Recensie Tess, Hasselt 4,71 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nog nieuwe ervaringen met Tess?
Laatste keren niet gelukt om een afspraak te maken omdat ze volzet was en ik pas last minute kon beslissen. Ik weet dat ze een amateur dame is en niet zo vaak ontvangt, maar ik had toch meer recensies verwacht gezien er geen plaats meer was voor mij. 🤣

Ik blijf haar bezoeken maar er is niets anders dan voorheen, vandaar dat ik ook geen nieuwe reviews meer erbij zet. Heerlijke vrouw, gigantische sexdrive, sletterig en tegelijkertijd ook heel intens en passioneel. Niet twijfelen dus.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/tess-lekkere-amateurdame-maandag-313.html
Totale kosten (in euro)
100
Het is me vorige maandag eindelijk gelukt om een date met haar te fixen.
Dag ervoor reeds de afspraak vastgelegd, kreeg de keuze om te neuken met of zonder, waarop ik met koos.

Ik had haar op de ochtend zelf nog snel een appje gestuurd om te vragen of ze het zag zitten om al helemaal naakt de deur open te doen als ik aan zou kloppen, wat geen probleem was.
Was dus na het lezen van al die hete recencies met hoge verwachtingen naar Hasselt vertrokken.

Bij aankomst deed ze inderdaad naakt de deur open en mijn mond viel open, wat een mooie echte vrouw stond daar.
Snel m'n kleren uitgedaan en rechtstaand beginnen tongzoenen, wat ze echt heel lekker deed.
Ondertussen had ze m'n lul al vast en ging ik op zoek naar haar mooi getrimd kutje.
Na wat gewriemel ging ze op de rand van het bed zitten en heeft me heerlijk gepijpt.
Daarna ging de actie verder op het bed, heel veel tongzoenen, beffen waardoor ze kletsnat werd, dan weer pijpen, ballen likken, kont likken en daarna is ze op me komen zitten en hebben we zalig geneukt terwijl ze maar bleef kussen.

Opnieuw een dame (net als Lente) die echt houdt van sex, zelf geniet en wil laten genieten. Een echte GFE.
Kan de verhalen hierboven alleen maar beamen. Hopelijk kunnen we onze agenda's nog eens op elkaar afstemmen wanneer ze weer een keer ontvangt.

Cindy zet er wel bij dat ze pas vanaf 35 jaar wilt en tess heeft het niet in haar ad staan. Is dit inderaad zo? Ik ben nog geen 35 jaar dus trio zal er dan zeker niet inzitten

Terug
Bovenaan Onderaan