaupt binnen wil komen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe krijgt op de markt toch ook een plakje kaas van de kaasboer om te proeven?Huh? dus je mag voor niks even tongen om te bepalen of je überhaupt binnen wil komen?
Dat wordt ook niet meer gedaan door die gierige hollanders die wel proberen maar niet kopenJe krijgt op de markt toch ook een plakje kaas van de kaasboer om te proeven?
Van Kooten en de Bie. De vieze man die een bonbon komt proeven bedenk ik nu.Dat wordt ook niet meer gedaan door die gierige hollanders die wel proberen maar niet kopen
Dat was nog eens leuke tv om naar te kijken al zie ik dit 200 keer ik blijf me kapot lachen.Van Kooten en de Bie. De vieze man die een bonbon komt proeven bedenk ik nu.
Daar lijkt het wel op ja, baat het niet, schaden zal het niet snel.Oké, als ik het zo lees zal ik me een stuk assertiever moeten opstellen… Let's try it!
Bedankt allen voor de reacties.
Herkenbaar. Gewoon vragen of ze autistisch zijn.Bij veel DVP's die ik meermaals bezocht herkende ik een vast patroon in de handelingen tijdens de date.
Meestal laten ze je plat op je rug liggen en zakken ze naar beneden om te pijpen, sommigen zelfs met hun rug naar je toe. Daarna cowgirl waar zij ritme en diepte bepalen en dan eventueel afwerken in enkele andere posities maar steeds zo dat zij kunnen controleren. Ergens begrijpbaar (ze,er de eerste keer dat je haar bezoekt) maar soms frustrerend als je zelf zachtaardig bent en vooral wil strelen, knuffelen…
Ik veronderstel dat dit patroon dient om zichzelf te beschermen tegen ongewenste acties van de klant maar soms voel ik me als een walvis op het droge die via zijn kant gereanimeerd moet worden….
Nu mijn vraag: hoe doorbreek je op een zachtaardige manier dit patroon en bouw je wat vertrouwen op zodat ze meer toelaat ( ik bedoel dit niet dat ze extra services moet toelaten maar dat je samen actief naar een hoogtepunt kan werken). Ik heb dit reeds meermaals aangebracht in het gesprekje vooraf maar ik zie ze meestal terugvallen in hun gewoontes…
Iemand tips?
Ik ben zelf autistisch..... Dus mijn patroon heb ik al bij voor de date.Herkenbaar. Gewoon vragen of ze autistisch zijn.
Dat geeft een behoorlijke draai aan de date kan ik je vertellen. Niet altijd positief, maar het ijs is wel gebroken.
Vragen wat zij leuk vindt en wat niet aan de prachtige DVP waar ik ga vind ik Persoonlijk houd ik van zacht strelen, kussen, beffen, knuffelen, praten, … met haar; seks is voor mij vooral samen genieten en veel meer dan enkel mijn orgasme (hoewel dat laatste ook leuk is).Haha bij mij komen
Jammer dat je het zo ervaart. Misschien vanaf begin gewoon communiceren wat je wil? Ook erkenning geven dat je het werk apprecieert en ook haar als persoon. Lijkt me niet zo moeilijk om te zeggen aangezien je zelf aangeeft zachtaardig te zijn en te willen. We krijgen echt klootzakken over de vloer, maar dit lezen voelt al aan alsof je echt een lief persoon bent. Je kan vragen wat zij leuk vindt en zeggen wat jij fijn vindt en mss verandert zo haar mood wat.
Ik hoor natuurlijk alleen van jullie hoe afwerkers zich gedragen, maar er zullen er vast ook wel zijn die dit niet doen