Hoe communiceer jij met dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het waardeloos als ik niet kan communiceren. Eens prive bij een dame geweest die met google translate communiceerde..... ongedane zaken weggegaan. Dames gebruiken graag "ik niet begrijp niet" als smoesjes om niet te doen wat ze beloven. Als de dame en ik geen taal hebben die we beiden spreken heb ik geen interesse...........met uitzondering van Chinese meisjes in Barcelona, de prijs kwaliteit verhouding is daar zo goed dan ik google translate voor lief neem :)
Zijn de Chinese dames in Barcelona dan zo veel goedkoper?
En hoe kom je die dan tegen? In massage salons?
 
Nee idd, als je van tevoren en erna 5 minuten onzintalk doet is ze ineens gek op je, lebbert ze je helemaal af, is ze helemaal je vriendin en gek op je.
Waarom je dan nog die 100 euro moet aftikken is me nog steeds een raadsel.
Goed zo, doe maar met opzet alsof je niet begrijpt wat ik bedoel. Maak er maar een mooie stropop-redenering van, kun je 'm daarna zelf aftuigen.
 
Los van het feit dat de straten vaak bezaaid zijn met kaartjes van Chinese salons, staan ze ook op sites als pasion. Com
Gewoon Google "putas baratas Barcelona." alle fotos zijn nep. Sommige salons hebben alleen oude wijven, maar dan loop je gewoon weg. Maar ik heb ook prachtige geile jonge meisjes meegemaakt, met uitstekende service super vriendelijk en echt gfe gevoel. Mijn ervaring met aziatische vrouwen is zowiezo veelal dat ze er vol voor gaan alsof je hun vriendje bent.
In plaats van de grenzen open te gooien voor oosteuropeanen zouden we eens moeten proberen wat meer aziaten hiernaartoe te halen.
In Nederland zijn aziatische vrouwen een beetje een luxe, terwijl er toch zat zijn zou ik zo zeggen......
 
Het is me nog nooit overkomen dat ik niet kon communiceren met de dame voor wat betreft de sexuele handelingen. Zelfs in verre, vreeemde, exotische bestemmingen. Ik vraag dan ook niks bijzonders of uitzonderlijks: "suck & fuck".

Een truukje dat ik wel eens gebruik in het buitenland, is de dame jou te laten aanspreken. In een club of bar of op straat, kiest zij je uit en dan is de kans al wat groter dat ze toch een paar woorden Engels, Frans of Duits praat.

Maar het is wel net zo leuk om een extra woordje met haar te kunnen wisselen en dat geeft zeker een meerwaarde. Uiteindelijk gaan we toch naar die exotische dames om ons vertrouwder te maken met hun cultuur, niet?
 
Goed zo, doe maar met opzet alsof je niet begrijpt wat ik bedoel. Maak er maar een mooie stropop-redenering van, kun je 'm daarna zelf aftuigen.

Ik begrijp wat je bedoelt, maar je verhaal klopt alleen van geen kant.
Een dame gaat jou niet betere, warmere seks geven omdat je 2 minuten voor en na de daad een lulpraatje hebt gehouden. Sterker nog, de meeste dames willen je zo snel mogelijk weg hebben zodat ze sneller naar de volgende klant kunnen.
Een dame heeft goede/uitgebreide service, of niet. Het enige dat een dame kan overtuigen om jou wat extra's te geven is:
1 meer geld
2 jouw uiterlijk
Als ze jouw uiterlijk niet leuk vindt maakt het geen bal uit dat je 2 minuten met haar kletst hoor. Als jij jezelf dat wijs wil maken prima.
Ik vind het best wel triest dat iemand behoefte heeft aan een uitgebreid praatje met een dvp. Dan zou ik zeggen dat je kritisch moet kijken naar je eigen leven en wellicht wat meer vrienden/sociale contacten zoeken waar je die behoefte mee kan vervullen.
En zoals @Rony80 ook al aangaf, zijn er heel wat Zuid-Amerikaanse dames (zo ken ik er ook een paar) die geen woord Engels spreken, waar je niet mee kan communiceren, maar die je wel heerlijke, warme, persoonlijke seks geven. Dat alleen al bewijst voldoende imo.
 
