Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGa je nog een berichtje schrijven over je ervaring met Karolina? Ben erg benieuwd!Vorige week Maja bezocht en zij is echt een toppertje hoor! Heerlijk zoenen met pijpen afgewisseld en matuurlijk ook haar keurig bediend.
Morgen afspraak met Karolina, die ken ik nog niet, maar ik heb het vermoeden dat dat ook wel goed komt
Dames uit Nordhorn die in NL werken? Volgens mij zitten ze enkel in D.
Tanja die ik vorige week in Rheine bezocht zit deze week in Hannover en volgende week in Nordhorn. Leipzig is ze soms ook.
Kiekerei3a, Weisse Schwan Dresden, Leipzigmodelle, geilhaus.de vind je oa veel bekende gezichten
Morgenochtend weer eens een afspraakje ingepland in Nordhorn (eigenlijk Klausheide )Dames uit Nordhorn die in NL werken? Volgens mij zitten ze enkel in D.
Tanja die ik vorige week in Rheine bezocht zit deze week in Hannover en volgende week in Nordhorn. Leipzig is ze soms ook.
Kiekerei3a, Weisse Schwan Dresden, Leipzigmodelle, geilhaus.de vind je oa veel bekende gezichten
Gegokt en verloren..Viel Spaß, wie ga je bezoeken?
Tanja heb ik bezocht toen ze twee weken terug in Rheine was. Was de eerste van haar die dag, ben niet bepaald de kleinste en ik mocht direct haar kontje in.
Mooie liever vrouw, al iets ouder en hele goede service.
Dankje!Prijsopbouw
Basisprijzen
voor 30 minuten = 80 euro
voor 45 minuten = 120 euro
voor 60 minuten = 150 euro
Van Owlforum, klopt wel zo ongeveer .
Extra als PZC, zoenen, CIM kost mijn ervaring steeds 20 euro er bij op.
Mijn halfuur afspraak kost dan 120 euro.
Pzc tz fingeren cum on face 20 euro per extraPrijsopbouw
Basisprijzen
voor 30 minuten = 80 euro
voor 45 minuten = 120 euro
voor 60 minuten = 150 euro
Van Owlforum, klopt wel zo ongeveer .
Extra als PZC, zoenen, CIM kost mijn ervaring steeds 20 euro er bij op.
Mijn halfuur afspraak kost dan 120 euro.
Geen ervaring met beide helaasHallo medegenieters,
Iemand van jullie toevallig ervaring met Lola en/of Stacey? Ze zijn beiden in Rheine deze week, kan simpelweg niet kiezen.
Ga gewoon ff testen dan!