King Potato
Meubelstuk
Go with the flowWhat's next? Jou verwennen natuurlijk!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGo with the flowWhat's next? Jou verwennen natuurlijk!
Dat zal ze graag lezen ,maar weet Dat belofte schuld maakt .smeer je tongetje al maar.What's next? Jou verwennen natuurlijk!
c) vaak leuker in omvangIk denk dat DVP eerder oudere mannen willen omdat
a) ze doorgaans meer geld hebben
b) niet denken dat ze bij de olympische spelen mee doen en de hele tijd keihard stampen
H. en je krijgt er geen gevoelens bij, dus makkelijk verdienenc) vaak leuker in omvang
d) meer levenservaring en levenswijsheid
e) meer seksuele ervaring
f) weten meer wat ze willen
g) spenderen vaak meer tijd aan voorspel
...
Bwah. Definieer 'gemakkelijk'. Da's vooral 'gemakkelijk' gezegd.H. en je krijgt er geen gevoelens bij, dus makkelijk verdienen
Het was ook niet serieus bedoeld, de boog kan niet altijd gespannen zijnBwah. Definieer 'gemakkelijk'. Da's vooral 'gemakkelijk' gezegd.
Je bent een ding vergeten kunnen ook goed kokenc) vaak leuker in omvang
d) meer levenservaring en levenswijsheid
e) meer seksuele ervaring
f) weten meer wat ze willen
g) spenderen vaak meer tijd aan voorspel
...
Leuker in "omvang"? Met een gezellig buikje bedoel je?vaak leuker in omvang
Dat is altijd mee genomen, iemand die goed kan koken. Op de een of andere manier doet me dat aan de film le grand boeuf denken.Je bent een ding vergeten kunnen ook goed koken
Een tijdje geleden, las ik in een recensie over een wandelaar die een dame bezocht in de Doubletstraat in Den Haag, dat de dame zat te klagen, omdat er op maandag alleen maar 50 en 60 jarige mannen aan het wandelen zijn, en dat het altijd zo lang duurde voordt die mannen hun hoogtepunt hadden bereikt.Leuker in "omvang"? Met een gezellig buikje bedoel je?
Of typo voor "omgang"?
AlletweeLeuker in "omvang"? Met een gezellig buikje bedoel je?
Of typo voor "omgang"?
Dat is dan ook bij 50 euro wippies heEen tijdje geleden, las ik in een recensie over een wandelaar die een dame bezocht in de Doubletstraat in Den Haag, dat de dame zat te klagen, omdat er op maandag alleen maar 50 en 60 jarige mannen aan het wandelen zijn, en dat het altijd zo lang duurde voordt die mannen hun hoogtepunt hadden bereikt.
sterker nog bij € 40,00 wippies.Dat is dan ook bij 50 euro wippies he
Leuker in de omgang... en met een beetje meer omvang... De leeftijd he!Alletwee
Dat zijn wijze woorden JokeOuderen en meer geld? Dat valt wel mee hoor. Die hebben AOW en een pensioen. Zullen er vast bij zijn die een mega pensioen hebben, maar de meesten toch niet hoor.
En leuker in omgang? Dat telt voor iedereen. Je hebt rare gasten van elke leeftijd.
Elke leeftijd weet wat ze wilt, maar niet elke leeftijd kan meer wat iemand wilt. Je brein wil alles, maar dat houdt niet in dat de inhoud v je slip hetzelfde denkt.
Meer seksuele ervaring als je altijd dezelfde partner hebt? Dat noem ik geen ervaring, dat krijg je door met meerdere vrouwen te vrijen.
Uiteraard is voorspel bij ouderen prioriteit, want dat is helaas wat het lichaam vaak nog kan. Niet bij iedereen natuurlijk!
Levenswijsheid? Uiteraard.. iemand van 60/70 of ouder weet meer vh leven dan iemand van 25.
Kijk..zo'n lijstje voor de oudere forumleden is natuurlijk schattig, maar zo krijg je wel dat leden die daar (nog) niet bij horen zich een beetje lullig kunnen gaan voelen.
Elke leeftijd heeft z'n charmes en eigenaardigheden
Ik dacht dat we gewoon irrelevante random lijstjes aan het maken waren die nergens op gebaseerd waren. My bad.Kijk..zo'n lijstje voor de oudere forumleden is natuurlijk schattig, maar zo krijg je wel dat leden die daar (nog) niet bij horen zich een beetje lullig kunnen gaan voelen.
Elke leeftijd heeft z'n charmes en eigenaardigheden
Sorry voor de correctie maar het is la grande bouffeDat is altijd mee genomen, iemand die goed kan koken. Op de een of andere manier doet me dat aan de film le grand boeuf denken.
En sorry voor deze correctie, maar het is La grande bouffeSorry voor de correctie maar het is la grand bouffe
Le grand boeuf is inderdaad iets andersSorry voor de correctie maar het is la grand bouffe
ik moest het even vertalen, maar het is inderdaad iets heel anders.Le grand boeuf is inderdaad iets anders
Sorry hèEn sorry voor deze correctie, maar het is La grande bouffe
Dat zal mijn niet verbazen als dat zo was. er werd flink gegeten en geneukt in de film.Mogelijk werd er op la grande bouffe een grand boeuf gegeten.
er werd als ik het mij goed herinner gewoon op de tv uitgezonden... zie niet meer zo snel gebeuren in het huidige klimaat..ik moest het even vertalen, maar het is inderdaad iets heel anders.
Maar voor wie de film niet kent, is het een aanrader. De film is overigens al bijna een halve eeuw oud.
Hij is volgens mij jaren geleden een keer uit gezonden op de VPRO net als de Die Blechtrommel. Twee klassiekers die je gezien moet hebbener werd als ik het mij goed herinner gewoon op de tv uitgezonden... zie niet meer zo snel gebeuren in het huidige klimaat..
Waarom 'helaas' dat het oude, mannelijke lichaam nog het voorspel aan kan?...
Uiteraard is voorspel bij ouderen prioriteit, want dat is helaas wat het lichaam vaak nog kan. Niet bij iedereen natuurlijk!
...