Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenzo jammer dit, want wat wil je eígenlijk zeggen? Dus i.p.v. een positieve gedachte/comment achter te laten, kies je hiervoor… zegt ook wat over jouw gedachtegang.en terecht dat je die zwak hebt. Romantici hebben de neiging wat makkelijker geld uit te geven
dank je, jij ook!zo jammer dit, want wat wil je eígenlijk zeggen? Dus i.p.v. een positieve gedachte/comment achter te laten, kies je hiervoor… zegt ook wat over jouw gedachtegang.
Geniet van je avond
Daarmee ontzeg je jezelf wel een hoop lekkers kan ik melden!Rond middernacht naar een dvp in Krakau lijkt mij echt wel een hele uitdaging. Ik zou er voor passen denk ik.
Daarmee ontzeg je jezelf wel een hoop lekkers kan ik melden!
Krakau is echt veilig hoor. Mooie stad met een hoop leuke restaurantjes en cafeetjes. Absoluut niets om je onveilig te voelenJa, misschien wel of wellicht wel maar ik dacht aan de veiligheid daar in het Oosten, gelukkig voor jou had je afgesproken met een engelbewaarder
Helaas werkt de link niet er want had het verhaal graag gelezen! Maar geloof me een "klik" met Hind betekent een hele bijzondere ervaing, iedere keer weer......of slijm ik nu ook? Gelukkig ben ik ervaringsdeskundige .@Adriaan van Disco , je mag het geslijm vinden maar toch is het zo
De chemie was er en was meer dan echt. En nee, dat heb ik niet met iedereen. Maak het regelmatig op een dag mee (vandaag toevallig 2 keer) dat er helemaal geen klik is (en nee ook dan fake ik nog niks) maar dan geef ik wel tactvol aan dat er vanuit mij geen klik is. Ik kwets van nature uit liever geen mensen en houd rekening met hun gevoelens. Zo makkelijk, kan het zijn!
Bij een massage met happy ending keek de masseuse met een zucht naar mijn gereedschap en zei: "moest mijn vriendje zo'n lul hebben ik zat er de hele dag op." Ze schrok dan een beetje van zichzelf, zlsof ze niet verwacht had dat ze dit luid gezegd had.
It wasn't meIk weet ook niet waarom de reactie op mijn review is verwijderd… Er stond niks onbetamelijks
Andere reacties van haar staan er nog wel …
#moderatie @admin
Oh! Waw! Een omhelzing krijgen van een vrouw waarmee je net (betaal)sex had is voor jou het summuum van 'fantasie'!De fantasieverhalen die je hier soms leest... (Nee, geen reactie op één specifiek verhaal. Al spant deze pagina wel de kroon.)
Een van mijn mooiste herinneringen was bij mijn eersre bezoek bij een dvp. Ik was 25 jaar en nog maagd. En dit werd voor mij een last ik wou ook eens ervaren hoe sex is. Veel vrienden zeiden zoek een FWB maar eerlijk gezegt is het gemaaklijker gezegt dan gedaan.
Ik heb ook een beperking ook al is het amper zichtbaar toch heb ik de indruk dat het toch afschrikt. Ik overwoog al een tijdje om naar een dvp te gaan. Ik had een colombiaanse dame van 23 gezien op RL die mij aansprak. Op een dag dacht ik ik stuur haar eens. Na kort sturen heb ik een afspraak gemaakt.
Toen ik bij haar aan kwam en aan belde deed ze de deur open. Ze zach er het zelfde uit als op haar foto´s ze was mooi lief en heel hartelijk. Toen ik binnen was bood ze mij iets aan om te drinken. Maar ik had vriendelijk bedankt om dat ik kort daar voor kauwgom gebruikt had.
Ze stelde voor om naar boven te gaan een maal op de kamer gekomen zei ze: ik ga mij snel opfrissen. Ze poetste haar tanden deet een nog een beetje parfum aan. Ondertussen vroeg ik mag ik al betalen? Ze zei dat is oke maar achter af is oke. Ik had betaald, en vertelde haar dat ik nerveus was dat het de eerste keer was. Ze glimlachte eens en zei: maak je geen zorgen het is het zelfde als sex met een ander meisje. Toen vertelde ik dat ze mij ging ontmaagden. Ze keek eens verrast. Oh zei ze ik begrijp dat je nerveus bent maar het komt goed. We kleden ons uit en beide bekeken we elkaar eens en ze vroeg: wil je eerst een massage om minder nerveus te zijn en daarna sex of liever gewoon sex? Ik had voorgesteld om eerst sex te hebben en aftesluiten met een massage.
Ze vond het goed he hebben goede sex gehad echt waw en de massage deet deugd. We hebben ook een beetje gepraat tijdens de massage. Op een moment keek ze me aan en vroeg ze heb je zin in nog een ronde? Ik zei graag maar ik weet niet of dat twee keer gaat lukken. Ze lachte eens en zei we kunnen proberen het is je eerste keer dat moet speciaal zijn. Ze nam een nieuwe condoom en pijpte hem aan even later ging ze op mij zitten plaatste haar hand op mijn borst ze had een warme lach op haar gezicht en begon te rijden. Ronde 2 was vertrokken.
Na een magische twede ronde. Hebben we gedouched en zijn we naar beneden gegaan ik was toen al 5 a 10 min over tijd ze vroeg: wil je nog iets drinken? Ik vroeg is dat geen probleem ik ben al overtijd ( ik had voor een uur betaald) ze zei: nee hoor ik ben mijn eigen baas ik heb nog iets gedronken en met haar gepraat, gelachen, over ons zelf verteld etc. zeker voor 30 minuten. Dan ben ik vertrokken want in 30 min kwam er een andere klant. Toen ik wou vertrekken kreeg ik een gemeende knuffel van haar.
Het is veel tekst maar ik hoop dat het zo makkelijker is om te begrijpen. Waarom ik vind dat het hier past. Ik heb in tussen al dates gehad met 5 dvp´s maar er waren er maar twee dames die echt gemeend iets lief gezegt of gedaan hebben.