Voormalig lid 6687
Meubelstuk
Voorbid dildo beschikbaar
Pzc : als de hygiëne t toe doet
forbid dildo
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoorbid dildo beschikbaar
Pzc : als de hygiëne t toe doet
ik bid niet veur een dildoAh, religieus type. Dat is Top.
Het is als met zo veel fout taalgebruik: Iemand begint eraan en anderen nemen het over. Zo ook bv enkelvoud en meervoud door elkaar heen gebruiken ("De media is ..." of " dat is drugs", etc.). Of een vrouw als 'historicus' (of welk ander beroep ook) voorstellen. Enz., enz.In advertenties zie ik regelmatig cub ipv cup staan.
Ook het weigeren om leestekens te gebruiken, net als het gebruiken van hoofdletters, is geen privilege van (buitenlandse) DvP's, hoor!"Hi schat ik doe aan thuis ontvangst ik hou van lekker zoenenn met tong ik pijpen je zonder je mag vingeren tot ik je vingers onder squirten mega geil natte date app me"
Het toetsenbord van Silva is kapot. De leestekens doen het niet.
Het woord 'heerlijk' is ook voor meerdere interpretaties vatbaar, zie ik.Enige taalfouten, maar de prijs voor één uur is wel leuk: € 1!
Het maakt de ergernis alleen maar groter als je aan het lezen bent. Vaak moet je alles minimaal nog een keer in je opnemen voordat je begrijpt waar het over gaat.Ook het weigeren om leestekens te gebruiken, net als het gebruiken van hoofdletters, is geen privilege van (buitenlandse) DvP's, hoor!
Ook dat is inmiddels een wijd verspreide mode onder Nederlanders van verschillende beroepen en sexe. Helaas!
Helaas komt het ook regel matig voor dat mensen te enthousiast zijn met het spatie gebruik.Ook het weigeren om leestekens te gebruiken, net als het gebruiken van hoofdletters, is geen privilege van (buitenlandse) DvP's, hoor!
Ook dat is inmiddels een wijd verspreide mode onder Nederlanders van verschillende beroepen en sexe. Helaas!
Eet kinderen.Ik maak weinig taalfouten, interpunctie is soms wat minder.
Verrek, U heeft gelijkJa, net zoals in #1031
Maakt.
Even aangepast, heb nog al eens ruzie met het toetsenbord...
Taalgrappen zijn leuker als je denkt.En ik dacht, dat dit juist onderdeel van de grap was.
Dat is inderdaad de ingebouwde grap."als" of "dan"?
depenisvanjezusEet kinderen.
Eet, kinderen.
één komma kan een zin een heel andere betekenis geven.
Hé, ik ben dicht bij je, schat, ren, ik vind het leuk om een teef in bed te zijn, ik hou van je, zuig aan mijn poesje, kom, breek mijn mooie kont, neem mijn rijke tieten weg