Een dame heeft goede/uitgebreide service, of niet. Het enige dat een dame kan overtuigen om jou wat extra's te geven is:
1 meer geld
2 jouw uiterlijk
Je uiterlijk? Dat lijkt me voor een dame nauwelijks interessant. We zijn toch vrijwel allemaal lelijke oude kerels.
Je gedrag (normaal/beleefd) en persoonlijke hygiëne is volgens mij een stuk relevanter voor een dame om jou als onprettige of prettige klant in te delen.
En een prettige klant zou (afhankelijk van dame) een kans kunnen hebben op wat extra's.
 
Je uiterlijk? Dat lijkt me voor een dame nauwelijks interessant. We zijn toch vrijwel allemaal lelijke oude kerels.
Je gedrag (normaal/beleefd) is volgens mij een stuk relevanter voor een dame om jou als onprettige of prettige klant in te delen.
En een prettige klant zou (afhankelijk van dame) een kans kunnen hebben op wat extra's.

Ik krijg sterk het idee dat ouwe lullen op het forum zichzelf mooi verhaaltjes aanpraten haha.
Geloof mij maar, een dame gaat niet hevig tongzoenen met een 60-jarig bejaarde omdat ie vriendelijk is en houdt van een praatje.
Die heeft veel liever een 25-jarig gozer die er goed uitziet hoor. Ik weet niet wat voor wereld jullie in je hoofd hebben, maar het klopt niet hoor.

Waar ik het wel mee eens ben is dat gedrag wel veel kan verpesten. Als je een onbeschofte lul bent gaat een dame jou niet mogen, ook al zie je er uit als Brad Pitt.
Maar als je een 25-jarig Roemeense griet vraagt of ze liever tongzoent met een 30-jarige stille jonge gozer of een 60-jarige praatjesmaker is de keuze duidelijk.
Jullie mogen zelf geloven waar je in wil hoor.
En je zegt het zelf al, 'vrijwel allemaal lelijke oude kerels'. Vrijwel allemaal inderdaad, dat geldt niet voor iedereen. Daarom is een jong ok uitziend gozer van 25 ineens een verademing voor een hete dame van 25 nadat ze de hele dag sex heeft gehad met kerels van 60.
 
Je uiterlijk? Dat lijkt me voor een dame nauwelijks interessant. We zijn toch vrijwel allemaal lelijke oude kerels.
Je gedrag (normaal/beleefd) en persoonlijke hygiëne is volgens mij een stuk relevanter voor een dame om jou als onprettige of prettige klant in te delen.
En een prettige klant zou (afhankelijk van dame) een kans kunnen hebben op wat extra's.
Ik heb zelf in mijn werk ook met klanten te maken , of ze knap of lelijk zijn maakt me geen zak uit maar goed ik heb ook geen seks met ze natuurlijk ,,ik verkoop een ander product
Het is natuurlijk wel leuker om met vrolijke , vriendelijke mensen zaken te doen die je een kop koffie aanbieden en een praatje over misschien een gemeenschappelijke belangstelling maken dan met iemand die met een smoel alsof hij een week zuurkool gegeten heeft kortaf direct ter zake komt en na gedane zaken zonder boe of bah te zeggen weer vertrekt
Het maakt voor de service en de prijs weinig uit , ik ga voor een aardige klant echt niet gratis werken maar je ziet de één wel liever komen dan de ander natuurlijk
 
Ik krijg sterk het idee dat ouwe lullen op het forum zichzelf mooi verhaaltjes aanpraten haha.
Geloof mij maar, een dame gaat niet hevig tongzoenen met een 60-jarig bejaarde omdat ie vriendelijk is en houdt van een praatje.
Die heeft veel liever een 25-jarig gozer die er goed uitziet hoor. Ik weet niet wat voor wereld jullie in je hoofd hebben, maar het klopt niet hoor.

Ik weet dan weer niet in wat voor wereld jij leeft maar je lult in ieder geval behoorlijk uit je nek. Er zijn genoeg dames die tongzoenen met mannen rond de zestig. Sterker nog de meeste dames hebben het niet zo op die groene blaadjes van een jaar of 25, als je de dvp's daarover hoort kunnen die er meestal niet veel van ?
Jij mag je collega wandelaars hier van mij uitmaken voor ouwe lullen en bejaarden, prima maar dan vertel ik jou dat je nog veel moet leren en er ook gezien je taalgebruik weinig van bakt.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben geen 25 jarige Roemeense dus uit ervaring kan ik niet spreken , maar als je het mij vraagt tongzoent ze het liefst helemaal niet met iemand die ze nog nooit van haar leven gezien heeft maar toevallig 2 minuten eerder een x bedrag heeft neergeteld om een bepaalde periode met haar door te brengen , ook niet met Brad Pitt
Ik zelf ben een knappe oude lul overigens , geen filmster van beroep maar nog altijd 2 jaar jonger dan Brad ,vrienden en sociale contacten heb ik genoeg en als ik naar de hoeren ga stel ik me netjes voor , vraag waar ze vandaan komen , hoe lang ze al hier zijn en als ze tot mijn vaste dames behoren hoe het met hun familie gaat of hoe hun vakantie geweest was
Voor dat alles verlang ik helemaal niets terug op het gebied van betere service of korting en hoe geweldig ik ze ook vind ik wil niet met ze trouwen , met ze uit eten of ze thuis uitnodigen
 
