Grappige taalfouten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik snap nu de kritiek op samenvoegen posts.

Dit gewoon een ijverige dame, geen translate maar eigen werk.

I'm a hot married girl who likes to make love yo me every day You Will feel pleasure ando lust You Will nota want yo lave My site , i give You love ando sexy, i me ando schedule your appointment, we Will hace a Divine ando delicious time .Kisses My love

En nog een.

Plezier, ik ben Mora, een hete en geurige Latina die liefkozingen geeft en ontvangt, ik ben erg aanhankelijk en ik geef graag veel plezier en intense droogheid

Laatst bewerkt:
"Hi schat ik doe aan thuis ontvangst ik hou van lekker zoenenn met tong ik pijpen je zonder je mag vingeren tot ik je vingers onder squirten mega geil natte date app me"

Het toetsenbord van Silva is kapot. De leestekens doen het niet.

In advertenties zie ik regelmatig cub ipv cup staan.
Het is als met zo veel fout taalgebruik: Iemand begint eraan en anderen nemen het over. Zo ook bv enkelvoud en meervoud door elkaar heen gebruiken ("De media is ..." of " dat is drugs", etc.). Of een vrouw als 'historicus' (of welk ander beroep ook) voorstellen. Enz., enz.
Ik ben zelf ook buitenlander, maak ook fouten, maar blijf mijn best doen en leer voortdurend bij.

Laatst bewerkt:
"Hi schat ik doe aan thuis ontvangst ik hou van lekker zoenenn met tong ik pijpen je zonder je mag vingeren tot ik je vingers onder squirten mega geil natte date app me"

Het toetsenbord van Silva is kapot. De leestekens doen het niet.
Ook het weigeren om leestekens te gebruiken, net als het gebruiken van hoofdletters, is geen privilege van (buitenlandse) DvP's, hoor!
Ook dat is inmiddels een wijd verspreide mode onder Nederlanders van verschillende beroepen en sexe. Helaas!

Ook het weigeren om leestekens te gebruiken, net als het gebruiken van hoofdletters, is geen privilege van (buitenlandse) DvP's, hoor!
Ook dat is inmiddels een wijd verspreide mode onder Nederlanders van verschillende beroepen en sexe. Helaas!
Het maakt de ergernis alleen maar groter als je aan het lezen bent. Vaak moet je alles minimaal nog een keer in je opnemen voordat je begrijpt waar het over gaat.

Ook al is het in het Engels, dit plaatje vat het goed samen:

v837a.jpg

Helaas komt het ook regel matig voor dat mensen te enthousiast zijn met het spatie gebruik.

ik hou van zeer diepe natuurlijke orale seks en geniet van mijn lange en zeer tonghygiënische over je hele hoofd totdat je je glijmiddel uitprobeert, geniet ook van anale seks in alle poses die je maar wilt!

Ook zelfgeschreven.

Hallo ik ben Wendy een leuk spontaan Spaanse vrouw ik kan Nederland
de foto ben ik
ik houd van sex, genieten ervan
bij mij kun van alles verwachten ik ben geen fake , zeer social en heerlijk altijd tevreden en lekker sex moment zo als pijpen, strelen knuffelen, 69
meerdere keer klaar komme is voor al in voor afspraak maakt, jij zou geen spijt hebben ,
bel mij ik wacht op u xxx Wendy geen bla bla
danku voor u begrip en tot zo schatjes .....binne kort
vergeet niet dat je voor hand betaald bij de deur niet daar na
xxx ik ben ook berijk op watsap .....voor in afspraak te maake
We zijn koppel die ge intereseert zijn met mijn vriend er bij Kan ook zijn voor hand afspreekbaar we zijn alle bij bi groetjes mijn vriend is uit zondering die het wille groetjes tot zo als koppel voor 200 alles is mogelijk

Eet kinderen.
Eet, kinderen.

één komma kan een zin een heel andere betekenis geven.
depenisvanjezus

[
a. Als je leest "de penis van Jezus", dan ben je bij de grote groep van mensen die om de 3 seconden aan seks denkt.

b. Indien je gelezen had "de pen is van je zus", behoor je tot de groep die niet voortdurend aan seks denkt.

c. Als je leest "de penis van je zus", dan ben je pas pervers.

d. Als je leest "de pen is van jezus", dan ben je een seksloze godsdienstfanaat.

Terug
Bovenaan Onderaan