Handelingen: Worstelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze week Lia eens opgezocht, de reviews over haar zijn goed en op foto's ziet ze er goed uit. Bij binnenkomst viel haar atletische lichaam direct op en ze ziet er in t echt ook goed uit. Leuke, aardige meid en gezond bijdehand. Ze heeft een mooie ruimte met matten waar je prima kunt worstelen. Voor mij belangrijk want ik ben fan van het sportieve worstelen, fanatasy-gedoe op een bed ofzo trekt mij minder.

Ik ben niet bekend met dit deelgebied zeg maar, is ze naakt bij zo'n worstelsessie? Is dit zoals Evolved Fights of helemaal niet?

Lia is een aanwinst. Leuk dat je zo'n positieve ervaring met haar had.

Voor mannen zoals ik die worstelen graag combineren met erotiek en wat Bdsm is ze ook 'the total package'.
Ik heb net een jaartje geleden begrepen dat ze net niet aan erotisch worstelen zou doen.
Of is dit tegen honderden euro's meerprijs zoals sommige andere dames dat ook proberen?

Ik heb net een jaartje geleden begrepen dat ze net niet aan erotisch worstelen zou doen.
Of is dit tegen honderden euro's meerprijs zoals sommige andere dames dat ook proberen?

Misschien is het een definitiekwestie. Als je met erotisch worstelen bedoelt dat je allebei naakt bent dan biedt ze dat inderdaad niet aan. Maar worstelen waarbij ze je domineert en vervolgens seksuele handelingen verricht (aftrekken terwijl je in een greep ligt, je gezicht/tong berijden tot ze klaar komt) biedt ze wel aan. Zie ook haar recensietopic.
Dat zijn geen dingen waar je extra voor hoeft te betalen in ieder geval.

Ik ben niet bekend met dit deelgebied zeg maar, is ze naakt bij zo'n worstelsessie? Is dit zoals Evolved Fights of helemaal niet?
Er is niet zozeer een gouden regel voor dit soort sessies, verschilt per dame. Lia is eem meesteres, biedt geen sex en neemt het worstelen vrij serieus. Ze traint dus ook BJJ, de kick moet er in zitten dat je je flink kansloos voelt tegen deze fraaie dame.

dag iedereen
Welke vrouwen bestaan er nog in NL die worstelen? Is Sadie nog beschikbaar bv?

Volgens mij is Sadie niet actief. De volgende dames zijn in ieder geval wel actief:

- amata:

https://sessiongirls.com/amata/

- evil lia:

- sinistra:

- strong like a lion:

Karyn bayres:

Terug
Bovenaan Onderaan