Helemaal niet kussen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Raam en privehuis zijn ook 2 totaal verschillende dingen ......

Enigste raakvlakken zijn neuken en betalen.......


🙃🙂
Dat klopt op zich wel...

maar soms kom je in een privéhuis ineens een dame tegen die zich opstelt als raamdame en vindt dat je alleen mag neuken en na 1 orgasme weg moet

en soms vind je achter de ramen een dame die alle luxe biedt van een privéhuis en je een volledige GFE geeft van 1 uur
 
Dat klopt op zich wel...

maar soms kom je in een privéhuis ineens een dame tegen die zich opstelt als raamdame en vindt dat je alleen mag neuken en na 1 orgasme weg moet

en soms vind je achter de ramen een dame die alle luxe biedt van een privéhuis en je een volledige GFE geeft van 1 uur

Dat noemen ze ook wel eens de spelt in de hooiberg vinden ......

Maar vaak zit de hooiberg gewoon vol met ratten ......... netzoals bepaalde "klanten" zich altijd als rat zullen blijven gedragen.



🐾🐾🐾🐾


En niet iedereen is op zoek naar die spelt , zo is t ook weer ......
 
Die listerine moet je dus NIET doorslikken! Dacht dat je dat wist!

N dame die n slok neemt en je dan pijpt geeft ook een apart gevoel .......


Kan echt n verassings effect zijn .....


😻😻
N dame die n slok neemt en je dan pijpt geeft ook een apart gevoel .......


Kan echt n verassings effect zijn .....


😻😻




Voor de reactie zou komen ......

Met condoom doet de 🐈‍⬛ niet aan .


Ik rijd ook geen cabrio met n regen pak aan 🥳🥳
 
Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt dat je niet mocht kussen op haar mond, maar ook niet op haar wangen en zo? Omdat ze zich had opgemaakt?
Nu ik erover terug denk... niet mogen kussen idd al een keertje meegemaakt! Was bij Kali (Utrecht). Werd meteen bij aanvang vermeld: 'kussen op de mond mocht niet'. Maar... dus wél in haar hals!

En... bleek ze nu net daarvan botergeil te worden! haha! Man! Wat een feest in bed... Met heel veel kussen en likken. Dus overal - behalve op haar mond! haha!

Bij afscheid dacht ik wel een kusje op haar wang.
 
De eerste keer dat ik een dame van plezier bezocht ( 28 jaar geleden) wou ik nen kus op de mond geven maar ik wist direct dat dat niet mocht . Ik dacht sex wel maar kussen niet wtf .
 
De eerste keer dat ik een dame van plezier bezocht ( 28 jaar geleden) wou ik nen kus op de mond geven maar ik wist direct dat dat niet mocht . Ik dacht sex wel maar kussen niet wtf .
Klopt! Bij betaalsex vinden vele vrouwen kussen op de mond dus véél intiemer dan penetratie! Want dat is dan 'gewoon werk'!
 
Zorg er dan wel voor dat jullie adem fris ruikt, want zoenen met een asbak, een 'net uit bed' adem, knoflook of uien, alcohol en/of koffiesmaak zijn niet bevoordelijk om mee te zoenen!
Dan kan iemand wel zoenen op haar lijstje hebben staan, maar dan zal er zeer weinig passie zijn. Want.. even bot gezegd.. wie wil er nou zoenen met iemand die uit z'n mond stinkt?

Dus je bent ook zelf verantwoordelijk of zoiets wel doorgaat.
Ha Joke,

Je hebt gelijk, maar dat geld ook voor de Dame.

Mocht je als klant wel gewoon netjes jouw tanden gepoetst hebben en er alles aan gedaan hebben om fris te zijn stel ik het zeker op prijs. Tongzoenen erbij maakt de date wel zo compleet.

Ik ben naast TZ ook een Fan van Beffen, maar ook hierbij is het fijn als de Dame fris is.

Asiaddict
 
Exact het punt waar elders op dit forum al iets over gezegd is, dan vooral over mannen die denken alles te kunnen en mogen doen.

Respect en fatsoen hoort toch altijd op de eerste plaats te komen ?

Betalen staat daar los van .

Staat tegenover dat hoe minder service een dame aanbied dit toch een bepaalde uitwerking zal hebben .


Blijven keuzes.........


🐈‍⬛ kan zich best voorstellen dat bepaalde wandelaars nou net op zoek zijn naar iets waar de "tante" thuis in bed geen zin/behoefte aan heeft .
 
Zodra ze bij binnenkomst gaan ontwijken of afstand houden en gelijk om geld vragen heb je grote kans dat er daarna ook niet of nauwelijks gezoend/getongzoend gaat worden. Dan heb je nog de kans om om te keren. Dus voortaan bij binnenkomst éérst je tong diep in haar keeltje dan pas afrekenen!
Ik ben als begroeting wel eens gelijk te grazen genomen . dan werd er even flink gebekt als eerste kennismaking. Dan weet je dat je gelijk goed zit
 
Dat zou zo moeten zijn, maar als je zo op straat kijkt (ik beperk me even tot Nederland, hopelijk doen ze het in België beter) dan lijkt het of onze normen en waarden in rap tempo bij het vuil gezet worden.

Wat dacht U van onze volksvertegenwoordigers in den Haag ???

Of van bijvoorbeeld de Politie??


Lijkt als met n tank een open deur inrijden toch ??
 
Het is echt niet normaal die put lucht.. Het is opzich een aardige gast... Maar als je vanaf een paar meter al z'n adem ruikt. Ja, dan houdt het bij mij op.
Zou hem zo een fles mondwater willen opsturen...maar zelfs dat helpt niet waarschijlijk.
 
Ik heb ff gegoogeld wat kan helpen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan