Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat kan ik je nu al vertellen, ook als hij nog niet geweest is. Ik verzeker je dat hij het een fantastische ervaring zal vinden.Dat is waar. Ga ik doen! Ben wel benieuwd of hij al is geweest en hoe zijn ervaring was![]()
En hebben jullie al een datum gevonden? Ik wel, binnenkort mijn revanche gevecht met Strong as a LionEn ben je inmiddels al geweest? Ik ben hier ook opzoek naar wat voor seksuele handelingen ze eventueel doet en wat de kosten daarvan zijn
Ik ben vooral nieuwsgierig naar Amata. Heb bij het voormalige DP wel een aantal keer met dames geworsteld, hoe verhouden zij zich qua kracht en skills met Amata? Ik ben zelf relatief klein en zeker niet sterk en mijn fetish zit hem echt puur in het fysiek gedomineerd en overpowered worden door een knappe, sterke dames. Ben dus benieuwd hoe sterk Amata is, wat haar tarieven zijn in vergelijking met DP en wat er precies mogelijk is? Ben niet op zoek naar seksuele handelingen, wel naar fysiek (worstel) contact en het gevoel fysiek machteloos te zijn tegen een knappe dames.Volgens mij is Sadie niet actief. De volgende dames zijn in ieder geval wel actief:
- amata:
https://sessiongirls.com/amata/
- evil lia:
Evil Lia - Session Girls
Are you able to withstand a true Sadist? I am a young Dutch woman with beautiful long legs. My nature is cruel as I enjoy nothing more than overpowering,sessiongirls.com
- sinistra:
Mrs Sinistra wil een nieuw slaafje!
Nu beschikbaar in Gouda! Slaafje! Misschien ken jij mij al, Meesteres Sinistra. Een zeer ervaren Domina met uitgebreide eigen speelruimtes in Goud...www.sexjobs.nl
- strong like a lion:
Strong like a lion. - Session Girls
Hello, I am a dutch amateur wrestling woman. I am 176 cm tall around 85 kg. I like winning and am very competitive, it runs in my blood. I workout about 4sessiongirls.com
Karyn bayres:
Karyn Bayres - Session Girls
Hi guys ! My name is Karyn Bayres , a woman physique competitor, a Argentinian strong and sexy girl . Im the perfect balance between sensual and strong ,sessiongirls.com
Dank je wel voor je reactie, klinkt veelbelovend! Heb haar inmiddels een mail gestuurd.Amata is twee keer zo goed als alle vrouwen van DP bij elkaar. Muv Zascha, die kon echt vechten. De rest kwam niet in de buurt van Amata.
Wat er precies mogelijk is en wat haar tarieven zijn? Stuur haar een email en je krijgt de mogelijkheden precies beschreven en ook wat de kosten zijn. Dat is de snelste manier en biedt geen ruimte voor misverstanden omdat je het via een ander hoort.
Ik heb het nog even moeten uitstellen helaas, laat maar weten hoe je tweede ervaring was!En hebben jullie al een datum gevonden? Ik wel, binnenkort mijn revanche gevecht met Strong as a Lion![]()