Ja, in het Duits is het Kultur!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHerkenbaar overigens, ben bestolen door een gastvrouw bij House of Dreams en ben sindsdien een beetje klaar met dat huis, benieuwd of we dezelfde gastvrouw hebben ervaren.De slechtere waren voor mij toch echt:
1. House of Dreams Amersfoort (was door slechte gastvrouw die afspraken niet na kwam, heb ik in een ander topic eens benoemd)
Ja 2 beste privehuizen in Vlaanderen momenteel.ik heb maar ervaring met 2 privéhuizen en beiden zijn top wat mij betreft.
discreet, goed geregeld en kwaliteit qua dames.
Privé Belladonna te Ardooie (BE)
Instituut Renée te Eke (BE)
Nou nou, dat is nogal een stellingname die je daar in neemt. Hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen?Herkenbaar overigens, ben bestolen door een gastvrouw bij House of Dreams en ben sindsdien een beetje klaar met dat huis, benieuwd of we dezelfde gastvrouw hebben ervaren.
De reeds besproken dame bleek ineens toch niet bereid tot een date, geen idee waarom, en de gastvrouw weigerde het betaalde geld terug te geven.Nou nou, dat is nogal een stellingname die je daar in neemt. Hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen?
Ik ben na die ene negatieve keer niet meer terug geweest.Herkenbaar overigens, ben bestolen door een gastvrouw bij House of Dreams en ben sindsdien een beetje klaar met dat huis, benieuwd of we dezelfde gastvrouw hebben ervaren.
Dat noem ik ook bestolen ja. Schandalig. Door eerdere verhalen al geen hoge pet op van dat huis. Nu blijf ik er zeker weg.De reeds besproken dame bleek ineens toch niet bereid tot een date, geen idee waarom, en de gastvrouw weigerde het betaalde geld terug te geven.
Paar keer geweest. Gastheer had ik en die was best vriendelijk naar mij toe, maar kwam op kamer terecht met superslecht krakend bed en de kamer vol met spulletjes van naar bleek allemaal verschillende dames die dezelfde "vaste" kamer gebruikten. Vond het allemaal niet zo hygiënisch. Dame was op zich ok (geen idee meer wie), maar vond het als gehele ervaring niet geweldig. Met jouw verhaal er bij vergaat me de zin helemaal.Verschrikkelijkste:
1. Tilburg Prive -
Wel grappig al die commentaren over PG in Wommelgem. Slechtste privehuis, schandalig dat ze hun prijzen zo opgetrokken hebben, afspraken die niet nagekomen worden.......Momenteel
Slechtste:
Private girls Wommelgem of de Chardon in Grobbendonk.
Beste:
Dan moet je bij Bella Donna in Ardooie zijn, maar dat is tamelijk ver weg.
Er mag best eens opnieuw een goed privé huis (bij)komen. Zeker in het Antwerpse.
Ik vind het niet zo heel discreet bij PG. Maar meningen verschillen gelukkig. De prijs speelt uiteraard altijd mee in een beoordeling.Wel grappig al die commentaren over PG in Wommelgem. Slechtste privehuis, schandalig dat ze hun prijzen zo opgetrokken hebben, afspraken die niet nagekomen worden.......
Maar als je dan de commentaren en recensies leest van mensen die er echt langs gegaan zijn over de individuele dames. Dea, Kyara, Kristina, Lili, Monica, etc altijd goede ervaringen.
Vreemd toch of zie ik dat verkeerd?
Recencies:Ik vind het niet zo heel discreet bij PG. Maar meningen verschillen gelukkig. De prijs speelt uiteraard altijd mee in een beoordeling.
Voor mij persoonlijk, zijn ze zwaar gezakt. Ik denk dat het eerder is van, er is gewoon niet veel goeds meer in het Antwerpse. Of toch te weinig. En zoveel reacties. Altijd dezelfde.
Wenn ich Kultur höre … entsichere ich meinen BrowningJa, in het Duits is het Kultur!
SchlageterWenn ich Kultur höre … entsichere ich meinen Browning
Ik had hier tot nu toe alleen het privéhuis genoemd waar ik de slechtste ervaring mee heb Samantha Privé in Rotterdam (onhygiënisch, kil en slechte behandeling door gastvrouw), maar als ik bij deze een 2e mag noemen dan is dat ook House of Dreams en dan ook vooral door de opstelling van de gastvrouw.De slechtere waren voor mij toch echt:
1. House of Dreams Amersfoort (was door slechte gastvrouw die afspraken niet na kwam, heb ik in een ander topic eens benoemd)
Dan hebben we het vast over dezelfde gastvrouw.Ik had hier tot nu toe alleen het privéhuis genoemd waar ik de slechtste ervaring mee heb Samantha Privé in Rotterdam (onhygiënisch, kil en slechte behandeling door gastvrouw), maar als ik bij deze een 2e mag noemen dan is dat ook House of Dreams en dan ook vooral door de opstelling van de gastvrouw.
Ben er tweemaal geweest en heb tweemaal een vrij identieke ervaring gehad, namelijk dat de dame en ik het prima naar ons zin hadden, maar de gastvrouw (beide keren dezelfde) ons bruut kwam storen met de mededeling (via de speakers en daarna door op de deur te bonzen en te roepen) dat we er z.s.m. een eind aan moesten breien. Een van beide keren lukte het de dame alsnog om mij klaar te pijpen, maar de andere keer niet en dat was tot op heden ook de enige keer in mijn wandelcarrière dat ik niet ben klaargekomen. Zonde dat een gastvrouw je date op zo'n manier in no-time voor een groot deel kan verpesten!
Ik snap dit wel vanuit hun kant. Jij wilt immers ook 60 minuten en geen 45/50.Meestal is 60 min 60 min en geen minuut langer!
Ik denk iets van een alarmpje of evt dat het licht wat feller aan gaat het beste werkt.Ik snap dit wel vanuit hun kant. Jij wilt immers ook 60 minuten en geen 45/50.
Aan de andere kant, kan dit wel een stuk discreter. Een klopje op de deur of een zacht alarmpje. Of de dame kijkt regelmatig op de klok. Maar ook daar hebben we genoeg klagers over. Is lastig om hier wat voor te vinden.
Dat kan ook.Er zijn zat mensen die daar misbruik zullen maken. Ik zit er simpel in: 30 min is 30 min, 60 min is 60 min, etc.
Als je geen risico wilt lopen, waarom betaal je dan niet voor 90 min. Kun je op je 60 min met gemak 15-20 minuten "uitlopen".
Vind ik absoluut niet.Daarom is 5 a 10 minuten ook wel redelijk al zeg ik het zelf.
Een stukje klantvriendelijkheid.Vind ik absoluut niet.
Op een half uur is 10 minuten al 30% extra werk dat je gratis afpakt van de dame en van het huis.
Je kunt in de horeca wel 30% fooi geven maar uit jezelf 30% minder betalen gaat je niet lukken.
Als je 5 a 10 minuten redelijk vindt, ga dan 5 a 10 minuten eerder naar huis!
Waarom moet wat jij redelijk vindt door de dame worden geleverd en niet andersom?
Onder druk presteert niemand goed, ja je spreekt een bepaalde duur af maar als het leuke sessie is dan vergeet je de tijd en als iemand dan gaat zeggen cum baby 5 min left is het een avada kedavara op je mood.Het feit dat jullie zo gefocussed zijn op de tijd, zegt al genoeg. Zijn jullie ook zo in een restaurant, bar, taxi, bus, metro, theater, ….
Kom op! Je hebt niet voor meer betaald!