"je ruikt merkwaardig" zei een dame ooit. Dat is stront en melk zei ik. Oke, de boerderij zei ze toen. snelle leerling
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenCompleet dezelfde ervaring gehad paar jaar geleden. Elk volgend bezoek moest ze dan wel weten of zij de enige was waarmee ik sex had.Ik ga geen namen noemen, maar er was een privéhuis waar ik een vaste dame met regelmaat bezocht. De sex werd steeds meer vrijen. Op een gegeven moment zij de dame tegen mij: "Ik vertrouw jou !" We keken elkaar aan en ondertussen gleed mijn pik voor het eerst zonder condoom bij haar naar binnen. Dit alles zonder extra bijbetalen
Wellicht dezelfde DVP die dat Tegen iedereen zei?Compleet dezelfde ervaring gehad paar jaar geleden. Elk volgend bezoek moest ze dan wel weten of zij de enige was waarmee ik sex had.
Redelijk absurd natuurlijk voor een DVP die zelf tot 5-6 man op een dag zag 6 dagen in de week. Na twee keer toch maar besloten het jasje weer aan te doen
Bij mij was de reactie andersom. Eerst was het nog voor het zingen de kerk uit, maar daarna mocht ik ook naar binnen spuitenCompleet dezelfde ervaring gehad paar jaar geleden. Elk volgend bezoek moest ze dan wel weten of zij de enige was waarmee ik sex had.
Redelijk absurd natuurlijk voor een DVP die zelf tot 5-6 man op een dag zag 6 dagen in de week. Na twee keer toch maar besloten het jasje weer aan te doen
Het zou ook kunnen dat ze geld nodig hebben en je dan contacterenOpmerkingen als:
Dat was lekker ik zou jou eigenlijk moeten betalen of bij jou doe ik het voor mijn plezier bij anderen is het werk. Klinkt allemaal leuk maar aan het eind van het liedje krijg ik toch dezelfde rekening.
Wat ik wel aardig vind is dat ik in het bestand van een paar DVP's zit die niet meer adverteren op RL of andere systemen en zo nu en dan zelf een berichtje sturen om af te spreken uiteraard betalend maar het geeft tenminste het idee dat je (samen met misschien nog een paar "regulars) gewaardeerd wordt en de DVP het ok vind om af te spreken denk dat je niet meer mag verwachten dan dat .
Het zou ook kunnen dat ze geld nodig hebben en je dan
Cynisch cynisch cynisch....Het zou ook kunnen dat ze geld nodig hebben en je dan contacteren
Het zou ook kunnen dat ze geld nodig hebben en je dan contacteren
Dat is toch niet bedriegen?Cynisch cynisch cynisch....
Waarom bezoekt u eigenlijk een DVP als u er altijd vanuit gaat bedrogen te worden. Ik zou dan een andere hobby zoeken
Nee tuurlijk niet, dat ik schreef ook dat ik nog altijd moet betalen. Maar wat is nu het idee " wat is het leukste dat een DVP heeft gezegd" het thema van deze rubriekDat is toch niet bedriegen?
Het kan zijn dat haar klanten contacteren via een appje of sms, goedkoper is dan een advertentie plaatsen ...Nee tuurlijk niet, dat ik schreef ook dat ik nog altijd moet betalen. Maar wat is nu het idee " wat is het leukste dat een DVP heeft gezegd" het thema van deze rubriek
Normaal kiest de klant de DVP. In het geval dat de DVP al maanden niet meer actief is op RL en zij jou opbelt kiest de DVP. Dat is voor mij iets leuks.
Ik hoor u al denken ze doet het alleen voor het geld en dat klopt maar dan kan ze ook weer gewoon haar advertentie aanzetten en de een na de andere klant aannemen. Ondanks dat ze geld nodig heeft kiest zij wie snap je? En dat beschouw ik als de DVP zegt iets leuks
Laat maar ik stop er een beetje mee het uit te leggenHet kan makkelijk zijn dat ze geld nodig had EN je een favoriete klant was van haar
Kan me voorstellen dat dat vleiend is, maar de opmerking van Mulan blijft terecht.
Kijk nu zijn we weer terug bij af cynisch... vooral eerst het foute denken als een DVP iets zegt ze liegt toch altijdHet kan zijn dat haar klanten contacteren via een appje of sms, goedkoper is dan een advertentie plaatsen ...
Er zullen ook klanten zijn die het niet fijn vinden om een appje of sms van een dvp te ontvangen.Het kan zijn dat haar klanten contacteren via een appje of sms, goedkoper is dan een advertentie plaatsen ...
Er zullen ook klanten zijn die het niet fijn vinden om een appje of sms van een dvp te ontvangen.
Er zullen ook klanten zijn die het niet fijn vinden om een appje of sms van een dvp te ontvangen.
Dat klinkt logisch en het spaart ook wel wat gedoe om alle berichtjes na te gaan. Het is misschien naief van mij om te denken dat de DVP' s die dit doen mij wel ok vinden maar dat het eigenlijk een gangbaar systeem is dat een DVP haar contactenlijstje in de GSM gebruikt om iedereen een berichtje sturen met de vraag of ze zin hebben deze week langs te komen. Dat klinkt inderdaad goedkoper en gemakkelijker.....Het kan zijn dat haar klanten contacteren via een appje of sms, goedkoper is dan een advertentie plaatsen ...
Ik gebruik de chat-vergrendelingsfunctie in Whatsapp.Ik doe vaak na date de dvp blokkeren. En als ik weer afspraak wil. De-blokkeren.
Lieve woorden zijn zeker altijd fijn om te horen. Maar het blijft voor de meeste dames werk.lieve woorden zijn altijd fijn te ontvangen. En blijft mensenwerk dus emoties spelen altijd een rol, maar blijft voor de meeste werk. Vind het zelf soms moeilijk te scheiden of het gespeeld of gemeend is.
Ik neem aan dat de meeste klanten niet blind vertrouwen dat dat nooit zal gebeuren dus als ze er niet van gediend zijn voorzorgsmaatregelen hebben getroffen. Zo niet, dan moet de persoon in kwestie snel een andere hobby gaan zoeken.Er zullen ook klanten zijn die het niet fijn vinden om een appje of sms van een dvp te ontvangen.
Ik heb dit een enkele keer ook meegemaakt. Het waren altijd berichtjes waar ik super blij en geil van werd. Afspreken was soms moeilijk omdat er geen privehuis meer was. Dat heeft bijzondere locaties opgeleverd en ook een intenser persoonlijk contact.Opmerkingen als:
Dat was lekker ik zou jou eigenlijk moeten betalen of bij jou doe ik het voor mijn plezier bij anderen is het werk. Klinkt allemaal leuk maar aan het eind van het liedje krijg ik toch dezelfde rekening.
Wat ik wel aardig vind is dat ik in het bestand van een paar DVP's zit die niet meer adverteren op RL of andere systemen en zo nu en dan zelf een berichtje sturen om af te spreken uiteraard betalend maar het geeft tenminste het idee dat je (samen met misschien nog een paar "regulars) gewaardeerd wordt en de DVP het ok vind om af te spreken denk dat je niet meer mag verwachten dan dat .
Wat een dvp tegen jouw zegt.Een DVP die vrij nadrukkelijk aangaf (op einde bezoek) dat ik een 'good person' was. Klonk initieel wel leuk maar deed me achteraf denken wat ze anders zoal 'tegenkomt' qua bezoekers.
Verder complimenten voor aandacht bij het beffen, happy to have met you e.d. maar kan evengoed standaard DVP talk zijn, who knows.