In het Amerikaans Engels gebruiken ze de uitdrukking "break my foot in your ass "
In Brits Engels is dat laatste woord arse.
In Brits Engels is dat laatste woord arse.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben hier nieuwe heb zin voor lwuk afspraak heb jij ook zin ? Dan snel bell mijn ik ben hier aan wachte ..
Ja, dat is meer een tikfout dan een taalfout.Lwuk = leuk??
Er zijn mannen die meer diepgang in een relatie willen, daarop antwoorden vrouwen soms met "van onderen, zeker?""Ik wil zo langzaam mogelijk met jou naar het dieptepunt werken, dat vindt ik echt geweldig."
Keuzes, keuzes...Ik kan je bij ontvangen waar we heerlijk kunnen stoeien.
Meerdere uurtjes of overnachting is ook mogelijk.
Vraag 100 voor een uurtje en 150 voor een geil uurtje
Hallo, ik ben Ebony, ik ben heet histig
'... ik ben je hotdog.'
Leuk, tikkertje spelen tijdens de date!"kan 50,-€ betale via tikkertje"
als je niet betaald komt ze achter je aan jaLeuk, tikkertje spelen tijdens de date!
Dit topic gaat over grappige taalfouten. Dat je, zoals zovelen dezer dagen, 'betaald' in tegenwoordige tijd met een 'd' schrijft vind ik dan niet zo grappig maar stemt mij wat droevig.als je niet betaald komt ze achter je aan ja
ik ken T Kutschaap stam+ t vandaarDit topic gaat over grappige taalfouten. Dat je, zoals zovelen dezer dagen, 'betaald' in tegenwoordige tijd met een 'd' schrijft vind ik dan niet zo grappig maar stemt mij wat droevig.