Diverse, zeker 2 betaalde. Maar ook een stel waarvan ik de vrouw op een sekslijn had ontmoet, waar we allebei lekker geile praat uitwisselden. Bij een parkeerplaats afgesproken om elkaar even te kunnen zien, en naar hun huis. Heel gezellig zo'n drie kwartier zitten kletsen, totdat ik naast haar ging zitten en haar kleren begon aan te raken. Ze was niet buitengewoon slank of mooi, maar we werden allebei geil.
Toen naar bed, condoom lukte niet zo, toen maar zo. Lekker doorgegaan totdat ik in haar spoot; hij lag er als een echte cuckold alleen maar bij. Toen zij en ik gingen plassen, likte ze mijn eikel nog schoon. Daarna weer verder, nog minstens een keer in haar klaar gekomen. Ik had te veel gedronken om nog naar huis te rijden, en ze vroegen mij om te blijven slapen, elk aan een kant van het grote bed.
De volgende ochtend nog een keer, nadat ze me eerst gepijpt had in de keuken. Kosten: een eenvoudige fles wijn, waar ze mij uitvoerig voor bedankten.
Later nog 2 of 3 keer langs geweest, en zij weer in de keuken aan mijn pik zuigen, daar was ze gek op.
Ik snap eigenlijk niet waarom dat ten einde liep, en later kon ik ze niet meer vinden. Zij was Canadese, en John vertelde dat ze een heel speciale relatie hadden. Nou, daar heb ik van meegenoten!