Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is dan natuurlijk wel een domper op de feestvreugde. Genoeg om Piet Jan terug in zijn schulp te voelen kruipenIk was laatst in Dynamite Prive in Nieuwegein en ging met een jonge dame van begin 20 naar de kamer. Ze vroeg mijn leeftijd en zei in gebrekkig Engels dat ik bijna dubbel haar leeftijd ben en haar vader had kunnen zijn. Ik had er geen moeite mee, maar zij blijkbaar wel. Dat had ze van tevoren moet zeggen. Ik zou daar geen moeite mee hebben, maar kom er niet mee als je al op de kamer bent.
zolang je er niet uitziet als Doc Emmet Brown ,en je bent verzorgd ,hebt humor en geld bij ..zal het de meesten een worst wezen..
Dat is dan natuurlijk wel een domper op de feestvreugde. Genoeg om Piet Jan terug in zijn schulp te voelen kruipen
Dit heb ik ook, ik word ook sexueel niet warm van een vrouw van mijn eigen leeftijd, vijftig.mee eens..
al kom ik niet zo vaak vrouwen tegen van eind 40 waar ik 'hard' van word..
in omgang in dagelijks leven heb je wel wat meer gesprekstof ,in de regel over veeel vroeger..maar daar ben ik het meeste inmiddels wel van vergeten en daar kun je bijna niks meer van gebruiken in huidige tijd ..zeker de normen en waarden niet
wat betreft ouder dus?..Salma is 1 op de 100.000 ..dat is een uitzondering
maar over het algemeen..niet echt..bij 35 of 40 houd het wel snel op..maar dat is persoonlijk..
Goh. Ik merk dat ik ook vaker dames van 30-35 neem. Maar zo nu en dan een 20jarige afrijden blijft toch ook zalig....Dit heb ik ook, ik word ook sexueel niet warm van een vrouw van mijn eigen leeftijd, vijftig.
Echter hele jongen meisjes van begin twintig heb ik ook niks mee, voel mij daar zelf niet op mijn gemak bij.
Meestal val ik op meiden van rond de dertig a vijfendertig, soms iets ouder.
Maar ik moet ook zeggen dat ik bijna nooit de leeftijd vraag aan een dame.
Waar was dat?, en met wie?Ik, 55+ met dochters van 20+, heb gisteren heerlijk genoten van facesitting door een 19 jarige. Geniet zolang het kan
Ik ben die vriend!Waar was dat?, en met wie?
Asking for a friend..
Nog nooit last van gehad ;-)Andersom laat die oude vos de dame dus al het werk doen, en heeft vervolgens grote moeite om klaar te komen. Dit gaat wel ff duren
Zo is het Ted, laat ze maar alle hoeken van de kamer zien.Mooi verwoord
Ik ben gelukkig pas 49, dus laat ze meestal nog alle hoeken van de kamer zien
Tot voor twee jaar bleef ik ook steeds boven de 30jaar , het is echter de alom gekende @Lisa Lefèvre die mij overtuigd heeft om het in de jongere generatie ook eens te proberen en ze had geen ongelijk . Lisa was voor mij het eerste duidelijk bewijs dat er in die jonge generatie ook erg mature intelligente en zelfbewuste dames rondlopen die heel goed weten met wat ze bezig zijn . ik heb het me nog geen moment beklaagd om ook daar van geproefd te hebben . De goesting is geblevenvroeger hield ik voor mijzelf de regel aan, dat de dame niet jonger moest zijn dan mijn dochter.
Jessica in Duisburg. Zie mijn recentiesWaar was dat?, en met wie?
Asking for a friend..