Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaarom is het advies ook om een condoom te gebruiken tijdens de seks.Ja, daar ben ik het mee eens, maar wat als ze twee keer per jaar wordt getest, dan kan dat haar 6 maanden kinky seks geven, gemiddeld 5-10 mannen per dag, waarvan sommigen blote seks met haar hebben, orale seks met CIM.
Een HIV infectie merk je wel voor die 6 maanden aangezien je er flink ziek van gaat worden na de incubatietijd. De legaal werkende DVPs laten zich sowieso minstens 1 keer per 3 maanden testen.Ja, daar ben ik het mee eens, maar wat als ze twee keer per jaar wordt getest, dan kan dat haar 6 maanden kinky seks geven, gemiddeld 5-10 mannen per dag, waarvan sommigen blote seks met haar hebben, orale seks met CIM.
Nee, je kunt behoorlijk ziek worden, maar je kunt er ook nauwelijks iets van merken. Vaak zijn er griepachtige symptomen, die veel mensen niet zullen herkennen als hiv.Een HIV infectie merk je wel voor die 6 maanden aangezien je er flink ziek van gaat worden na de incubatietijd.
ik vraag mij ook af hoe dat zit met die rondreizende Zuid Amerikaanse dames die hier werken op een toeristenvisa? Zullen die zich ook laten testen, of medicatie innemen als zo postief zijn ?Ja, daar ben ik het mee eens, maar wat als ze twee keer per jaar wordt getest, dan kan dat haar 6 maanden kinky seks geven, gemiddeld 5-10 mannen per dag, waarvan sommigen blote seks met haar hebben, orale seks met CIM.
en zeker bij anaal verkeer.Niet te vergeten dat de persoon die gepenetreerd wordt het meeste risico loopt (dat geld voor elke soa trouwens)
Dat bedoel ik.ik vraag mij ook af hoe dat zit met die rondreizende Zuid Amerikaanse dames die hier werken op een toeristenvisa? Zullen die zich ook laten testen, of medicatie innemen als zo postief zijn ?
en zeker bij anaal verkeer.dat
Misschien moet de PVV dit ook toevoegen aan hun argumenten, zullen ze vast weer wat stemmen mee trekken, naast verkrachters, dieven en omvolkingDe meeste heteroseksuele DVP die HIV oplopen zullen besmet geraken door onbeschermd seksueel contact met Afrikaanse mannen (tijdens hun werk of in hun privéleven). En er worden zoals we weten jaarlijks tienduizenden jonge single Afrikaanse mannen geïmporteerd naar onze lage landen.
Niet dat die allemaal HIV hebben maar sommigen natuurlijk wel.
Inderdaad zou er getest worden in het rond reizend circus ?ik vraag mij ook af hoe dat zit met die rondreizende Zuid Amerikaanse dames die hier werken op een toeristenvisa? Zullen die zich ook laten testen, of medicatie innemen als zo postief zijn ?
en zeker bij anaal verkeer.
Oh ik had gehoord ; vooral Oost-Europese mannen. Bouwvakkers. Ik heb ook wel eens gehoord dat de prevalentie bij Indiaanse diamentairs uitzonderlijk hoog was. Maar dat bleek toch niet waar te zijn. Niet meer dan rondvogelende kempische boeren.De meeste heteroseksuele DVP die HIV oplopen zullen besmet geraken door onbeschermd seksueel contact met Afrikaanse mannen (tijdens hun werk of in hun privéleven). En er worden zoals we weten jaarlijks tienduizenden jonge single Afrikaanse mannen geïmporteerd naar onze lage landen.
Niet dat die allemaal HIV hebben maar sommigen natuurlijk wel.
Niet echt. Best veel vallen onder de oost-europaanse en marokaanse bendes doordat ze de taal niet spreken. Dat zijn dus hun "agencies" en die regelen de meeste dingen voor 50% van het inkomen. En ja, de helft is inderdaad wat afgegeven wordt (heb een ex gehad vanuit het rondreizend circus die me die dingen allemaal verteld heeft).Inderdaad zou er getest worden in het rond reizend circus ?
Waar heb je deze cijfers gevonden?Ben je in Thailand en je loopt in Pattaya door Soy 6 dan heeft ongeveer 35/40% HIV en 60/70% de overige SOA's.