Ik heb eigenlijk een vraag aan de dames op dit forum:
Wat hebben jullie het liefste? Iemand van jullie leeftijd? Een jonger iemand? Een ouder iemand?
Zijn jullie bezig met de leeftijd van de klant of maakt het jullie niets uit?
Moeilijke vraag. Als elke dvp hier eerlijk op antwoord, dan zullen veel cliënten enkel nog de handkar mogen gebruiken of het toch met hun partner moeten blijven doen.
Deze business draait om centen, niet om leeftijden/uiterlijk, nationaliteit of hoe iemands lichaamsbouw is.
Sekswerkers hebben graag oudere cliënten, omdat ze dan nog aan het einde v hun shift normaal kunnen lopen. Niet omdat ze dat allemaal zo leuk vinden..
Het is echt een mannen illusie dat vrouwen een leeftijdsverschil vanaf 20/30 jaar leuk en/of geil vinden.
Persoonlijk heb ik een leeftijdsgrens naar beneden. Als iemand mij aan de telefoon doorgeeft jonger te zijn dan mijn zoon, dan wimpel ik die af. Ik weiger hem niet als hij voor mijn neus staat zonder z'n leeftijd te melden of via een voorstellingsronde vd salon. Het rijmt totaal niet in mijn hersenpan als ik ga liggen bonken met iemand die jonger is dan mijn eigen kind
Als iedereen op dit forum daar helemaal geen probleem mee heeft, prima! Lang leve de lol.
Maar ik dus wel, een klein beetje dan..
Een leeftijdsgrens naar boven toe, heb ik niet.. mits iemand trap kan lopen.
Als ik een schatting kan geven, dan zitten de meeste cliënten die mij bezoeken tussen de 30 en 75 jaar. Met uitschieters naar zowel boven als naar beneden. Er zijn echt jongere gasten die interesse hebben in antiek hoor