Algemeen Groningen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan is ze weer even tijdelijk weggeweest, want vorige week woensdag heb ik haar nog gezien. Of ze werkt niet (meer) in het weekend of iets dergelijks. (Aangenomen dat we inderdaad over dezelfde dame hebben)
Ja precies het zou nog kunnen dat ze niet in het weekend werkt. Dat nog proberen even door de weeks kijken. Denk inderdaad dat we dan niet over de zelfde dame hebben

De aanbod op kinky is sinds een aantal weken slecht, dus ga vanavond richting the red light. Het is al jaren dat ik daar niet geweest ben. Ben erg benieuwd
Ben bij een lieve dame uit Duitsland geweest. Ik ben haar naam al vergeten. Niets bijzonder maar ze is wel gezellig en aardig en pijpt wat mij betreft heel goed.

Er was blonde buurvrouw van Michah die prachtig uit ziet! Mooi gezicht en lange slimme benen. Wou eerst bij haar langs maar toen was de straat druk met politie en mensen wegens drugs bust dus heb dit niet gedaan. Wa gwn ongemakkelijk gevoel bij mij.
Als ik ooit terug bij the red light dan wordt het bij haar, maar voor de rest denk ik dat het niets voor mij.

Terug
Bovenaan Onderaan