Algemeen Hausnr5, Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week Maja bezocht en zij is echt een toppertje hoor! Heerlijk zoenen met pijpen afgewisseld en matuurlijk ook haar keurig bediend.

Morgen afspraak met Karolina, die ken ik nog niet, maar ik heb het vermoeden dat dat ook wel goed komt 😋
 
Er staan weer een paar nieuwe gezichten op de site, voor mij althans... Maar helaas nog steeds geen Isis of Oksana of Aljona te bekennen! Ik zit echt al een tijdje te wachten tot ze online verschijnen aangezien deze dames hoog in mijn lijst met favorieten staan.

Weet iemand op welke plekken deze dames nog meer werken? Iris (ook wel Evelin) heb ik eens bij leipzigmodelle.de zien staan. De rest geen idee. Oksana vertelde me de laatste keer dat ze een tijdje naar de UK ging om te werken, maar dat ze ook wel weer terug zou komen. Dat is al een tijd terug... En de UK is natuurlijk totaal de andere kant op vanuit NL gezien, maar misschien weet iemand waar ik dan zou kunnen kijken? Alle tips welkom, mag ook pm ;)
 
Dames uit Nordhorn die in NL werken? Volgens mij zitten ze enkel in D.

Tanja die ik vorige week in Rheine bezocht zit deze week in Hannover en volgende week in Nordhorn. Leipzig is ze soms ook.

Kiekerei3a, Weisse Schwan Dresden, Leipzigmodelle, geilhaus.de vind je oa veel bekende gezichten
 
Zelfde naam. Ik weet niet wanneer zij er weer is.
Leuke dame met uitstekende gfe service.
Alleen Rotterdam is me wat te ver en extra's zijn veel malen duurder dan bij h5/7
Als je veel extra's aanvinkt, kan je altijd beter naar DE gaan dan in NL. Hier is het al belachelijk duur geworden.
 
Dames uit Nordhorn die in NL werken? Volgens mij zitten ze enkel in D.

Tanja die ik vorige week in Rheine bezocht zit deze week in Hannover en volgende week in Nordhorn. Leipzig is ze soms ook.

Kiekerei3a, Weisse Schwan Dresden, Leipzigmodelle, geilhaus.de vind je oa veel bekende gezichten
Morgenochtend weer eens een afspraakje ingepland in Nordhorn (eigenlijk Klausheide 😁)
 
Viel Spaß, wie ga je bezoeken?
Tanja heb ik bezocht toen ze twee weken terug in Rheine was. Was de eerste van haar die dag, ben niet bepaald de kleinste en ik mocht direct haar kontje in.
Mooie liever vrouw, al iets ouder en hele goede service.
 
Viel Spaß, wie ga je bezoeken?
Tanja heb ik bezocht toen ze twee weken terug in Rheine was. Was de eerste van haar die dag, ben niet bepaald de kleinste en ik mocht direct haar kontje in.
Mooie liever vrouw, al iets ouder en hele goede service.
Gegokt en verloren..

Tanja niet mijn type , stuk ouder dan de foto's en voor mij te dun/tenger. Helaas, volgende keer weer terug naar de beproefde dames 😁
 
Haha sorry @MachielM Ze is inderdaad wel wat ouder dan de foto's - dat had ik moeten zeggen. Maar voor haar leeftijd ziet ze er nog erg goed uit denk ik.

Anais is ook prachtig maar die zul je ook wel te tenger vinden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan