Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZUllen we samenDe aanbod op kinky is sinds een aantal weken slecht, dus ga vanavond richting the red light. Het is al jaren dat ik daar niet geweest ben. Ben erg benieuwd
Vorige week zaterdag even langs groningen geweest helaas dame niet kunnen zien.Ik kan het helaas voor nu dat niet zeggen. Ik kan het ook niet voor je checken. Ik ben namelijk niet thuis.
Dan is ze weer even tijdelijk weggeweest, want vorige week woensdag heb ik haar nog gezien. Of ze werkt niet (meer) in het weekend of iets dergelijks. (Aangenomen dat we inderdaad over dezelfde dame hebben)Vorige week zaterdag even langs groningen geweest helaas dame niet kunnen zien.
Ja precies het zou nog kunnen dat ze niet in het weekend werkt. Dat nog proberen even door de weeks kijken. Denk inderdaad dat we dan niet over de zelfde dame hebbenDan is ze weer even tijdelijk weggeweest, want vorige week woensdag heb ik haar nog gezien. Of ze werkt niet (meer) in het weekend of iets dergelijks. (Aangenomen dat we inderdaad over dezelfde dame hebben)