Handelingen: Worstelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee , zodra ik licht in het hoofd begon te worden heb ik afgetikt , hihi.
Dat voelt fijn, ja. Dat ze je kan laten aftikken met alleen haar lichaam, geen hulpmiddelen. Het summum van Macht en onmacht.
Zeg maar de "genade" van de BDSM. Alleen loop je de kans out te gaan als je niks doet 😉. Dan kan het binnen de vijf seconden wel klaar zijn. Hoe lang duurde het bij jou?
 
Hoi,

Iemand enig idee voor vrouwelijke worstelaars in de provincie Groningen/Drenthe? Heb wel een aantal dames gesproken maar is me te ver voor m'n eerste keer. Zou dit graag eens willen meemaken.

Mvg
 
Hoi,

Iemand enig idee voor vrouwelijke worstelaars in de provincie Groningen/Drenthe? Heb wel een aantal dames gesproken maar is me te ver voor m'n eerste keer. Zou dit graag eens willen meemaken.

Mvg
Ik vroeg een van de vrouwen over worstelen. Ze adviseerde mij over een meisje dat in Groningen woont. Ze is een getraind en gespierd meisje, maar ze staat ver van mij en ik ben niet naar haar toe gegaan. Ze is echt sterk.
 
Weet je ook haar naam?
Ik weet niet of ze ermee instemt dit op websites of chatforums te vermelden. Kun je mij een privébericht sturen?
Ik vroeg een van de vrouwen over worstelen. Ze adviseerde mij over een meisje dat in Groningen woont. Ze is een getraind en gespierd meisje, maar ze staat ver van mij en ik ben niet naar haar toe gegaan. Ze is echt sterk.
Ik weet niet of ze ermee instemt dit op websites of chatforums te vermelden. Kun je mij een privébericht sturen?
 
Hoi,

Iemand enig idee voor vrouwelijke worstelaars in de provincie Groningen/Drenthe? Heb wel een aantal dames gesproken maar is me te ver voor m'n eerste keer. Zou dit graag eens willen meemaken.

Mvg
Meesteres Coco zegt zelf graag te worstelen en niet te verliezen.
Ik heb zelf geen ervaring met haar misschien is het wat voor je.


Meesteres Camilla worstelt ook en is naar eigen zeggen erg sterk. Het is zeker een potige dame, maar ook hier heb ik zelf geen ervaring mee.


Succes.
 
Meesteres Coco is ook een integere vrouw. Camilla oogt als een sterke Dame , maar de vloedgolf aan negatieve reviews doen mij sterk twijfelen. En om aan een onbekende Dame , de helft aanbetaling te doen , vind ik ook een dingetje. Geen goede ervaring mee. 😊
 
Meesteres Coco is ook een integere vrouw. Camilla oogt als een sterke Dame , maar de vloedgolf aan negatieve reviews doen mij sterk twijfelen. En om aan een onbekende Dame , de helft aanbetaling te doen , vind ik ook een dingetje. Geen goede ervaring mee. 😊
Ja, dat klopt. Ik heb met Camila gesproken en om vooruitbetaling gevraagd. En dat doe ik niet. Wat Coco betreft, ik heb haar ook een keer gesproken, maar toen ik haar uitlegde over worstelen of armworstelen, verontschuldigde ze zich en zei: "Nee, dat kan ik niet doen." Ze doet aan fantasieworstelen. Ze zet je op een kleed en wurgt je of doet iets anders, en ze wil geen weerstand van je of een aanval op haar. Maar ik respecteer haar en waardeer haar eerlijkheid. Eerlijk gezegd, als ik haar op een dag zou kunnen ontmoeten, zou ik haar bedanken voor haar openhartigheid en eerlijkheid, maar ook voor haar vriendelijkheid. Ze was aardig en respectvol toen ik met haar sprak. Maar ik vraag of er meisjes zijn in de omgeving van Overijssel
 
Zie op Snacc een profiel van ene Goddess Elena uit Hengelo , die zegt aan worstelen te doen. Maar voor een gesprek , verwacht ze eerst een tribute van 30 euro en met die tributes ben ik echt wel klaar nu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan