Hanteren jullie een leeftijdsgrens?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flukse Spuiter

Wandelaar
29
19/08/24
39
4
Zijn er nog mensen die een leeftijdsgrens hanteren als ze naar een DVP gaan?
Ik hanteer volgende regel:
  • Niet jonger dan mijn oudste kind
  • Niet ouder dan mijn vrouw
Al moet ik toegeven dat die eerste regel stilaan een probleem wordt met die jonge frisse nieuwe DVPs die op de markt komen šŸ˜‹

Geen strikte leeftijdsgrens (behalve dat ze volwassen moet zijn uiteraard), want de echte leeftijd weet ik toch vrijwel nooit en ik ben enorm slecht in inschatten. Ik voel me iig knap ongemakkelijk als ze er echt jong uit ziet. Laten we zeggen dat naar mijn gevoel achter in de twintig, begin dertig de ondergrens is, en halverwege de vijftig de bovengrens, en dat is dus puur wat ik denk dat haar leeftijd is, wat er best naast kan zitten.

Hmmm je mag dan nog een bovengrens hanteren, hoe weet je zeker of ze niet ouder is, veel dames adverteren waarschijnlijk met een leeftijd jonger dan hun eigen leeftijd... Een beetje zoals ze met hun gewicht ook wel eens durven doen

Ik heb niet echt een ondergrens, maar de klik is meestal beter als de vrouwen richting of boven de 30 jaar oud zijn
Die 'klik' is er dus (makkelijker) met vrouwen die weten wat ze willen in bed.
En... dat heb je dus een stuk vaker met 30-ers of 40-ers... Maar af-en-toe heb je dus echt zo'n jonge meid... die je van je sokken blaast! Leuk toch?

Snap echt niet dat je zou willen daten met een meid die meer dan 10 jaar jonger dan je is.

Ja het kan en het mag helaas volgens de wet, maar de gedachte alleen al is walgelijk
Amai, gelukkig maak jij de wet niet.

Kan je misschien uitleggen wat er dan zo walgelijk aan is volgens jou? Het gaat hier toch over (betaalde) seks met wederzijdse toestemming.

Wat de topic vraag betreft, voor een dvp : Ondergrens 18 jaar. Geen harde bovengrens maar in praktijk half de dertig zoiets. Hoe dichter ze bij m'n eigen leeftijd komen hoe kleiner m'n bereidheid om er voor te betalen. In die leeftijdscategorie zoek ik het wel bij een niet dvp...
Tenzij er een specifieke aantrekking of kwaliteit bij de dvp is uiteraard.

Het liefst zo rond mijn eigen leeftijd, en dan nog het liefst nog ietsje ouder Een beetje dat idee van dat meisje op school een paar klassen hoger. Maar ik maak er geen principekwestie van.

Jongere dames had ik eigenlijk niet zoveel affiniteit mee, ware het niet ik laatste maanden heel prettig gedated heb met een 27 jarig poppetje. Een hele goeie klik, wilde avonturen, en het voelde voelde ook heel natuurlijk aan.

Tijdens onze laatste date, (helaas weer vertrokken naar thuisland), bleek dat ze al die tijd verondersteld had dat ik 32 was. Ondanks dat ik tijdens de eerste date toch heel eerlijk mijn echte leeftijd heb vermeldt. (een stukje hoger)

Afijn. Langdradig relaas, ik weet het.

Conclusie?

Ik ga me de komende tijd op wat jonger grut focussen.

En leeftijd zegt helemaal niks.

Neuk vooral wat je lekker vindt.

:love::love::love: :p

Zo'n beetje alles gehad tussen de 18 en 60.

Nu is het zo, dat de dames nooit hun ID kaart laten zien, dus het blijft gissen.
Kan je ervan uitgaan dat alle dames minimaal 18 zijn? In vele locations wel, maar als je (vroeger) op tippelzones was, dan is het nooit duidelijk want een echte controle door een uitbater bestaat/bestond niet.

Ik denk dat de kreet "net 18" de klant moet laten denken dat hij het met een lieve meid te maken heeft. Maar laat ons even wel wezen: je gaat niet als DVP aan de slag als je nog geen seksuele ervaring hebt.

De vriendinnen die ik in mijn jeugd had waren 14, 15, 16, 18 en 21 toen we aan seks zijn begonnen. Was wel spannend maar seks zoals ik het nu beleef was dit toen niet. Daarom zeggen ze ook: Sex and teenagers: everybody is talking about it, nobody does it, and when it really happens it goes wrong all the times.

Vanaf halverwege de 20 merk je bij vrouwen (incl DVP) dat ze weten wat seks is, wat mannen willen en wat voor vrouwen ook leuk is. Voor mij is het bij een DVP die er heel jong uitziet ook alleen maar de eye-candy factoor. De seks is meestal heel gewoon. Met een Latina MILF heb je dit doorgaans niet, daar wordt je vakkundig naar ieder hoek van de kamer gebracht.