Ik weet dan weer niet in wat voor wereld jij leeft maar je lult in ieder geval behoorlijk uit je nek. Er zijn genoeg dames die tongzoenen met mannen rond de zestig. Sterker nog de meeste dames hebben het niet zo op die groene blaadjes van een jaar of 25, als je de dvp's daarover hoort kunnen die er meestal niet veel van ?
Jij mag je collega wandelaars hier van mij uitmaken voor ouwe lullen en bejaarden, prima maar dan vertel ik jou dat je nog veel moet leren en er ook gezien je taalgebruik weinig van bakt.

Ik zeg niet dat dames dat niet zullen doen. Tuurlijk doen ze dat. Als je genoeg geld geeft doen ze alles (zo niet, veel). Ik probeer aan te geven dat 'een praatje maken' niet significant gaat uitmaken voor de dienst zelf en dat uiterlijk daarin een groter rol speelt.
Als jij er goed uitziet maar je betaalt niet ga je niet veel eruit krijgen. Als jij er goed uitziet en je bent een onbeschoft persoon idem dito.
Over de groene blaadjes van 25 heb je gelijk. Komt omdat het een bepaald type jongeren (bevolkingsgroep noem ik dan niet) zijn die vaak raamdames bezoeken en daarbij zich ook niet goed gedragen. Maar iemand van 30-35 die zich netjes gedraagt heeft zeker de voorkeur van een dame en niet iemand van 60 (ook al is het mannetje van 60 zo praatgraag en vriendelijk).
 
Ik ben geen 25 jarige Roemeense dus uit ervaring kan ik niet spreken , maar als je het mij vraagt tongzoent ze het liefst helemaal niet met iemand die ze nog nooit van haar leven gezien heeft maar toevallig 2 minuten eerder een x bedrag heeft neergeteld om een bepaalde periode met haar door te brengen , ook niet met Brad Pitt
Ik zelf ben een knappe oude lul overigens , geen filmster van beroep maar nog altijd 2 jaar jonger dan Brad ,vrienden en sociale contacten heb ik genoeg en als ik naar de hoeren ga stel ik me netjes voor , vraag waar ze vandaan komen , hoe lang ze al hier zijn en als ze tot mijn vaste dames behoren hoe het met hun familie gaat of hoe hun vakantie geweest was
Voor dat alles verlang ik helemaal niets terug op het gebied van betere service of korting en hoe geweldig ik ze ook vind ik wil niet met ze trouwen , met ze uit eten of ze thuis uitnodigen

Als ik merk dat ik kan communiceren met een dame en dat ze dat graag doet, doe ik dat ook. Tuurlijk is dat leuk. Maar het is voor mij geen vereiste voor het wel/niet kiezen van de dame, dat is waar de discussie in eerste instantie over ging.
 
Ik zeg niet dat dames dat niet zullen doen. Tuurlijk doen ze dat. Als je genoeg geld geeft doen ze alles (zo niet, veel). Ik probeer aan te geven dat 'een praatje maken' niet significant gaat uitmaken voor de dienst zelf en dat uiterlijk daarin een groter rol speelt.
Als jij er goed uitziet maar je betaalt niet ga je niet veel eruit krijgen. Als jij er goed uitziet en je bent een onbeschoft persoon idem dito.
Over de groene blaadjes van 25 heb je gelijk. Komt omdat het een bepaald type jongeren (bevolkingsgroep noem ik dan niet) zijn die vaak raamdames bezoeken en daarbij zich ook niet goed gedragen. Maar iemand van 30-35 die zich netjes gedraagt heeft zeker de voorkeur van een dame en niet iemand van 60 (ook al is het mannetje van 60 zo praatgraag en vriendelijk).

