ik hoop voor jou dat je nooit in de bijstand komt want dan ga je die woorden echt hard inslikken.
Ik had in de bijstand 900 in de maand, met toeslagen kwam ik op 1300. mijn vaste lasten waren 1400. Ik kreeg geen voedselbank omdat ik geen schulden had. dus wilde ik eten moest ik eerst schulden maken.
Voor die 900 moest ik ook 2 volle dagen voor niks werken (ik zal ook uitleggen waarom ik voor niks zeg, als je normaal ergens gaat werken krijg je een contract met een CAO, bij een uitkering dus niet en ben je dus eigenlijk gewoon een slaaf en als je niet doet wat zij zeggen gaan ze je korten op je al miserabele bedrag.)
Ga me nou asjeblieft niet vertellen dat dat een geweldig leven is want ik had toen eerder de neiging om er een eind aan te maken.
Om je voor te zijn want ik heb een klein beetje mensenkennis ondertussen, Ik was echt niet te beroerd om te werken maar met covid zijn best veel mensen hun baan kwijtgeraakt. Of denk je dat ze nu staan te springen om personeel omdat alle bedrijven ineens gegroeid zijn? Nee ze hebben iedereen buitengeflikkert en vinden het raar dat mensen niet meer terugkomen.
Goh wat raar.