Neen, er zo over opscheppen!
Behalve Brusselmans natuurlijk.
Behalve Brusselmans natuurlijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPrima hoor, als dit je zo wat extra zelfvertrouwen geeft!ik heb nog nooit "goed" geweest met dames, maar dat sommige dvps hun vrije tijd met me willen spenderen, denk dat ik idd iet wat tevreden mag zijn...
Als iemand dat zo opschrijft, geloof ik er niks van. Wat een geslijm.
Wat was het dan dat een dvp tegen jou gezegd / geschreven heeft, Adriaan?
Je hoeft dit niet te geloven wat Hind schreef, ik kan het het ook bijna niet geloven, maar in ieder geval was ik erbij. Ik weet dat t zo was. Dit is immers niet een welles - nietes topic, dit topic gaat over wat iemand tegen je gezegd / geschreven heeft.
Van de eerste zin alleen al van Touch Me over deze Hind ging ik over m'n nek. Hoe kun je een vrouw - welke vrouw dan ook - zo op een sokkel zetten en jezelf er onderdanig aan maken...?Als iemand dat zo opschrijft, geloof ik er niks van. Wat een geslijm.
Tsja, misschien ben ik te down to earth of heb ik te veel dates gehad maar ik zou zeer ongemakkelijk worden als dit soort complimenten zou geven of krijgen.Van de eerste zin alleen al van Touch Me over deze Hind ging ik over m'n nek. Hoe kun je een vrouw - welke vrouw dan ook - zo op een sokkel zetten en jezelf er onderdanig aan maken...?
Daar zijn er hier wel meer van op het forum.Van de eerste zin alleen al van Touch Me over deze Hind ging ik over m'n nek. Hoe kun je een vrouw - welke vrouw dan ook - zo op een sokkel zetten en jezelf er onderdanig aan maken...?
Ik neem aan dat dat een retorische vraag is ?Hoe kun je een vrouw - welke vrouw dan ook - zo op een sokkel zetten en jezelf er onderdanig aan maken...?
@Adriaan van Disco , je mag het geslijm vinden maar toch is het zoAls iemand dat zo opschrijft, geloof ik er niks van. Wat een geslijm.
Mooi dat er een klik was. Vond alleen de bewoordingen erg glad. Die heb ik nog nooit zo in een relatie uitgesproken, maar misschien moet ik juist meer een romanticus worden.@Adriaan van Disco , je mag het geslijm vinden maar toch is het zo
De chemie was er en was meer dan echt. En nee, dat heb ik niet met iedereen. Maak het regelmatig op een dag mee (vandaag toevallig 2 keer) dat er helemaal geen klik is (en nee ook dan fake ik nog niks) maar dan geef ik wel tactvol aan dat er vanuit mij geen klik is. Ik kwets van nature uit liever geen mensen en houd rekening met hun gevoelens. Zo makkelijk, kan het zijn!
Dat mag je zeker vinden Misschien wel ja…. Zelf ben ik idd een hopeloze romanticus, met een nog grotere zwak voor romantici…Mooi dat er een klik was. Vond alleen de bewoordingen erg glad. Die heb ik nog nooit zo in een relatie uitgesproken, maar misschien moet ik juist meer een romanticus worden.
Klopt helemaal!Als je frisgewassen bent krijg je altijd complimenten!
Omdat "het" maar niet wou komen??'I give you 2 extra minutes' is wat ze in me linker oor fluisterde
en terecht dat je die zwak hebt. Romantici hebben de neiging wat makkelijker geld uit te gevenDat mag je zeker vinden Misschien wel ja…. Zelf ben ik idd een hopeloze romanticus, met een nog grotere zwak voor romantici…
Zo word jij romantisch! - Psycholoog Najla
Zo creëer jij een onvergetelijk romantisch moment /date! Klaagt jouw partner dat jij niet romantisch genoeg bent? Zo creëer jij een onvergetelijk moment voor jouw geliefde! In mijn serie “Psycholoog Najla vist naar complimenten” zeg ik het al; wanneer je naar een ander uitspreekt wat die persoon...www.psycholoognajla.nl
En als je tips wilt mag je me altijd benaderen #sharelove
En jij antwoordde "I only need 5 seconds"'I give you 2 extra minutes' is wat ze in me linker oor fluisterde
Inderdaad ja uiteindelijk met lege zak(ken) naar huis gegaan.Omdat "het" maar niet wou komen??
Ho ho, vandaar dat "de empress", zoals haar slaafjes haar volgzaam noemden, een zogenaamde klantenstop had. En de klanten die nog wel "mochten" komen bij haar waren daar maar wat trots op.Toevallig zojuist gedaan! Ik sloeg het altijd over omdat de dame toch niet in mijn geprefereerde leeftijdscategorie valt. Maar dat topic is wel amusant. De ene na de andere wandelaar laat haar trillend en kreunend klaarkomen! Ik wist niet dat wij zulke seksgoden op het forum hadden. Dat zij aan het eind van de dag nog op haar benen kan staan...!
Was dat maar zo. Dan had ik die avond biefstuk ipv een broodje bapao gegetenEn jij antwoordde "I only need 5 seconds"