1 ding is duidelijk Eagle, jij snap er in ieder geval niks van. Ik (ouwe lul) betaal nooit extra voor tongzoenen en vwb die groene blaadjes, dat zijn niet alleen jongeren van een bepaalde afkomst maar ook gewone jongeren, heeft niks met "bepaalde type jongeren" te maken maar met onervarenheid ivm leeftijd, jongetjes zoals jij dus.
 
Als ik zo soms met de dames app begrijp ik eruit dat ze liever een wat oudere hebben dan een jonger persoon. Ik heb dat een keer gevraagd toen ik bij een dame was, deze vroeg naar mijn leeftijd, en dus met 10 jaar gelogen en als antwoord met hoofd letters PERFECT . Het kwam er min of meer op neer dat de wat oudere man niet zo fel meer neukt, dus het gaat wat rustiger allemaal, en het andere dat de wat oudere man niet een keiharde erectie heeft, tja als ik zo bij mezelf kijk zou dat allebei wel eens kunnen kloppen. Ik hoef de honderd meter niet in tien seconde te lopen, en het was slapper blijven van Bassie zullen de meesten van 55-60 ook wel herkennen denk ik, alhoewel het voor mij pas iets is van de laatste tijd.
Alleen kan ik nog niet plaatsen waarom ?
 
Verminderde bloedtoevoer
Een belangrijke oorzaak daarvan is aderverkalking. De aanvoerende bloedvaten kunnen zich door de verkalking niet meer voldoende openen. Daardoor wordt onvoldoende bloed naar de zwellichamen van de penis gevoerd. Er kan soms even een korte of zwakke erectie ontstaan, die snel weer verdwijnt


Geniet er nog maar veel van Clown,voordat hij voorgoed zijn kopje laat hangen ;)
 
Als hij met pensioen is,je leuter.Kun je er een kunststof pijpje in laten zetten,met een blaasbalgje in de zak,als je dan in je zak knijpt,komt er lucht in dat pijpje,en komt hij uit vervroegd pensioen. Je kunt hem daarna ook weer leeg laten lopen.
 
Ik probeer altijd wel met te praten vooraf. Gewoon een beetje smaltalk en een beetje lachen. Vooral de eerste keer breekt dat het eis wel. Ik vind zelf het bezoek dan altijd een stuk leuker. Lukt met 9 van de 10 vrouwen. Met de een praatje natuurlijk wat meer dan met de andere, maar met bijna iedereen wel een goed contact.

Het voelt dan het gehele bezoek beter. Die enkele keer dat het niet lukt is bijna altijd de sex ook wat minder. Kortom het is geen verplichting, maar helpt wel en soms krijg je er ook wat extra's voor terug. Zelf vind ik het met de Spaanstalige dames ook altijd leuk om in hun taal te praten. Dat verwachten ze vaak niet en maakt het bezoek wel een stuk leuker.
 
Al is een heer 100, als hij dat maar laat zien door middel van een groen briefje ...

Nee. Zo simpel is het niet in onze wandelstraten.

Ik zag dames wegkijken van opdringerige adonissen van nog lang geen dertig. Ik zag dames wegkijken van tweemaal dertig. Het zijn net mensen, die dames. Soms kunnen ze kiezen. Soms door omstandigheden (meestal financiële) nauwelijks of zelfs niet.

Soms hebben ze geluk (een beschaafde jongeman, een praatgrage nette volrijpe heer met veel slapte in het midden maar wel volop in de slappe was) - soms behoeven ze een wasknijper op de neus.

Soms hebben ze vooroordelen, al dan niet door een opgedane ervaring (als die niet deugde, zijn de "soortgenoten" ook dubieus),. Soms is het adagium: wij zien dames zitten, zij zien geld wandelen.

Alles is mogelijk. Alles komt voor. Klanten die alleen maar komen praten (en zich "warmen"). Cliënten die woordeloos een record willen breken met Hi-Suck-Fuck-Bye.

Die op uiterlijk vallen (en dan niet zelden in de routine-val vallen). Die al dan niet verbale empathie zoeken. Die vol geloof in de eigen potentie zijn (ik breng haar altijd tot diverse orgasmen - ja, ja, daarvoor is ze het vak in gegaan). Die zich een biechtmoeder wensen. Die net zijn gescheiden. Die ... u vult maar aan.

Zeker, het zijn in hun bezigheden net mensen, die dames. Nèt. Want het zijn eigenlijk professionele actrices zonder erkend diploma die soms, maar zeker niet altijd, kunnen kiezen voor wie ze optreden, met woord en/of daad.

Communiceer ze, collegae !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan