WHEM Alice, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Uit eigen ervaring. Helaas de tweede keer dat dit mij overkomt met een Aziatische dvp.
uit eigen ervaring?, ik ben geweest. ze is echt 100% vrouw. ze is heeft een goeie babbel. de dag dat ik er was was het bagger weer. heb betaald voor 1u. ben ruim 1u.45 binnen geweest om ook op te kunnen warmen.
Aangezien ze ontvangt op de herengracht en dat is niet zo gemakkelijke plek om te komen.
gaat meer richting rembrandsplein. dus qua daar te komen valt best mee. (als het adres nog het zelfde is)

uit eigen ervaring?, ik ben geweest. ze is echt 100% vrouw. ze is heeft een goeie babbel. de dag dat ik er was was het bagger weer. heb betaald voor 1u. ben ruim 1u.45 binnen geweest om ook op te kunnen warmen.

gaat meer richting rembrandsplein. dus qua daar te komen valt best mee. (als het adres nog het zelfde is)
Dit is heel komisch om te lezen. Kort nadat ik doorhad dat ze geen 'echte' vrouw was - en ik dit benoemd had - was ze erg verdrietig werd. Daar schrok ik van en ik heb haar geprobeerd om te troosten. We hebben nog ruim 45 gesproken waarbij ik benadrukte dat het helemaal ok was en dat ze trots mag zijn op wie ze is. Ik noem haar ze, want het is een échte dame. Maar dan wel eentje die als man geboren is.

Maar wie ben ik? Als je denkt dat ik het mis heb, ga er vooral voor.

Terug
Bovenaan Onderaan