Voormalig lid 22019
Stamgast
Pfffff.... heb der denk ik toch wel een aantal gedaan die hoog in de 40 zaten. En ben zelf 27. Dus heb ze met 17 jaar verschil gehad.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn waren ze niet beter dan die van 27 ? JaarPfffff.... heb der denk ik toch wel een aantal gedaan die hoog in de 40 zaten. En ben zelf 27. Dus heb ze met 17 jaar verschil gehad.
Zeker, de oudere dames kijken je minder snel de kamer uit en hebben soms gekke pijptechnieken.En waren ze niet beter dan die van 27 ? Jaar
Niet goed dat ik dit in beelden zie (bij de wasmaschine) denk dat ik teveel filmpjes heb gekekenZoals ik hier op dit forum al eens heb neer geschreven ,ik heb ooit het genoegen gehad om mijn schoonmoeder te neuken leeftijd van haar was toen begin vijftig jaar , mijn vrouw toen 26 jaar , nooit zo een goede seks meer gehad dan van haar moeder ,dus leeftijd speelt geen rol voor mij , spijtig genoeg is dat weer allemaal voorbij , (toen was er 27 jaar verschil tussen ons )
Te gekke misschien?Zeker, de oudere dames kijken je minder snel de kamer uit en hebben soms gekke pijptechnieken.
Nu... niet dat ik daar nou net speciaal naar op zoek ben, maar had vorige week wel een héél speciale ervaring...Over een paar maandjes wordt Ted een oude brombeer.. ga dan de 50 aantikken
Psychologisch voel ik mij daarentegen nog ergens in de 20.. maar dat is helaas niet zo natuurlijk.
Wat ik wel merk is dat het leeftijdsverschil met de dvp's waar ik graag voor ga wel een dingetje begint te worden.. Ik ben in sommige gevallen gewoon 2x zo oud als hun..
Gelukkig heb ik tot op heden nog niet echt het gevoel gehad dat de meiden er heel erg mee zitten, want als ik dat echt ga merken dan ga ik echt oudere dames bezoeken.
Maar zolang het nog kan ga ik echt nog voor de jonge 20ers..
zelf wil ik liefst boven de 58 jaar hebben, ben er mee bezig.
Hij houd misschien van hangertjes en wat minder haarIs daar dan een speciale reden voor als ik vragen mag?
Ik vind dat de oudere vrouwen beter pijpen en neuken dan de jongereIs daar dan een speciale reden voor als ik vragen mag?
Neef-nicht huwelijken zijn zeldzaam maar komen voor. Met name via verkapt uithuwelijken, maar dat terzijde.Ik val al sinds jongs af aan op meiden van rond mijn leeftijd, dus hooguit 2 jaar jonger of ouder. Gelukkig is dat altijd zo gebleven. Ik zal me echt smerig voelen als ik een "meisje" zou nemen die echt veel jonger is dan ik. Die verhaaltjes hier zijn ook altijd om te kotsen. Vooral die ze ook echt "meisjes" noemen
Wel heb ik een tijdje (rond mn 18-20ste zoiets) een voorliefde gehad voor geile milfjes.
En die dooddoener "het mag van de wet" vind ik altijd zo'n onzin. Je mag van de wet ook met je nicht trouwen, dat doe je toch ook niet?
Ik val al sinds jongs af aan op meiden van rond mijn leeftijd, dus hooguit 2 jaar jonger of ouder. Gelukkig is dat altijd zo gebleven. Ik zal me echt smerig voelen als ik een "meisje" zou nemen die echt veel jonger is dan ik. Die verhaaltjes hier zijn ook altijd om te kotsen. Vooral die ze ook echt "meisjes" noemen
Wel heb ik een tijdje (rond mn 18-20ste zoiets) een voorliefde gehad voor geile milfjes.
En die dooddoener "het mag van de wet" vind ik altijd zo'n onzin. Je mag van de wet ook met je nicht trouwen, dat doe je toch ook niet?
waarom om te kotsen, het is voor mij als 54 jarige niet Verboden om een dvp van 21 te kiezen als zij daar ook open voor staat, laat iedereen toch in zijn waarde
Tja, zelfs op een forum voor h**renlopers lopen er nog moraalridders rond die oordelen over andermans' seksuele voorkeuren. Zelf noemen ze dvp's "wijven" of "snollen", maar van het woord 'meisje' moeten ze kotsen.waarom om te kotsen, het is voor mij als 54 jarige niet Verboden om een dvp van 21 te kiezen als zij daar ook open voor staat, laat iedereen toch in zijn waarde