Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk liet ook altijd mijn zusje winnenLol.. armpje drukken. Heb ooit eens gewonnen v mijn broer
Ik liet ook altijd mijn zusje winnen
Wanneer kunnen we dat doen, jij en ik? Stuur me een privé e-mail
Sorry, ik wilde niet beledigen, maar vraag gewoon of zijn zus sterk is, want ik lees alleen verhalen over sterke vrouwen. Maar ik heb nooit sterke vrouwen gevonden. Mijn excuses als ik een fout heb gemaakt. Sorry sorry sorryIs je zustje stek dan ??
//Mod edit, Dodo, gelieve je te houden aan de algemene voorwaarden.
Tevens worden post die niet in de Nederlandse taal zijn (muv Engels in sommige gevallen) verwijderd.
De eerste keer las ik worstensessieElke keer lees ik "wortelsessie"
Sorry, ik kan een van hen zijn, het spijt me voor het ongemak, maar mijn telefoon is niet goed, dus het maakt geen onderscheid tussen de gebruikte talen omdat ik een andere taal gebruik dan Nederlands en Engels, excuseer meHeren, is het nu zo moeilijk om je eigen posts eens door te lezen voor je op de enter knop drukt ??? Ik heb minimum 15 lege posts of lege quotes verwijderd de afgelopen 2u.
De waarschuwing die ik eerder plaatste is voor iedereen.
Amata is helemaal niet te bereiken en evelien ook niet wel jammer van amata geen antw krijg hoor ik veel..Ik doe al 20 jaar sessies, heb er heel wat voorbij zien komen.. favo in Nederland waren Tiffany Carlier en Meesteres Akira, allebei helaas sinds kort gestopt. Amata en Evelien van Pelt (via sessiongirls) staan nu op mijn lijstje maar contact leggen is lastig. Ook onderstaande dame lijkt me de moeite waard:
spectaculair, FITNESS meid
I am María Paula, a Colombian girl with a toned and worked body, a beautiful face and incredible sensuality!Because you deserve it come and enjoy with me the best s...www.kinky.nl
Ik had haar gevraagd om het te doen, maar ze weigerde omdat ze niet aan worstelen en krachtuitdagingen doet. Ze doet gewoon seksAmata is helemaal niet te bereiken en evelien ook niet wel jammer van amata geen antw krijg hoor ik veel..
Ik had haar gevraagd om het te doen, maar ze weigerde omdat ze niet aan worstelen en krachtuitdagingen doet. Ze doet gewoon seks
Huh ze doet juist wel worstelen volgens haar site hoe heb je haar bereiktIk had haar gevraagd om het te doen, maar ze weigerde omdat ze niet aan worstelen en krachtuitdagingen doet. Ze doet gewoon seks
Ik had contact met haar opgenomen via WhatsApp en ze antwoordde dat dat niet zo was. Ik vraag je ook hoe ze het doen volgens hun locatie? Er staat niet geschreven dat ze dat doetHuh ze doet juist wel worstelen volgens haar site hoe heb je haar bereikt
We hebben het hier over amata toch ?Ik had contact met haar opgenomen via WhatsApp en ze antwoordde dat dat niet zo was. Ik vraag je ook hoe ze het doen volgens hun locatie? Er staat niet geschreven dat ze dat doet
Dit is heeeel iemand anders ik heb het overMisschien vergis ik me, maar als ik het goed onthouden heb, zei Ana (https://www.girlsreview.nl/threads/anna-amsterdam-ruysdaelkade-143-l-beneden.2943/#post-322348) dat ze aan MMA doet. Wie weet waar zij voor in is?
Nee, ik bedoel Maria PaulaWe hebben het hier over amata toch ?
Ohh nee dat niet ben altijd nog zoekende naar andere dames die willen worstelen@Kast : ik had het inderdaad over een andere dame. Dit topic gaat toch niet uitsluitend over één dame?
Die maria reageert welOhh nee dat niet ben altijd nog zoekende naar andere dames die willen worstelen
Ben je er zelf geweest?? Ik vertrouw ze niet meer. Ik ging naar een aantal meisjes op de Kinki-website, ze zeiden allemaal: "Kom, we gaan worstelen." Ik vraag je om opheldering, want ik vraag iedereen om ons te informeren als er sterke meisjes zijn. Mijn groetenDeze dame Lavina uit Roermond bied sinds kort ook sessies en worstelen aan tegen zeer schappelijke tarieven.
Leuke jongedame die een zakcentje bij wil verdienen en ze is best sterk en en heeft een aantal basisgrepen, verwacht wel geen profi locatie of studio maar al met al zou ik er nog eens terug gaan als ze haar tarieven schappelijk blijft houden:
Ik ben er zelf geweest en wat jij afvroeg deed ik ook, voor het geld kun je nog eens een gokje wagen bij haar trouwens.Ben je er zelf geweest?? Ik vertrouw ze niet meer. Ik ging naar een aantal meisjes op de Kinki-website, ze zeiden allemaal: "Kom, we gaan worstelen." Ik vraag je om opheldering, want ik vraag iedereen om ons te informeren als er sterke meisjes zijn. Mijn groeten
Is de prijs echt zoals geschreven op de pagina. Dat wil zeggen, 100 euro per uur. Of zijn het oude prijzen? Wat is nu de prijs?Ik ben er zelf geweest en wat jij afvroeg deed ik ook, voor het geld kun je nog eens een gokje wagen bij haar trouwens.
En ze was idd. niet zoals bij heel veel dames op kinky een lokkertje ze is wel degelijk best sterk en fel van haar eigen.
En ze heeft al vaker geworsteld met mannen dat was ook wel te merken, echter verwacht geen WB270 prof of semi prof worstelaar met jaren vechtsport ervaring.
Ze zou qua prestaties bijvoorbeeld best wel worstel sessies aan kunnen bieden voor veel meer bij DP Valkenswaard daar heb ik weleens dames gehad die sessies aanboden met ongeveer dezelfde kwaliteiten, maar de echte top daar zoals vroeger mrs Akira e.d. behoort ze nog niet.