Helemaal niet kussen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.191
19/07/21
1.760
13
Graag jullie mening. Ik kom wel eens bij DVP (Aziatische). Soms doen ze aan zoenen, maar vaak ook niet. Ik vind dat dan altijd jammer. Maar de laatste tijd merk ik dat sommige van die DVP's ook niet willen dat je ze op hun wangen kust. WANT IK BEN OPGEMAAKT.

Ik vind dat wel heel raar. Natuurlijk, ik weet het: het is puur een transactie en die meid wil het liefst dat ik snel klaarkom en weer ophoepel. Maar ja, zelf zoek ik graag een beetje GFE en ik vind dat het dan gewoon erbij hoort dat je haar minimaal mag knuffelen en kusjes mag geven.

Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt dat je niet mocht kussen op haar mond, maar ook niet op haar wangen en zo? Omdat ze zich had opgemaakt?
 
Zodra ze bij binnenkomst gaan ontwijken of afstand houden en gelijk om geld vragen heb je grote kans dat er daarna ook niet of nauwelijks gezoend/getongzoend gaat worden. Dan heb je nog de kans om om te keren. Dus voortaan bij binnenkomst éérst je tong diep in haar keeltje dan pas afrekenen!
En... waar heb je dat dan al uitgeprobeerd?
 
Niet mogen kussen is een bekende beperking bij veel dames. Sommigen vragen er extra geld voor en tongzoenen kost eigenlijk altijd extra.

Wat ik zelf bij een dame wel eens heb meegemaakt is dat ik haar gezicht niet mocht aanraken. Dus niet kussen, maar gewoon aanraken. Uiteraard het goed recht van een dame, maar ik ben erg niet meer terug gegaan.
 
Sowieso respect tonen voor de wensen van de dame in kwestie. Jij betaalt, maar daarom kun je nog geen dingen doen die ze niet willen.

Als je nog niet hebt betaald zou ik meteen vertrekken. Anders 1x en nooit meer.

Had je op voorhand afgesproken wat kon en niet?
 
Zorg er dan wel voor dat jullie adem fris ruikt, want zoenen met een asbak, een 'net uit bed' adem, knoflook of uien, alcohol en/of koffiesmaak zijn niet bevoordelijk om mee te zoenen!
Dan kan iemand wel zoenen op haar lijstje hebben staan, maar dan zal er zeer weinig passie zijn. Want.. even bot gezegd.. wie wil er nou zoenen met iemand die uit z'n mond stinkt?

Dus je bent ook zelf verantwoordelijk of zoiets wel doorgaat.
 
Maar dat van uit je mond ruiken geldt ook voor de dvp hoor. De meeste raamdames zijn kettingrokers en drinken een wijntje. Ik las ooit een recensie over een dvp die ook uit haar mond rook. Ze wist niet waar het vandaan kwam, uiteindelijk bleek ze een koffie verslaving te hebben.

Kortom we zijn beiden verantwoordelijk.

Persoonlijk hou ik van zoenen (met tong). De meesten bieden dit niet standaard aan, en als je er naar vraagt zeggen ze nee, omdat ze je niet kennen. Als je eenmaal daar bent kan het zijn dat een dvp wel overgaat tot zoenen. Het rustig opbouwen en van het een komt het ander. Heb al veelvuldig meegemaakt dat de dame achteraf aangaf, ik zoen nooit, dit bij jou is de uitzondering, je was zo lief en teder. Een groter compliment kun je niet krijgen.
 
Zodra ze bij binnenkomst gaan ontwijken of afstand houden en gelijk om geld vragen heb je grote kans dat er daarna ook niet of nauwelijks gezoend/getongzoend gaat worden. Dan heb je nog de kans om om te keren. Dus voortaan bij binnenkomst éérst je tong diep in haar keeltje dan pas afrekenen!

Wat een advies geef jij hier weg man. Doe even normaal.
 
Ik vraag ook meestal om tongzoenen en betaal daar ook extra voor als de dame dat heeft aangegeven. Maar mijn ervaring is dat ze dan vaak toch terughoudend zijn met zoenen. Zelfs als je allebei bij het begin van de date een mondwater gebruikt hebt. Uitzondering is mijn vaste dame. Die zei voor de eerste date al: "Je krijgt een lekkere tongzoen zodra de deur dicht is" En jawel hoor, ze had niks teveel gezegd. Ik neem dan van tevoren wel een Smintje. Heerlijk om zo elke date te beginnen!
 
Zodra ze bij binnenkomst gaan ontwijken of afstand houden en gelijk om geld vragen heb je grote kans dat er daarna ook niet of nauwelijks gezoend/getongzoend gaat worden. Dan heb je nog de kans om om te keren. Dus voortaan bij binnenkomst éérst je tong diep in haar keeltje dan pas afrekenen!
Slag voor je harsens kun je eerder krijgen i.p.v tongzoenen ga maar naar Eva Spuistraat 15 Amsterdam met haar heb ik vaak genoeg getongzoend en ze pijpte ook heerlijk zonder condoom alleen heeft ze helaas veel klandizie maar misschien lukt het je om er tussen te komen ze is er 6 dagen per week overdag.s
 
Ik heb wel eens meegemaakt dat een dame niet met mij wilde zoenen, maar dat kan gebeuren. Dat ze niet wilde zoenen vanwege haar make-up heb ik nog niet meegemaakt. Ik heb 1 keer meegemaakt dat de dame haar make-up eraf haalde en vervolgens met mij ging zoenen.
 
Laatst een dame laten langskomen die ook bij haar advertentie heeft staan dat ze extra vraagt voor zoenen, tongzoenen, etc. Toen ze eenmaal was aangekomen en concludeerde dat mijn hygiëne tip top in orde was toch gewoon heerlijk gezoent met haar zonder dat ik er extra voor heb hoeven betalen. Ik denk dat het in eerste instantie voor de meeste dames gewoon een hygiëne kwestie is en als dat dus niet fris is moet je betalen voor bepaalde diensten.
 
Ik heb wel eens meegemaakt dat een dame niet met mij wilde zoenen, maar dat kan gebeuren. Dat ze niet wilde zoenen vanwege haar make-up heb ik nog niet meegemaakt. Ik heb 1 keer meegemaakt dat de dame haar make-up eraf haalde en vervolgens met mij ging zoenen.
Net het omgekeerde meegemaakt! Ze maakte haar lippen extra rood... en begon me dan overal te kussen! Haha!
 
Zorg er dan wel voor dat jullie adem fris ruikt, want zoenen met een asbak, een 'net uit bed' adem, knoflook of uien, alcohol en/of koffiesmaak zijn niet bevoordelijk om mee te zoenen!
Dan kan iemand wel zoenen op haar lijstje hebben staan, maar dan zal er zeer weinig passie zijn. Want.. even bot gezegd.. wie wil er nou zoenen met iemand die uit z'n mond stinkt?

Dus je bent ook zelf verantwoordelijk of zoiets wel doorgaat.
Wel ik poets extra nog eens mijn tanden voor ik naar haar vertrek. En koop kauwgom meer kan ik niet doen.

Als ze mondspoeling staanbheeft gebruik ik het ook.
 
Nog ff en dan krijg je n hele waslijst van mogelijkheden die n dame absoluut niet wil aanbieden .......

T mot niet gekker worden toch ??

Ik vond het altijd wel verrassend dat n dame zelf voor iets vraagt wat bij de meeste niet standaard in het pakket zit .
 
Nog ff en dan krijg je n hele waslijst van mogelijkheden die n dame absoluut niet wil aanbieden .......

T mot niet gekker worden toch ??

Ik vond het altijd wel verrassend dat n dame zelf voor iets vraagt wat bij de meeste niet standaard in het pakket zit .

Maar dat is toch uiteindelijk haar eigen keuze? Uiteindelijk bieden dames een service aan ons, wat dat precies inhoudt bepalen zij toch? Alleen moeten ze wel helder zijn in wat het inhoud. Ik filter specifiek op tongzoenen en vraag dit altijd ook ter bevestiging na. Ben zelf niet zo een fan dat ze er extra voor vragen omdat ik dan bang ben dat ik geld weggooi als het tegenvalt.

