Als mijn dochter dvp zou zijn... sja
Dan accepteer je die beslissing en kan je haar misschien helpen met advies geven. Tenslotte weten zoveel wandelaars hier wat, hoe en waarom wij ons werk doen, dus zou dat geen probleem moeten zijn
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls mijn dochter dvp zou zijn... sja
Ik heb een vraag aan degene die voor jong/groot leeftijdsverschil gaan. Als jullie een eerste contact zoeken geven jullie dan je eigen leeftijd door en vragen jullie of dat oké is. Of laten jullie dat achterwege? Zelf vind ik het eigenlijk wel zo netjes om het wel te doen.
Maar dat en rim-anecdotes in recensies van toffe dames vind ik onplezierig en word ik een beetje misselijk van.
Soms als een snel aangebrande mopperkont, misschien associeer ik dat met 50+Ik klink waarschijnlijk als een ouwe zeur!
Dames die klanten rimmen.Heb je het dan over dames die klanten rimmen, of klanten die dames rimmen?
Of allebei?
Dat doe ik altijd.Ik heb een vraag aan degene die voor jong/groot leeftijdsverschil gaan. Als jullie een eerste contact zoeken geven jullie dan je eigen leeftijd door en vragen jullie of dat oké is. Of laten jullie dat achterwege? Zelf vind ik het eigenlijk wel zo netjes om het wel te doen.
Dat heb ik met mijn werk, daar loop ik ook te dollen met jonge meiden. Zo blijf je ook jong van geest!Maar juist omdat ik zelf dochters heb , ben ik mogelijk wat handiger in de omgang met ze.
Als ze zelf nog niet mogen adverteren, bedoel je dan dat ze onder de 18 zijn?Doordat ik zelf adverteer , krijg ik opvallend veel reactie van jongere meiden.Die mogen zelf nog niet adverteren.
Even gekeken, om op sexjobs te adverteren moet je 21 zijn. Kinky, idem.Als ze zelf nog niet mogen adverteren, bedoel je dan dat ze onder de 18 zijn?
Mijn vaste dvp is 24. De meeste van haar klanten zijn 50+ en ze vind het zelf leuk om die mannen zien plezier hebbenDoordat ik zelf adverteer , krijg ik opvallend veel reactie van jongere meiden.Die mogen zelf nog niet adverteren.
Ik zeg altijd gelijk ik ben bijna 40 jaar ouder.
"boeie " is dan de reactie.
had ik ook niet zo verwacht.
Een meid beweerde ook liever ouder te hebben, om.dat ze lastig vind geld te vragen aan jongen eigen leeftijd.
Zo hebben ze allemaal eigen motieven.
Maar juist omdat ik zelf dochters heb , ben ik mogelijk wat handiger in de omgang met ze.
Op zich zoek ik ze niet zo jong.
Maar zeg er geen nee tegen.
ja , zijn meiden van 19 en 20 jaar oudEven gekeken, om op sexjobs te adverteren moet je 21 zijn. Kinky, idem.
Is enerzijds wel netjes maar anderzijds zou ik dan weer niet weten vanaf welke leeftijd je dat moet gaan vermelden. Ik ben midden 40 en doe het eigenlijk nooit vooraf, ook niet als ik dames van 22-25 bezoek. Wordt ook nooit naar gevraagd valt me op.Dat doe ik altijd.
Dat dacht Marc Overmars waarschijnlijk ook haha....Dat heb ik met mijn werk, daar loop ik ook te dollen met jonge meiden. Zo blijf je ook jong van geest!
Jij liever dan ikIk ben 54 mijn vriendin is 23
Dan is het voor hun interessanter om te reageren op advertenties maar ik zou wel bang zijn voor oplichters, een stelletje etters die zich voor doen als jonge dames en contact opnemenja , zijn meiden van 19 en 20 jaar oud
Als ze ziek zijn of andere ellende aan de hand is zeg ik wel eens van ik ga jullie dickpics sturen, jullie sturen mij ook alleen maar kutberichten!Dat dacht Marc Overmars waarschijnlijk ook haha....
Ik ben erg blij met haarJij liever dan ik
Ah, daar is hij weer. Het Grote SprookjesboekIs helemaal niks mis mee. Zelfs in de bijbel paren oude mannen met jonge vrouwen...
Het is inderdaad vervelend dat er af en toe oplichters tussenzitten. Dat geldt trouwens ook andersom. Gelukkig weet ik ook dat er genoeg meiden tussenzitten die wel prima zijn. Zaak om deze pareltjes dicht bij je te houden. Juist omdat ze soms maar weinig actief zijn.Dan is het voor hun interessanter om te reageren op advertenties maar ik zou wel bang zijn voor oplichters, een stelletje etters die zich voor doen als jonge dames en contact opnemen
Living the dream!Ik ben 54 mijn vriendin is 23