Recensie Hikari, Nijmegen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Izcape

Newbie
1
16/01/25
0
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
450
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Waar te beginnen dit wordt mijn eerste en tegelijk ook mijn laatste recensie, want dit is geen hobby voor mij wat blijkt uit het volgende dat ik u ga vertellen.

Mijn allereerste ervaring met sexjobs was met Hikari uit Nijmegen. Haar advertentie/ beschrijving greep mij aan ook beschrijft zij dat ze geen pro is en daar was ik naar opzoek. Nu heb ik hier en daar wat zitten lezen op de forum en meestal wordt aangeraden te beginnen met een een privéhuis of pro.

De eerste keer kwam ze bij mij thuis "ze appte heb de auto geparkeerd loop nu richting je huis" ik vol spanning deur open en stapte naar buiten en daar liep ze mij tegemoet klein van stuk, maar precies zoals ik voor ogen had. Ik ontving haar hartelijk stevige knuffel, kus en samen stapten we naar binnen ze nam plaats op de bank ik bood haar wat te drinken aan, water prima komt eraan. Naast haar gaan zitten praatje, grapje enzo. Daarna begon the fun met haar tongzoenen is heerlijk! Vol overgave gfe 100% al snel zat mijn hand onder haar rokje en begon ik haar inmiddels nat wordende poes te vingeren. Haar hand wrijvend over mijn broek ze voelde dat ie lekker hard aan het worden was. Dit alles en nog steeds tongzoenen hmm ik knoopte mijn broek open mijn hard geworden knuppel wou eruit, ze voelde hem en zonder dat ik iets hoef te zeggen onderbrak zij het zoenen. Nam plaats voor me op haar knieën en begon te pijpen/ zuigen zo op dat moment werd mij lul op volle oorlogssterkte klaar gemaakt voor het echte werk. Dat was gauw want ik was geil zij was geil en ik liet haar niet langer op de knieën zitten dit keer onderbrak ik en hielp haar omhoog. Aan een bed hebben we niet eens gedacht ik begeleide haar en zei "doggy ja zei ze" haar nog ff snel voor de daad gelikt nam haar ass ook mee hmm en nam ff een quick moment om het aanzicht te bekijken altijd lekker 😋 Ik ging rustig naar binnen hmm en wat voelde ze strak. Waarna ik harder begon te stoten zij begint te kreunen en ik ging hard! Echt fenomenaal hield hem er eens uit om ff haar sappen te proeven en gleed hem er weer in en stootte klaar.

Yes ronde 2 missio en ronde 3 ging zij bovenop mij zitten waarbij we met beide standjes heerlijk ook hebben getongzoend. En echt het tongzoenen ook zo fijn met haar alles is goed met haar wees echt zuinig met deze asianpearl en wees ook gul! Zij kan het goed gebruiken ik heb haar 450 gegeven.

Na deze ervaring hebben we elkaar vaker bezocht totdat ik gevoelens begon te krijgen I know what happens damn ja! 🫣

Wat ik haar gun ik gun haar alle goeds en geluk van de wereld ik hoop zo dat een pretty woman moment op haar pad komt.

Dus wees goed en gul voor haar.

Vriendelijke groet, Iz
Much love to prachtparel.

Terug
Bovenaan Onderaan