Zal wel op begane grond ontvangen ivm max vloerbelasting.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInteressant. Is daar onderzoek naar gedaan?. Maar ondertussen zijn ze wel zo dom om na een dvp te moeten gaan omdat ze met al hun iq geen vrouw kunnen krijgen als ze avondje uit gaan. En achter hun rug lachen de dvp hun uit dat ze zich hebben laten gebruiken.
ANALE SEX JURK
Melanie
Hallo, mijn naam is Mariana. Ik ben 24 jaar oud, uit Colombiana.
We lachen hier om de leuke spel- en (ver)taalfouten die door DVP's worden gemaakt.Waar ik altyd het hardste om moet lachen is dat al die slimme mensen hier mensen uitlachen die om welke reden dan ook minder goed kunnen lezen en schrijven. Dat ze vaak met hun hoog opgeleide iq niet kunnen snappen dat vaak mensen of door geld gebrek of situaties in hun leven heel jong moesten gaan werken een daardoor geen opleiding kregen om zonder taal fouten te schrijven. Maar ondertussen zijn ze wel zo dom om na een dvp te moeten gaan omdat ze met al hun iq geen vrouw kunnen krijgen als ze avondje uit gaan. En achter hun rug lachen de dvp hun uit dat ze zich hebben laten gebruiken. Ik kom niet meer bij dan van dat soort mensen
hoog IQ heb je of niet maar die krijg je niet door een opleiding.Waar ik altyd het hardste om moet lachen is dat al die slimme mensen hier mensen uitlachen die om welke reden dan ook minder goed kunnen lezen en schrijven. Dat ze vaak met hun hoog opgeleide iq niet kunnen snappen dat vaak mensen of door geld gebrek of situaties in hun leven heel jong moesten gaan werken een daardoor geen opleiding kregen om zonder taal fouten te schrijven. Maar ondertussen zijn ze wel zo dom om na een dvp te moeten gaan omdat ze met al hun iq geen vrouw kunnen krijgen als ze avondje uit gaan. En achter hun rug lachen de dvp hun uit dat ze zich hebben laten gebruiken. Ik kom niet meer bij dan van dat soort mensen
Omdat de meeste mannen zonder hun geld te trekken niet aan de bak komenWe lachen hier om de leuke spel- en (ver)taalfouten die door DVP's worden gemaakt.
Dat heeft helemaal niets met IQ te maken. Als ik een tekst naar het Chinees vertaal met Google komt daar ook grote onzin uit.
Wat heeft IQ trouwens te maken met avondje uitgaan en een vrouw krijgen?
Dat wandelaars hier (al dan niet met hoog IQ) DVP's bezoeken kan tal van redenen hebben. Ik ga er van uit dat jij hier niet alleen zit om de ontwikkelingen op DVP gebied te bestuderen.
Je voelt je nogal aangesprokenhoog IQ heb je of niet maar die krijg je niet door een opleiding.
Je perceptie dat alleen domme mannen naar de dames van plezier gaan slaat helemaal nergens op, en de meeste mannen lachen de dames helemaal niet uit maar hebben eerder veel respect voor hen.
Deze thread gaat voornamelijk over totaal verkeerd vertaalde zinnen en niet zozeer over het IQ van de dames.
nee hoor. Vind dit een leuk tijd verdrijf. Prachtige site. Kan geen reality tv tegenopDaar hoor jij dan ook bij (althans als je hier lid bent)?
Of zie ik dat verkeerd?
Dat (zonder geld) is met name weggelegd voor muzikanten of mannen die op het juiste moment op de juiste plaats zijn. (even zwart-wit bezien)Omdat de meeste mannen zonder hun geld te trekken niet aan de bak komen
zaterdag 3 dec cumdumb sexcinema Hilversum
zaterdag 3 dec cumdumb om 18:00 in sexcinema Marilyn Hilversum
No sucking, no licking, no fingering, only hard cock and dumb your cum..
Dumping is for free entrance sexcinema not..
Google translate?