Algemeen Het Landhuisje, Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand ervaring met lucia of monika? ik wilde misschien lucia bezoeken en vroeg me af of iemand er al ervaring mee had voor een beter beeld.
Ik heb haar laatst bij een voorstelrondje gezien, ik werd niet enthousiast. Ze keek mij amper aan en haar uitstraling was matig. Ze leek er geen zin in te hebben, voor mij een reden om haar te skippen. Wellicht had ze haar dag niet en zou ze tussen de lakens prima presteren.

Ik moet toch even zeuren over het fotobeleid bij het Landhuisje. Ben er maandag langsgereden voor een voorstelrondje. Er zaten zoveel nieuwe dames dat ik dat wel aandurfde. Ik heb uiteindelijk 5 dames gezien, en er was er niet één die daadwerkelijk op haar foto's van de website leek. Uiteindelijk met mijn geld op zak naar buiten gelopen.

Dat je er op je mooist uit wil zien en wat dingen weg wil poetsen kan ik prima inkomen, maar bij diverse dames was er zeker 10 kilo of meer weggepoetst, en/of het gezicht zo gefilterd dat ze in de verste verte niet meer leken op zichzelf.

Ik moet best een eindje rijden om er te komen en ben nu al een paar keer teleurgesteld, want de advertentie lijkt niet op de werkelijkheid. Gebeurt dit bij alle privé huizen? En heeft het Landhuisje hier niet een verantwoordelijkheid te pakken?

(En ik hoop stiekem dat er iemand van het Landhuisje meeleest)

Ik moet toch even zeuren over het fotobeleid bij het Landhuisje. Ben er maandag langsgereden voor een voorstelrondje. Er zaten zoveel nieuwe dames dat ik dat wel aandurfde. Ik heb uiteindelijk 5 dames gezien, en er was er niet één die daadwerkelijk op haar foto's van de website leek. Uiteindelijk met mijn geld op zak naar buiten gelopen.

Dat je er op je mooist uit wil zien en wat dingen weg wil poetsen kan ik prima inkomen, maar bij diverse dames was er zeker 10 kilo of meer weggepoetst, en/of het gezicht zo gefilterd dat ze in de verste verte niet meer leken op zichzelf.

Ik moet best een eindje rijden om er te komen en ben nu al een paar keer teleurgesteld, want de advertentie lijkt niet op de werkelijkheid. Gebeurt dit bij alle privé huizen? En heeft het Landhuisje hier niet een verantwoordelijkheid te pakken?

Misschien wel, maar we worden als man toch continu voor de gek gehouden. Trek bij de gemiddelde dame maar eens een bh uit en je valt in een teleurstelling. Dan heb ik het dus over de gemaakte C cupjes door de bh vulling die eigenlijk net een B zijn.

Helemaal eens ,er zijn daar maar enkele dames waar ik zo naar toe ga .Echter zijn er ook veel dames daar die totaal niet op de foto's lijken en duidelijk zwaarder zijn dan aan gegeven.Sorry ik draai gewoon om ,op naar de volgende .

Terug
Bovenaan Onderaan