Denk dat ik me niet geliefd maak als ik daar aan begin
.......
Dus hier gaan we dan gelijk;
Verschrikkelijkste:
1. Tilburg Prive - overal mocht gerookt worden zonder ventilatie (heb longproblemen maar geen gehoor), asociale gastvrouw (die ook dame was), er werd niet eerlijk uitbetaald, mocht niet weigeren of stoppen na een x aantal klanten (10+ mensen)
2. Eros Veghel - Erg outdated, zowel gebouw, inboedel en de gastheer. Matige racistische trekken en wil geen nee horen. Laat mannen gratis drooggeilen op ons en soms voor de lol betasten. Ondanks dat ik veel online heb geupdate voor hen en de dames zonder kosten, was ik na een kleine stop (door een miskraam) niet meer welkom. Ik was ondankbaar door te stoppen ondanks dat de reden bekend was.
Beste:
1. Lovehotel Eindhoven - Kan niet genoeg krijgen van deze plek. Het is naar mijn idee de beste werkplek in NL als ZZP (en toch discreet legaal prive ontvangst)
2. Bella Donna Rotterdam - Naar mijn idee hwt veiligste en meest vertrouwde privehuis in de randstad. 100% vrouw vriendelijk en hele grote fijne vaste klantenkring die niet moeilijk doet.
Belangrijke vermeldingen:
1. Unlimited prive (failliet) - gebruikte zonder toestemming mijn foto's en naam
2. Crystal prive Rotterdam - gebruikte zonder toestemming mijn foto's en naam
3. Desiree prive rotterdam - problemen waren niet perse met het huis maar voornamelijk met bepaalde dames, wat nare situaties veroorzaakte
4. Sugar and ectacy Rotterdam - heeft 2 maal gelogen over zzp mogelijkheden om mij binnen te halwn voor optingin. Dit heeft mij een hoop tijd en geld gekost