Hoe communiceer jij met dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je denkt dat _iedereen_ uit Jamaica Bob Marley kent ?
Dit was in de jaren negentig dat dit gebeurd is , zeg maar in de hoogtijdagen van de AIDS epidemie , het enige wat men wist ervan was dat het seksueel overdraagbaar was en er was nog geen medicijn beschikbaar tegen
AIDS tierde met name in Afrika welig toen , het was zo erg daar dat DVP's uit Afrikaanse landen door veel klanten gemeden werden als de pest
Dat kostte die meiden natuurlijk een hoop geld en vandaar dat met name Ghanese vrouwen ineens beweerden uit Jamaica te komen omdat dat ook een Engelstalig land is met een zwarte bevolking
Wikipedia bestond nog niet toen maar iedereen die twee minuten de tijd neemt om zich in Jamaica te verdiepen leert dat Kingston de hoofdstad is en dat Bob Marley daar vandaan komt
De kans dat een geboren Nederlander koningin Maxima niet kent is groter dan dat je een Jamaicaan tegenkomt die nog nooit van Bob Marley gehoord heeft , zeg nu zelf als wij als Nederlanders nou al een 40 jaar na die man zijn dood nog weten wie het is hoe zou dat dan in zijn geboorteland zijn ? en nee ik geef weinig tot niets om reggae
 
Laatst bewerkt:
Als een dame heerlijke mooie kleine borsten heeft, moet ik dat ook wel tien keer per bezoek zeggen, haha. En dat is elke keer weer even gemeend. Ik word er zelf ook opgewonden van om hardop uit te spreken wat ik mooi/heet/geil aan een meid vind.
Jij valt dus op mooie kleine borsten en kiest dus een DVP uit die daar over beschikt en die kan je dus zoveel welgemeende complimentjes geven als je wilt
Ik val meer op het grotere werk op borsten gebied en selecteer daar dus op ,kwestie van smaak , valt niet over te twisten
Allebei gaan we dus bij een dame naar binnen die we welgemeende complimentjes kunnen geven , en hoe zit dat dan met de dames? Wat nu als jou klein geschapen dame een fetish heeft met mannen die op rockmuzikanten uit de jaren 70 lijken en de dame met de grote bos hout voor de deur het meer op gladgeschoren kort geknipte types als jij hebt ? ( even als voorbeeld , ik heb natuurlijk geen idee hoe je er uit ziet)
Wij zijn degenen die kiezen in deze tak van sport dus als we geen welgemeende complimentjes kunnen geven hebben we zelf wat verkeerd gedaan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan