In het verleden ben ik wel een aantal keren bij koppels op bezoek geweest. Soms voor gewone mmv trio, soms voor een cuckold date.
En zo'n cuckold date kan wel eens erg geil zijn. Lekker met de vrouw stoeien en neuken terwijl de man ergens in de hoek van de kamer zit en enkel mag toekijken of misschien zichzelf aftrekken. Erg leuk en geil als je er zelf volle bak mag tegenaan gaan met de vrouw terwijl hij zich met eigen hand moet tevreden stellen.
Nog veel geiler was het toen ik op een dag in het weekend in een cafeetje in de stad een koppel tegenkwam waarvan de vrouw mij achterna kwam toen ik naar het toilet ging. Daar nodigde ze me uit om samen ergens een nummertje te gaan maken. Ik verwees naar haar man die nog in het café zat, waarop zij prompt antwoordde "Hij is een cuckold". Even heb ik toch getwijfeld, maar uiteindelijk zijn we met zijn drieën naar een hotelletje in de buurt getrokken. Op de kamer moest hij in een hoekje naakt op een stoel gaan zitten. Hij mocht toekijken en met zichzelf spelen. Meer niet.
De vrouw en ik hebben ons uitgebreid vermaakt onder zijn ogen. Op een bepaald moment zette ze mij op de hoek van het bed, mijn benen naar beneden bungelend. Dan zette ze zich wijdbeens op mijn pik zodat haar man goed kon zien hoe mijn pik in haar kut lekker heen en weer schoof, en nadien kon zien hoe mijn sperma eruit liep. Bij een tweede rondje hebben we nog even rechtstaand vlak voor zijn neus geneukt om het nadien op het bed nog uitgebreid af te ronden. Ik kon na afloop bijna niet geloven dat dit me overkomen was. Zo geil als het was.
En of de man jaloers was? Geen idee, maar na ons feestje zijn we samen nog een glas gaan drinken op de goede afloop van onze geile namiddag. Hij heeft met geen woord gerept van wat er voor zijn neus zich had afgespeeld, hij had er duidelijk geen probleem mee. En naar wat ik van zijn vrouw hoorde zou het later bij hen thuis nog een heel geile nacht worden.
Mijn besluit, een triootje mmv kan wel aangenaam zijn, ook een cuckold date via een advertentie, maar een echte cuckold date zo plots uit het niets, dat is toch het einde. Ik krijg er nog altijd een stijve van als ik eraan terug denk, of de beelden van op de kamer nog eens terug voor mijn ogen zie. Hoewel dit al vele jaren geleden is. Ik denk dat ik nu wat te oud geworden ben om zo nog opgepikt te worden. Het zij zo, maar die ervaring kunnen ze me toch niet meer afnemen.