Amai, gelukkig maak jij de wet niet.

Kan je misschien uitleggen wat er dan zo walgelijk aan is volgens jou? Het gaat hier toch over (betaalde) seks met wederzijdse toestemming.

Wederzijdse toestemming? Hoe weet je dat? Niet dat een oudere DVP het altijd vrijwillig doet hoor.

Heb het hier al vaker opgemerkt want er zijn hier meerdere topics over. Denk je dat een grietje van 18 vrijwillig zit te wachten op een oude bok van 40-50-60 jaar? Ze zal onderaan de streep eigenlijk op niemand van ons zitten te wachten, want onbetaald ben je niet welkom. Heb je vroeger je oma weleens per ongeluk naakt gezien? Nou dat idee

En dat het volgens de wet mag, zelfs vanaf 16 zoals sommige hier vol trots zeggen, betekent niet dat je het hoeft te doen. Er bestaat ook iets als ethisch verantwoord. Je mag in Nederland ook met je neef of nicht trouwen, dat doe je toch ook niet?

Maar misschien heb ik makkelijk praten omdat ik gezegend ben met een, op dit gebied, normaal brein. Ik val enkel op personen van rond mijn eigen leeftijd.

Dit topic is ook een verzamelplek van alle smeerlappen hier geworden.
"Allez wat bent ge mooi" je ziet dr gezicht nergens dus waar heb je t over?

"Als je zo jong dit werk al doet hoe oud was je dan toen je begon met seks *rukrukruk*"- gatverdamme man

En maar proberen haar over te halen om te tongzoenen en te pijpen zonder condoom. Wetende dat een meid van 18-24 nog zo beĆÆnvloedbaar is. Werkelijk waar w a l g e l i j k šŸ¤¢

Laatst bewerkt:
komt misschien over als 'ouwe viezerik'..
maar ik heb ook wel een voorkeur voor jeugdige dames..zo een beetje tussen 18 en max een jaar of 30/35..ligt er allemaal aan hoe een dame eruit ziet..
ik heb een nicht die 37 is..maar die zou als ze haar kleding aanpast makkelijk 25 geschat kunnen worden..zijn de genen..
aan de andere kant ken ik in mijn omgeving wel wat meiden van half de 20 waar ik min of meer mee omga prive..1 of 2 zou je makkelijk half de 30 schatten..
ik ben zelf 50 ,maar de dames schatten me rond de 40..
niet om nu op te scheppen over mijn lichaam,maar ik train al bijna 20 jaar zwaar met gewichten..let serieus op mijn voeding..
rook en drink niet..
en het gebeurt bijna 9 uit 10 keer dat dames daar over beginnen..
'are you a boxer?'..'of iets in die richting..ben 1,80 ,weeg 95 kilo..15% lichaamsvet..in de zomer iets minder..
geen rimpels in gezicht ,goed gebit ,volle kop haar..dat idee..
denk dat een meid van 25 dat verder geen probleem vind op zon moment..
zal ze liever hebben dan een onverzorgde kerel van 20 met een enorme pens ,die bij 2x stoten aan de zuurstof moet..
bovendien..ik ga geen geld betalen voor een vrouw van 40+ ,die ik bij wijze elke zaterdagavond ook in het cafe kan oplaaijen na een halve fles rosƩ..
en ik word daar ook niet geil van..
dus dat gaat niet gebeuren..
ik begrijp ook terdege dat zo'n jong ding een SEXpartner is,geen LEVENSpartner..ik ga er geen huis mee kopen of naast op de bank mee zitten..
het is puur voor een uurtje lol..geen leven lang..dat zou niet werken in veel gevallen..

Mijn ondergrens is 35 jaar. Bovengrens : leeftijd is moeilijk te schatten bij sommige dames, ik vermoed dat de oudste iets boven de 50 was. (ondergrens is ook wel moeilijk te schatten, dus misschien zit er ook wel ooit een 33 jarige bij. )

Ik had contact met een vrouwtje van 20.
Zij wilde geen relatie maar wel sex en dan graag met mannen boven de 50.
Ze zei dat die je waarschijnlijk veel kunnen leren.
Dat Klopt zei Ik,...Haha
Heb haar In 1 Jaar Iedere 2 weken bezocht en echt heel veel geleerd.
Heb een beest gemaakt van haar.
Toen ze verliefd werd gestopt.
Na 3 maanden een App. ben Je thuis....
Ze miste de harde sex zo erg. :)
Haar vriend deed wel anaal maar niet hard genoeg want als hij haar pijn deed vond hij dat niet fijn.
Spanken en dirty talk en,...
Tsja ,....keihard en pijn,...wilde ze juist graag.
Als 50er echt supertijd gehad met deze jong uitziende 20er.
Oh leerde haar kennen aan de kassa van AH

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan