Hanteren jullie een leeftijdsgrens?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als zo'n fris jong blaadje tenminste relaxed is, ervoor wilt gaan en niet als een dooie mus/zeester/ijkonijn erbij gaat liggen…

'Lang geleden' in een ander privéhuis zaten 2 dames werkloos op de bank. De iets oudere dame zat onderuit gezakt mij neutraal aan te staren; de jongere groette mij rechtop zittend met een brede glimlach. Mijn keuze was snel gemaakt.

Maar evengoed als een jonge bombshell er apathisch bij zou zitten en de MILF zich positief presenteert, dan ga ik toch voor het enthousiasme ipv de looks.

En het groene blaadje van gisteren kon mij verrassen met een kinky dominant tintje, en was zeker niet passief. Na nieuwjaar ga ik eens terug, en zal dan een samenvattend review achterlaten.

'Lang geleden' in een ander privéhuis zaten 2 dames werkloos op de bank. De iets oudere dame zat onderuit gezakt mij neutraal aan te staren; de jongere groette mij rechtop zittend met een brede glimlach. Mijn keuze was snel gemaakt.

Maar evengoed als een jonge bombshell er apathisch bij zou zitten en de MILF zich positief presenteert, dan ga ik toch voor het enthousiasme ipv de looks.

En het groene blaadje van van gisteren kon mij verrassen met een kinky dominant tintje, en was zeker niet passief. Na nieuwjaar ga ik eens terug, en zal dan een samenvattend review achterlaten.
Waardeer de kwaliteit van jou recensies... kijk er dus al naar uit!

Bij mij denken ze steeds dat ik veel jonger ben dan 30 jaar door mijn babyface, vaak zeggen van jij ziet er zo jong uit ben je wel echt 30? En wijzen mij vaak af omdat ze twijfelen aan de leeftijd
Zelfs om sigaretten te halen in de winkel moet ik mijn identiteitsbewijs bovenhalen omdat ze denken dat ik minderjarig ben, dat is het nadeel aan jonge looks, ik word als kind aanzien terwijl ik al 30 ben☹️
Beste Yoana,

Ik zou zeggen, geniet ervan zolang als het duurt.
Uit eigen ervaring: je bent sneller oud dan je wilt.
Én van horen zeggen: er ouder uitzien dat je bent is veel erger.

Tall

Terug
Bovenaan Onderaan