Ik wil allereerst zeggen dat ik de manier waarop je een dialoog voert vervelend vind. Je voert eigenlijk geen dialoog, je leert me de les.
Nee, ik lees je de les niet. Ik reageer enkel op de dingen die je zelf verteld. Maar, mijn verontschuldigingen als je je zo voelt. Het is niet mijn bedoeling. Ik probeer alleen te benoemen dat je deze slechte date ook anders kunt zien.
De dingen die je schrijft:
… overal zit ze met haar hand bij om te voorkomen dat ik dieper ga. En als ze het nou met een beetje humor op zou lossen...maar ze zit maar te zuchten en te klagen en zelfs (in het Roemeens) te vloeken.
Geeft weer hoe de situatie was. De penetratie was voor haar niet plezierig. De vraag is of je zo seks wilt hebben.
Twee keer gestopt om te vragen of ze wilde dat ik wegging.
Heel netjes van je dat je vraagt of alles nog goed gaat en of de date nog wel kan doorgaan. Maar, …
Toen ik zei dat ik dan wel het geld terug wilde voor de resterende tijd wilde ze toch niet stoppen
Dit is het moment dat je haar onder druk ging zetten.
Zij weer zuchten en boos kijken
Dan kun je toch bedenken dat ze het niet meer met plezier doet? Ze voelt mogelijk een dwang om door te gaan, ook al is het pijnlijk. Dit is een moment dat ik vraagtekens zet bij haar consent.
Gevraagd waarom ze zei dat een grote penis "no problem" was als het dat duidelijk wel is. "Omdat ik niet verwacht had dat ie zo groot zou zijn"
Wat zij zegt is een hele legitieme reden. Je hebt een zeer uitzonderlijke penis en waarschijnlijk heeft ze zo'n formaat nog nooit eerder gezien of ervaren. Jij hebt wel de ervaring dat het vaak niet goed gaat, maar zij niet. Je hebt hier ook een verantwoordelijkheid. Je kunt niet van een vrouw verwachten dat ze garanties geeft.
… maar dat betekent niet dat ik ook dien te betalen voor niet geleverde diensten.
Over welke diensten heb je het? Ik denk dat de kans groot is dat jullie daar verschillend over denken. Jullie waren wel samen en hebben tijd met elkaar besteed.
Uiteindelijk met veel moeite het geld voor de resterende tijd (totaal 2 uur date) teruggekregen en vertrokken.
Met veel moeite, … je hebt dus als volwassen man haar stevig onder druk gezet … tijdens de date?
Bovendien, zoals gezegd, ik heb haar royaal gecompenseerd voor de tijd die we samen doorbrachten en als de dame een "Plan B" had (voor penetratie) dan had ik zeker de hele tijd volgemaakt.
Ik denk dat zij anders denkt over de 'royale compensatie', gezien de 'met veel moeite' opmerking boven.
Ik doe geen dates van minder dan 2 uur. Als ik de reactie krijg dat de grootte geen probleem is, dan verwacht ik dat dit ook zo is.
Misschien zit hier wel een probleem. Ten eerste is het misschien niet verstandig om lange dates af te spreken als jullie elkaar nog niet kennen. Maar, het grootste probleem is dat je verwacht dat het geen probleem zal zijn. Je kunt dit soort dingen niet verwachten. Zeker niet dat je weet dat je penis uitzonderlijk groot is en de eerdere teleurstellende ervaringen die je hebt opgedaan.
Het probleem zit ook in het feit dat je tijdens de date nog gaat onderhandelen en eisen gaat stellen. Je had bijvoorbeeld wel tevoren kunnen afspreken dat als penetratie niet gaat, je dan een deel van het geld terugkrijgt. Daar onderhandel je tevoren over en daar kan ze al dan niet mee akkoord gaan.
Als ik het zo lees, dan lijkt het ook wel dat ze verder ook niet zo'n goede service heeft gegeven. Van gezelligheid was denk ik nauwelijks sprake. Tja, soms is dat zo. Dan ben je geen match met iemand. Dan spreek je gewoon niet vaker af, eventueel schrijf je een review. Maar, geld terugvragen vind ik niet iets wat je kunt doen, en zeker niet als je zelf weet dat veel vrouwen moeite zullen hebben met penetratie. Dat pak je m.i. het verlies en neem je de ervaring mee om het anders aan te pakken.
Er zijn ook DVP die geen probleem zullen hebben met je penis en ook nog eens een goede service kunnen bieden. Je zou een DVP kunnen zoeken die ook openstaat voor een (intieme) kennismaking.
Daar ben ik het niet mee eens, je betaald vooral omdat ze haar lichaam ter beschikking stelt in mijn ogen
Een DVP is geen sekspop die haar lichaam ter beschikking stelt om te gebruiken zoals jij zelf wenst. Als je dat al wel wenst dan kun je dat tevoren communiceren, maar je kunt er niet automatisch van uit gaan. Er zijn genoeg DVP die meer in beschikbare tijd denken en waarbij seks niet vanzelfsprekend hoeft te zijn, of dat de seks toch een samenspel is waarbij beiden grenzen aan kunnen geven. Er zijn zeer veel verschillende DVP die er allemaal anders in kunnen staan en ook op verschillende manieren hun diensten aanbieden.