Helemaal niet kussen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij een eerste kennismaking vraag ik het gewoon, als ze nee zegt is de date voorbij of start geeneens, zelfs als ik een afspraak heb gemaakt. Ik heb het hier niet over extreem tongzoenen gewoon een beetje speels zoenen.
Ik snap dat sommige dames dit niet willen, maar gelukkig kan ik er dan voor kiezen geen date met deze dame te hebben.
Gelukkig kies ik vaak dames uit die zoenen wel leuk vinden
 
Ik wil jullie bedanken voor jullie reacties. Ik merk nou dat de discussie verschuift naar slechte adem en wat ik daar aan moet doen. Maar ik heb helemaal geen slechte adem. Telkens voordat ik naar een DVP ga, was ik me en zorg ik dat ik een schone mond heb. En vlak voordat ik naar binnen ga, spoel ik mijn mond met mondwater.

Waar het om ging, was dat bepaalde Chinese DVP's het niet toestaan om op hun wangen of voorhoofd te kussen, omdat hun make-up er dan afgaat. Ik vind dit echt overdreven. Een keer was er een DVP die ik tegen extra betaling wel op haar mond mocht kussen, maar ook niet op haar wangen. Ze draaide soms nog steeds haar hoofd erg en dan moest ik telkens zeggen: "extra geld!" En dan mocht ik haar weer op haar mond zoenen. Ik vond dat echt een kutnummertje, eerlijk gezegd.
 
Ik wil jullie bedanken voor jullie reacties. Ik merk nou dat de discussie verschuift naar slechte adem en wat ik daar aan moet doen. Maar ik heb helemaal geen slechte adem. Telkens voordat ik naar een DVP ga, was ik me en zorg ik dat ik een schone mond heb. En vlak voordat ik naar binnen ga, spoel ik mijn mond met mondwater.

Waar het om ging, was dat bepaalde Chinese DVP's het niet toestaan om op hun wangen of voorhoofd te kussen, omdat hun make-up er dan afgaat. Ik vind dit echt overdreven. Een keer was er een DVP die ik tegen extra betaling wel op haar mond mocht kussen, maar ook niet op haar wangen. Ze draaide soms nog steeds haar hoofd erg en dan moest ik telkens zeggen: "extra geld!" En dan mocht ik haar weer op haar mond zoenen. Ik vond dat echt een kutnummertje, eerlijk gezegd.

Mensen met geld hebben de wereld toch .....

Altijd weer dat H@#re geld .......


🙃🙂

En ja , van het onderwerp ietsje afdwalen.......

Dat lukt hier wel eens .


Zolang het netjes blijft 🥳
 
Waar het om ging, was dat bepaalde Chinese DVP's het niet toestaan om op hun wangen of voorhoofd te kussen, omdat hun make-up er dan afgaat. Ik vind dit echt overdreven.
Ik heb het ook meegemaakt dat je niet eens haar wang mag aanraken, vanwege make-up (niet een Chinese). De dame bepaalt wat ze wel en niet wil, maar zo'n dame is niks voor mij. Ik heb geen zin in seks met iemand als je geen genegenheid mag tonen.
 
Ik ga voor dames met een naturelle look die met veel schmink laat ik links liggen die doen speciaal schmink aan voor niet aangeraakt of gekust te worden en dames die lippenstift verwijderen voor de sex zit ge meestal goed maar extra bijbetalen nooit
 
Kan me wel voorstellen dat een dvp haar laag make up niet naar de klote wilt hebben na uren gespendeerd eraan te hebben om haar oneffenheden te verbergen; teveel onzekerheid wellicht. Misschien andere dvp's dan bezoeken die niet zo moeilijk doen? Mijn dvp's eindigen altijd met mascara doorlopen tranende oogjes als ik er ben geweest! Haha!!! 😛😝😜🤪
 
Kan me wel voorstellen dat een dvp haar laag make up niet naar de klote wilt hebben na uren gespendeerd eraan te hebben om haar oneffenheden te verbergen; teveel onzekerheid wellicht. Misschien andere dvp's dan bezoeken die niet zo moeilijk doen? Mijn dvp's eindigen altijd met mascara doorlopen tranende oogjes als ik er ben geweest! Haha!!! 😛😝😜🤪
Ook al meegemaakt! Haha!
Was na een stomende geile vrijpartij... haar mascara helemaal uitgelopen!
 
Een dikke laag make-up vind ikzelf niet eens mooi. En daarnaast vind ik het helemaal niet gek om me voor iedere klant weer even te fatsoeneren en als daar dan een beetje make-up bijhoort, geeft dat toch helemaal niet?
 
Het scheelt natuurlijk ook wat voor date het is.
Bij een raamdate is het vaak gewoon een vluggertje, dan snap ik wel dat zoenen er niet van komt. Ik verwacht dat dan ook niet meestal. En de meeste dames houden ook niet zomaar zoenen, daar moet een klik voor zijn. En eerlijk gezegd is het zoenen ook een stuk lekkerder als er een klik is.
Ik kan me nog enkele dates herinneren dat het meteen raak is bij binnenkomst. Een mooie griekse op de wallen die me ongevraagd zc pijpt en daarna een lange tongzoen. Of een thaise in de geleenstraat, waar ik bij missonaris lekker tongend een orgasme beleef. Soms met make-up en dan moet je even goed kijken als je weggaat of je niet onder poeder of lippenstift zit...

Bij een langere sessie of een massage van minstens een uur met sex verwacht ik het eigenlijk wel.

offtopic
En ja, soms stink je uit je mond zonder dat je het zelf weet. Knoflook of ander eten/drinken. Of een keelontsteking. Mondwater schijnt niet zo goed te zijn op langere termijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan