Is bij mij wel van toepassing. Alleen ga ik voor de DVP niet koken. Het is meer sushi - koud, ruikt naar vis en bevat veel eiwit.Je bent een ding vergeten kunnen ook goed koken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs bij mij wel van toepassing. Alleen ga ik voor de DVP niet koken. Het is meer sushi - koud, ruikt naar vis en bevat veel eiwit.Je bent een ding vergeten kunnen ook goed koken
Definieer ouderen.Ouderen en meer geld? Dat valt wel mee hoor. Die hebben AOW en een pensioen. Zullen er vast bij zijn die een mega pensioen hebben, maar de meesten toch niet hoor.
Zeker weten!Wat hier al eerder is aangegeven is dat de meiden rond de 20 aantrekkelijk is qua uiterlijk voor een date. Maar de dames vanaf rond de 30 heb je meer kans op kwaliteit en gelijke gesprekken.
rond de 20 vind ik persoonlijk te jong, ik hou meer van vrouwen dan van meisjes.Wat hier al eerder is aangegeven is dat de meiden rond de 20 aantrekkelijk is qua uiterlijk voor een date. Maar de dames vanaf rond de 30 heb je meer kans op kwaliteit en gelijke gesprekken.
Ja, dat herken ik ook. Toen ik rond de 25 was had ik ook aantrekkingskracht naar de oudere dames vanaf 38/40 jaar en ouder. Misschien had dat te maken met de verleidende spanning en hun ervaring?rond de 20 vind ik persoonlijk te jong, ik hou meer van vrouwen dan van meisjes.
Maar zo rond een jaar of 27 a 28 als het meisjesachtige er een beetje af is, is prima.
Het is overigens wel vreemd dat mijn smaak qua dames, niet zo veel anders is nu, dan toen ik zelf de leeftijd had van 25, toen viel ik ook niet zo op die jongen meisjes,
Als 18jarige neukte ik er van 18 en van 40. Als 44jarige nog steedsJa, dat herken ik ook. Toen ik rond de 25 was had ik ook aantrekkingskracht naar de oudere dames vanaf 38/40 jaar en ouder. Misschien had dat te maken met de verleidende spanning en hun ervaring?
Zo erg was het nou ook weer niet, maar ik vond toen ik 18 was, dames van rond de 25, reuze interessant. Nu als 50+ moet ik er niet aan denken om naar bed te gaan met een dame die ouder is dan ik zelf of even oud.Als tiener fantaseerde ik over de moeder van een vriend van mij
Die moeder vond ik echt een lekker wijf, ik zat altijd naar haar benen te staren, maar ze was toen ook nog niet zo oud, nu is 50 voor mij wel de maxZo erg was het nou ook weer niet, maar ik vond toen ik 18 was, dames van rond de 25, reuze interessant. Nu als 50+ moet ik er niet aan denken om naar bed te gaan met een dame die ouder is dan ik zelf of even oud.
40 tot 42 is echt wel de maximale leeftijd, liever iets jonger.
Wat hier al eerder is aangegeven is dat de meiden rond de 20 aantrekkelijk zijn qua uiterlijk voor een date. Maar de dames vanaf rond de 30 heb je meer kans op kwaliteit en gelijke gesprekken.
Er schiet mij in eens wel iets te binnen, op school zat er een indisch meisje die toen een jaar of zestien was, net als ik zelf, haar moeder was zestien toen ze haar kreeg, en was toen een jaar of 32.Die moeder vond ik echt een lekker wijf, ik zat altijd naar haar benen te staren, maar ze was toen ook nog niet zo oud, nu is 50 voor mij wel de max
Nou en of je aannames doetMaar nu doe ik aannames natuurlijk.
Vind ik geen probleem zolang iemand zich daarvan bewust is. En zoals @Ernie openstaat voor informatie die andere gezichtspunten kan opleveren.Nou en of je aannames doet
Punt e en f ontbreken nog bij mij. Te laat begonnen aan sex maar dat zijn we langzaamaan aan het inhalen…c) vaak leuker in omvang
d) meer levenservaring en levenswijsheid
e) meer seksuele ervaring
f) weten meer wat ze willen
g) spenderen vaak meer tijd aan voorspel
...
Was ook maar een grapje, het zijn bij mij algemeenheden, ik heb een voorkeur voor wat oudere dames maar het 1 sluit het ander niet uit natuurlijkVind ik geen probleem zolang iemand zich daarvan bewust is. En zoals @Ernie openstaat voor informatie die andere gezichtspunten kan opleveren.
Dan ben jij 84? (Jouw formule is je leeftijd delen door 8 en dan +8)Dan kom ik op 28
Jij zei toch leeftijd delen door 2 en dan 7 erbij optellen?Dan ben jij 84? (Jouw formule is je leeftijd delen door 8 en dan +8)
Alles lezen. Dat is de formule voor een relatie. Die voor sex staat verder in de tekstDan ben jij 84? (Jouw formule is je leeftijd delen door 8 en dan +8)
Dat zeggen ze, is hier al vaker gezegd op het forum gezegd , en dan met name door de oudere heren, om het leeftijdsverschil goed te praten.Ze zeggen dat je voor een relatie je leeftijd moet delen door twee en dan plus 7. Dat is maatschappelijk aanvaardbaar.
Nu, gelet dat ik nu en dan ook graag jonge meiden neem vroeg ik me af wat aanvaardbaar is qua sex.
Na lang rekenen blijkt dat je eigen leeftijd gedeeld door 4 en plus 7 te zijn.
Nu, ik ben wel 44, Mogelijk moet ik het volgende jaren opnieuw berekenen om te zien of het nog klopt.
Je snapt het precies niet goed (je zal dus plus acht of negen moeten doen)Dan kom ik op minderjarig uit, nee dankje
deel wel mee eens, maar ik heb ook wel eens vaak een goede neukpartij mee gemaakt met dames van onder de dertigvrouwen tussen de 30 en 40 neuken het lekkerst
Ik ook hoor,heb er laatst 1 leren kennen van 22 en die ga ik nog vaak bezoekendeel wel mee eens, maar ik heb ook wel eens vaak een goede neukpartij mee gemaakt met dames van onder de dertig