Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhttps://www.girlsreview.nl/threads/grappige-taalfouten.3431/post-63188"Kom ik zuig je pik leegy
31 Jaar
Vrouw
Gangbang
Erotische massage
Zwolle
en bezorgen je kippenvel. Je voelt alle verdwijnen. Ik masseer je rug ... je billen ... ik ga met mijn vingers tussen je benen en over je ballen ... ik pak je pik en mijn nagels glijden over je ballen ... ik verwijder voorzichtig je voorhuid en masseer heel voorzichtig je blote hoofd met olie. Mijn hand glijdt steeds"
Wie er dus nog besneden wil worden ...
kan bij deze dame in Zwolle terecht.
Misschien zelfs tijdens een gangbang?
Wat is haar afkomst zelf?
(Betreffende persoon niet gequotet, het is niet de bedoeling hem te kakken te zetten)een kennis heb autisme zit hier ook als goed is
keer bij privehuis gezien
geen verassing als hij hier zit
Ik snap je maar voor sommige mensen is en blijft het heel moeilijk. Ik ben zelf ook zeker geen Neerlandicus, bij mij zijn de bèta vakken beter geland.Laat die spelling maar zoals ze is. Anders krijg je hier bijdrages zoals de volgende. Ik word daar niet echt blij van.
(Betreffende persoon niet gequotet, het is niet de bedoeling hem te kakken te zetten)
Ik heb een stadsplattegrond die ergens in de jaren '70 of '80 uitgegeven is en daarop staat een reclame van een winkel die spullen voor bebies verkoopt.Er zitten natuurlijk hilarische taalfouten tussen. Ik ben echter verre van een taalpurist en zou opteren voor een vereenvoudigde spelling.
Laten we eens stoppen met twee verschillende soorten ij/ei of ou/au of i/ie/y of g/ch en zo zijn er nog wel meer voorbeelden.
Waarom hebben we woorden die eindigen op d of t of zelfs dt die allemaal klinken als t.
Zo zijn er nog meer klanken die hetzelfde zijn maar anders geschreven worden.
Versimpelen die hap. Ik wil wel in in de commissie .
Heeft niet zo veel met onze hobby/hobbi/hobbie te maken overigens...
'gequotet', waar gaat deze draad ook al weer over?Laat die spelling maar zoals ze is. Anders krijg je hier bijdrages zoals de volgende. Ik word daar niet echt blij van.
(Betreffende persoon niet gequotet, het is niet de bedoeling hem te kakken te zetten)
Bij een klink zou ik vaker willen afspreken!
Mijn schrijfwijze is conform de regels voor Engelse werkwoorden in het Nederlands. Maar blijkbaar beschouwen ze quoten bij o.m. Van Dale als een Nederlands werkwoord. Vreemd. Erg stevig muggenziften ook. Maar weer wat bijgeleerd.'gequotet', waar gaat deze draad ook al weer over?
In die context is een eensgezinswoning ipv een eengezinswoning een vaker voorkomende foutIk zag zojuist een advertentie van een dame die ontvangt in een rijstjeshuis.
Dat wordt het als de firma Biereco zich met de verbouwing gaat bemoeien...een eensgezinswoning
VerherverbouwingDat wordt het als de firma Biereco zich met de verbouwing gaat bemoeien...
Deze geile .... hebt zin
Kan niet wachten om je lekker pik te voelen en om jou geile tong langs mijn lekkere strakke kutje te voelen gaan
Dit mag wat mij betreft best een uitdrukking worden: 'nog één zo'n geintje en ik breek je de kont!!'Mijn wensen met jou; ik kleed je als vrouw, ik bind je vast, ik vernedert je, ik sla je, ik stop mij hand-, voet en breek je de kont, je gaat mijn lul goed pijpen helemaal tot het einde Tot ik mijn heerlijk sperma je mondje vol maakt!