Beste honeybear, Misschien even proberen te begrijpen wat ik schrijf.
Ik heb geen goedkeuring nodig, noem ik ook nergens, Maar ik vind het inderdaad wel fijner wanneer een dame ook, iig in enige mate, van de date geniet. Ik maak mezelf echt niet wijs dat ik de god van de seks ben. Maar dat hoeft ook niet. Ze krijgen er al genoeg van over de vloer die dat wel van zichzelf denken, maar geen idee hebben waar de clitoris te vinden is of hoe daar mee om te gaan. Als ze daar al geïnteresseerd in zijn.
Ik heb ook geen goedkeuring nodig, noem ik ook werkelijk nergens. Ik ga voor mijn eigen plezier. Maar samen genieten is altijd een plus. Ik ws veel meer dan de dame, maar al geniet ze maar een beetje is het toch een stuk beter dan dat ze met de ogen dicht ligt te wachten tot de klant eindelijk klaar is.
Bij mij werkt het in ieder geval zo. En af en toe een gemeend positieve reactie krijgen is nooit vervelend. Zo menselijk ben ik wel,
Ik ben slim genoeg om de fake-woordjes van de gemeende te scheiden. Dus het is wederom onzin om te concluderen dat ik dus kennelijk alles geloof wat een dvp me vertelt. Dat beweer ik echt nergens. Maar als ik op hun eigen review site positieve opmerkingen over mij lees, dan weet ik dat ze het (soms) ook zeker menen. Dat varieert van betrouwbaar of schoon tot wat intiemere zaken die prettig ervaren werden. En dat zeggen ze dus niet TEGEN mij, maar tegen collega dames. Dus geen enkele noodzaak om te liegen.
Overigens is het jou in deze zin .
Wat een dvp tegen jouw zegt.' Niet jouw. Het is jouw bericht, maar iemand zegt iets tegen jou
Ik weet, kinderachtig, maar daar ben jij ook niet vies van, dus ik dacht: vooruit dan maar
Ik denk dat je vooral zo verbolgen reageert omdat ik jouw bericht onzin noem. Wat ik trouwens ook wel begrijp.