Ik had een date gepland met een lekkere Hollandse meid. Had aangegeven dat ik graag anaal wilde proberen (bood ze aan) en ook dat ik vrij fors ben geschapen.
Aangekomen, heerlijk ding, ze ontvangt het geld (met de extra voor anaal) en daarna aan de slag. We gaan geweldig: pijpen, beffen, neuken … ze is top!
Op gegeven moment zeg ik 'ik wil nu anaal'. Ze zegt, 'je bent wel groot'. Ik zeg 'ok, als je niet wil, snap ik'. 'Ik ben bang dat ik uitscheur', zegt ze. 'Ook goed zeg ik, maar ik had wel aangegeven en er voor betaald.' Zij uit bed en checken wat ik betaald had. 'Oh ja, nu zie ik het, niet goed opgelet.'
Ik zeg 'geen probleem, als je niet wil, doen we het niet'. Zij: 'ja ik wil het wel proberen'. Dus wij aan de slag, flinke dot glijmiddel en voorzichtig naar binnen, ja dat was toch wel lekker. Ze begint steeds meer te kreunen en te schreeuwen van genot! Ik kan steeds sneller en dieper, 't voelt geweldig! Ik kom mega klaar. Zij stapt uit bed en frist zich op. Ze is mega trots op zichzelf. Ik zeg - met een klein wit leugentje - dat ze me anaal ontmaagd heeft. Ze reageert superlief: 'oooh, dan zul je me altijd blijven herinneren!' (Wat zeker 100% waar is). Ze is trots dat ze me heeft gehad en vindt dat ze nu de 'Anal queen' is.
Ze is die week jarig, dus ik maak een digitaal verjaardagskaartje om haar te feliciteren, waarop ze als mijn 'anal queen' staat. Ze vindt het leuk en maakt het haar openingsscherm van haar telefoon.
De volgende keer neem ik een cadeautje mee en ze neukt me anaal weer geweldig. Ik laat haar vingerend, beffend en neukend intens klaarkomen. En kom nog graag eens terug. Wat een feest.
Grootte is niet altijd makkelijk. Dvp's willen vaak service verlenen, maar dat lukt niet altijd. Maar als je elkaar stap voor stap meeneemt, kan het een superfeestje zijn!