Overigens vind ik het wel zo net dat je voor een date zorgt dat je adem fris ruikt, is helemaal niet zo moeilijk. Kan makkelijk met mondwater of kokosolie + kauwgom / smint of iets dergelijks.
 
Ik wacht altijd rustig af of er getongzoend kan worden.
Als het dan kan, geeft dat een geweldige boost en maakt het dat na een stoot of 10 het kwakje er al is. Al denk ik dat dat juist de bedoeling is van de meisjes/dames om er zo snel mogelijk van af te zijn en dat de volgende er aan kan beginnen. Want prostitutie is en blijft toch één grote business.
Een topdame, wat dat betreft, was de geweldige Poolse cougar Yvonne in het Schipperskwartier, bijna 10 jaar geleden. Nog voor je echt binnen was in haar kamertje, begon ze al te tongen en tussen je benen te wrijven. Ik droom soms nog van dat schatje.
 
Maar dat is toch uiteindelijk haar eigen keuze? Uiteindelijk bieden dames een service aan ons, wat dat precies inhoudt bepalen zij toch? Alleen moeten ze wel helder zijn in wat het inhoud. Ik filter specifiek op tongzoenen en vraag dit altijd ook ter bevestiging na. Ben zelf niet zo een fan dat ze er extra voor vragen omdat ik dan bang ben dat ik geld weggooi als het tegenvalt.

Overigens vind ik het wel zo net dat je voor een date zorgt dat je adem fris ruikt, is helemaal niet zo moeilijk. Kan makkelijk met mondwater of kokosolie + kauwgom / smint of iets dergelijks.
Ja, precies. Hun keuze wel of niet.
Als het extra kost dan idd betalen als je dat zo graag wilt.
Logisch toch een beetje mondwater of kougom etc lijkt mij wel zo higienisch.
 
Een eigen keuze heb ieder mens uiteindelijk.

Zelfs mijn bakker heeft de keuze om vanaf vandaag geen vers brood meer te verkopen en te kiezen voor n winkel vol met "fabrieks" roggebrood van de Aldi .

Het leven zit vol met keuzes......

Elke dag opnieuw.



🐾🐾🐾🐾
En voor alle hygiëne freaks.........

Een klik is veel belangrijker , bij de juiste klik is niet veel vies .

Dames waar voor mij geen aantrekkingskracht van uitgaat kunnen 100 liter mondwater gebruiken, tot het uit hun oren zou komen ......

Zelfs dan steek ik er geen tong of staart in ......


En dat is toch weer n keuze , de MIJNE .

Voor n dame zal dat niet veel anders zijn ........



🙃🙂
 
Laatst bewerkt:
Tongzoenen hoort er voor mij bij, ga voor de GFE en daar hoort dit imo bij. Tanden vooraf thuis gepoetst, nog een smintje onderweg, en bij dame pak ik dan nog een borrel listerine.

Wordt eigenlijk altijd wel getongzoend, alleen er zijn er die er vol voor gaan en er zijn er die dit met puntje tong doen. Dit laatste is jammer maar respecteer ik wel. Wel 'moet' zo'n dame extra haar best doen wil ze me nog terugzien. De dames die er vol voor gaan hebben een streepje voor bij nieuwe afspraken.
 
Mijn ervaring is wel dat er bij raamprostitutie minder vaak getongzoend wordt dan bij privéhuizen. Sterker nog, bij raamprostitutie heb ik het pas één keer meegemaakt, bij privéhuizen is het bijna altijd mogelijk. Dan wel tegen bijbetalen, of het zit al in de prijs in.
 
Mijn ervaring is wel dat er bij raamprostitutie minder vaak getongzoend wordt dan bij privéhuizen. Sterker nog, bij raamprostitutie heb ik het pas één keer meegemaakt, bij privéhuizen is het bijna altijd mogelijk. Dan wel tegen bijbetalen, of het zit al in de prijs in.

Raam en privehuis zijn ook 2 totaal verschillende dingen ......

Enigste raakvlakken zijn neuken en betalen.......


🙃🙂
 
Terug
Bovenaan Onderaan