HIV

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als een DVP HIV heeft opgelopen en volledig onder behandeling staat dat het niet meer detecteerbaar is, dan kan die persoon niemand anders infecteren.

Het is de periode van niet weten dat je HIV hebt dat het gevaarlijkste is. Zodra de behandeling aangeslagen is dan is zo'n persoon zelfs veiliger dan iemand die het nooit zeker weet.
 
Ja, daar ben ik het mee eens, maar wat als ze twee keer per jaar wordt getest, dan kan dat haar 6 maanden kinky seks geven, gemiddeld 5-10 mannen per dag, waarvan sommigen blote seks met haar hebben, orale seks met CIM.
 
Eigenlijk zou je zeggen...nee, stoppen. Maar zo simpel ligt het niet. De dame zal in haar sociale status wellicht tussen drugs, drank en misschien geweld bivakkeren. Zware schulden hebben. Het werk niet vrijwillig doen. En een normale baan is niet op haar van toepassing. Dan wordt alles in een ander perspectief geplaatst. Bovenstaand is voor iedere vrouw een nachtmerrie scenario. De vraag roept dus vanzelf vragen op waar niet zomaar een pasklaar antwoord op gegeven kan worden.
 
Een persoon die goed is ingesteld op hiv-medicatie en een ondetecteerbare viral load heeft, is niet besmettelijk, waardoor er geen enkele reden is om te stoppen met sekswerk. Bovendien bieden condooms uitstekende bescherming. Het echte probleem ligt bij mensen die niet weten dat ze hiv hebben, omdat ze zich niet laten testen, of bij degenen die het wel weten maar geen toegang hebben tot de juiste zorg of geen zorg zoeken.
 
Ja, daar ben ik het mee eens, maar wat als ze twee keer per jaar wordt getest, dan kan dat haar 6 maanden kinky seks geven, gemiddeld 5-10 mannen per dag, waarvan sommigen blote seks met haar hebben, orale seks met CIM.
Een HIV infectie merk je wel voor die 6 maanden aangezien je er flink ziek van gaat worden na de incubatietijd. De legaal werkende DVPs laten zich sowieso minstens 1 keer per 3 maanden testen.

Niet te vergeten dat de persoon die gepenetreerd wordt het meeste risico loopt (dat geld voor elke soa trouwens). En ja, beffen is dus dat jij "gepenetreerd" wordt omdat jij de ontvanger bent. Daarom ook oraal sowieso met condoom doen als je jezelf goed wilt beschermen.
 
Ja, daar ben ik het mee eens, maar wat als ze twee keer per jaar wordt getest, dan kan dat haar 6 maanden kinky seks geven, gemiddeld 5-10 mannen per dag, waarvan sommigen blote seks met haar hebben, orale seks met CIM.
ik vraag mij ook af hoe dat zit met die rondreizende Zuid Amerikaanse dames die hier werken op een toeristenvisa? Zullen die zich ook laten testen, of medicatie innemen als zo postief zijn ?
Niet te vergeten dat de persoon die gepenetreerd wordt het meeste risico loopt (dat geld voor elke soa trouwens)
en zeker bij anaal verkeer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan