Johnny Walk
Meubelstuk
Wie verwacht om burgemeester te worden? En zij was al eerder genoemd en komt uit de politiek, dus was geen verrassing
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb familie in Canada, USA en Australie. Met mijn ooms en tantes kan ik nog Nederlands praten. Mijn neven en nichten alleen Engels. In één generatie is Nederlands verdwenen.Doen wij dat in het buitenland ook? En aan wie precies aanpassen?
Daarmee omschrijf je in andere bewoordingen zo'n beetje waar ik ook op doelde. Alles draait om integratie en in jouw voorbeeld wordt al duidelijk hoe goed -kuch- die verloopt.Ik heb familie in Canada, USA en Australie. Met mijn ooms en tantes kan ik nog Nederlands praten. Mijn neven en nichten alleen Engels. In één generatie is Nederlands verdwenen.
Meer dan 10 jaar een Turkse vriendin gehad en in haar kennissen kring zaten de kleinkinderen zelfs Turkse vlaggen op hun sportkleding te naaien en naar Turkse popmuziek te luisteren. Maar wel een jaren 50 mentaliteit ten aanzien van prostitutie en vrouwen rechten hebben.
Als die het voor het zeggen gaan hebben is dat erotisch centrum snel dicht en wordt het een moskee
Zij vond zelf van nietWie verwacht om burgemeester te worden? En zij was al eerder genoemd en komt uit de politiek, dus was geen verrassing
Als we het over de mannen van die groepen hebben: de Uber-chauffeurs en maaltijdbezorgers onder hen daar heb ik wel wat meelij mee en ik geef ze daarom altijd minimaal €5 fooi.Maar daar hebben groenlinks stemmers juist begrip voor, die vinden die mensen zielig
Daar wordt de wandelaar als crimineel vervolgd dus je kunt je lol er wel op ;-)Scandinavie is mij te koud om naar te emigreren
Dat zal ook wel weer te maken hebben met dat "inclusieve" , met andere woorden; zoals in het bedrijfsleven er meer vrouwen op hoge posities moeten komen.Zij vond zelf van niet
Halsema wil geen burgemeester Amsterdam zijn
www.parool.nl
Maar lekker aankutten is dan achteraf wel leuk voor haar, maar erg kut voor de rest.
Er zijn er een heleboel die niet anders zouden willen. Mij ook niet gezien...Maar ik woon niet in die kuststad,
Goed! Ik heb het er enorm naar mijn zin. Op elke straathoek kun je cultuur opsnuiven in plaats van de kippenstront die je overal buiten de stad inademt ;-) Op wandelgebied is het ook een eldorado en gelukkig lopen de bezoekende boeren elkaar in de weg op plekken waar ik alleen kom om vrienden te bezoeken. Lekker en betaalbaar eten uit alle windstreken zolang men buiten het gebied blijft waar de toeristen achter mekaar aan sjokken. Buurten die voorheen nogal shabby waren worden steeds duurder waardoor de mensen die er komen wonen ook steeds netter worden en dan komen daar ook yogastudio's, havermelk-latte-terrasjes en leuke kledingwinkeltjes wat weer grote aantrekkingskracht heeft op knappe jongedames die er een lust zijn voor het oog.Mij ook niet gezien...
Heet dat witte poeder tegenwoordig zo?Goed! Ik heb het er enorm naar mijn zin. Op elke straathoek kun je cultuur opsnuiven
De atlas van afgehaakt Nederland schijnt vrij goed weer te geven waar de huidige politieke onvrede vandaan komt.
Jij hebt dus heel veel kennissen die links zijn;-)Zag zeker op verkiezingsdag bijna al mijn kennissen die in die steden wonen oproepen tot stemmen GroenLinks-PvdA.
Nee hoor, is broodje aap.Zeker is het een interessante waarom veel allochtonen PVV hebben gestemd
Vooral dankzij de VVD ;-)De woningmarkt is kapot met alle gevolgen van dien
Ik huur mijn hele leven al, bevalt prima, ik ben geen expat en krijg niks belastingvrij.Huren kan je ook vergeten tenzij je expat bent die 30 procent salaris belastingvrij krijgt.
Ze zien de regering waar ze zelf op hebben gestemd!Ze zien een regering die alleen met zichzelf bezig is
Nee hoor is joop.nl de broodjes aap bakkers van de PvdA.Nee hoor, is broodje aap.
NRC Handelsblad was de bron, dat is geen typisch 'links' bolwerk.Nee hoor is joop.nl de broodjes aap
Mij verbaast dat niet, de meeste mensen zijn andere mensen, geen wonder dat die anders zijn, anders zouden het geen andere mensen zijn immers!niet verbaasd staan als mensen een andere mening hebben.
Maareh die allochtonen die PVV hebben gestemd. Zijn dat de goeie? Of zijn die meer van: ik ben binnen maar jij mag niet.Nee hoor is joop.nl de broodjes aap bakkers van de PvdA.
Dat is echt een fake news club met een volledig verkeerd moreel kompas.
Van mij mogen ze die onzin publiceren, maar niet verbaasd staan als mensen een andere mening hebben. Dat laatste lukt ze maar niet op joop.nl
Iedereen is de goeie als die een stem uitbrengt, waarop dan ook.Maareh die allochtonen die PVV hebben gestemd. Zijn dat de goeie? Of zijn die meer van: ik ben binnen maar jij mag niet.
Als je het bekijkt vanuit het perspectief van het tekort aan woonruimte, zou die gedachte niet onlogisch zijn.Maareh die allochtonen die PVV hebben gestemd. Zijn dat de goeie? Of zijn die meer van: ik ben binnen maar jij mag niet.
Astu: https://www.kennisopenbaarbestuur.nl/documenten/rapporten/2021/12/17/atlas-van-afgehaakt-nederlandWaar heb je die atlas?
Klopt, veel van mijn kennissen zijn naar de uni gegaan, Ikzelf vond t wel welletjes na HBO.Jij hebt dus heel veel kennissen die links zijn;-)
Oproepen kan iedereen. Er zijn ook heel veel boeren die opriepen BBB te stemmen alleen had dat nu veel minder effect doordat NSC erbij kwam.
Zoals iemand hier al eerder aangaf, tenzij je echt het stemgeheim aan gruzelementen gaat slaan door de etniciteit en stem van een persoon gaat opslaan, Kan je nooit harde cijfers tonen over welke bevolkingsgroep wat gestemd heeft. Echter als ik zag op bijvoorbeeld de T (Telegraaf FYI): https://archive.ph/BcZAXNee hoor, is broodje aap.
Nou als je ziet wat NRC soms schrijft denk je nou nou.NRC Handelsblad was de bron, dat is geen typisch 'links' bolwerk.
Misschien maar de andere partijen stonden erbij en keken ernaar.Vooral dankzij de VVD ;-)
Met huren is niks mis dat zal je me ook niet horen zeggen. Ik drukte het misschien wat ongelukkig uit maar mijn punt is dat juist door die belastingvoordelen expats meer gedaan krijgen op de woningmarkt omdat ze of wel de volle mep huur kunnen betalen of ze krijgen hogere hypotheek dan iemand zonder 30% regeling. In sommige steden waaronder Eindhoven worden soms ook woningen verhuurd alleen aan expats.Ik huur mijn hele leven al, bevalt prima, ik ben geen expat en krijg niks belastingvrij.
Misschien Rutte I tot III maar Rutte IV zeker niet.Ze zien de regering waar ze zelf op hebben gestemd!
De arbeidsmarkt zorgde ervoor dat bij grote tekorten aan specifieke deskundigen deze uit het buitenland kunnen worden aangetrokken voor een hoger salaris en fiscale voordelen.mijn punt is dat juist door die belastingvoordelen expats meer gedaan krijgen op de woningmarkt omdat ze of wel de volle mep huur kunnen betalen of ze krijgen hogere hypotheek dan iemand zonder 30% regeling. In sommige steden waaronder Eindhoven worden soms ook woningen verhuurd alleen aan expats.
Maareh die allochtonen die PVV hebben gestemd. Zijn dat de goeie? Of zijn die meer van: ik ben binnen maar jij mag niet.
zal er niet een correlatie zitten tussen waar je op stemt en wat je wilt hebben of behouden?Groenlinksers zijn niet de enigen die een warmtepomp kunnen betalen. Ik fietste eens in de zomer door het Gooi em omstreken en in die dure wijken met vrijstaande huizen zag ik aardig wat zonnepanelen ed. Dit zijn geen groen links wijken maar VVD wijken. Mensen met echt geld.
Voor jou wel, kennelijk.zal er niet een correlatie zitten tussen waar je op stemt en wat je wilt hebben of behouden?
De ironie hiervan is dat arme bijstanontvangers niet op een traditioneel linkse partij (GL-PvdA en SP) stemmen, maar op de economisch zeer conservatief linkse PVV.zal er niet een correlatie zitten tussen waar je op stemt en wat je wilt hebben of behouden?
Zo zal een arme bijstandontvanger in bijvoorbeeld Groningen op een linkse partij stemmen, omdat hij de rijken wil belasten om dit geld vervolgens via toeslagen op zijn eigen bankrekening te ontvangen.
En in een gemeente met veel hogere inkomens als Bloemendaal of Laren zal de inwoner willen behouden wat hij heeft door zo min mogelijk geld af te dragen.
Lijkt me niet meer dan een heel natuurlijk proces.
Ergens in de jaren '90 werkte een vriend van mij op het kantoor van de PvdA. Hij regelde allerlei praktische zaken voor de kamerleden, dingen die de parlementariërs ook gewoon zelf konden doen natuurlijk. Wat ideologie betreft voelde hij meer voor de SP maar daar hadden ze dergelijke vacatures niet.Zelden dat ik binnen een partij zo'n disconnect gezien heb tussen de leden en de mensen die men claimt te vertegenwoordigen als bij de PvdA.
De meeste kiezers verdiepen zich nergens in. Die zien een politicus op tv een ander uitschelden, dan denken ze "dat is er tenminste eentje die zegt waar het op staat!" en dan stemmen ze daarop zonder dat ze zien dat die man helemaal niks voor ze doet. Dan worden ze boos en stemmen volgende keer op een ander die wel even alles zal oplossen en die in ferme taal de anderen de mantel uitveegt, maar in de praktijk ook niks voor elkaar krijgt natuurlijk want zo iemand als Wilders is er alleen om tot zijn pensioen een goed inkomen te halen uit volkswoede die hij zelf aanwakkert, en Baudet boert goed met zijn handel in boeken en groentepakketten met af en toe voor de reclame een zo gekke actie dat hij 'actueel' blijft.Je kan je dan ook afvragen zijn die kiezers dan niet terecht boos als ze in de steek zijn gelaten door politici die voor hun moeten opkomen, zodat ze uit noodzaak andere partij gaan zoeken?
Men zou ook het onzin programma van Wilders kunnen lezen en denken "nou laat maar dan" ;-)Wilders heeft nog nooit geregeerd dus of ie iets kan doen weet je pas nadat hij regeert