GPS in auto

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als uw vrouw die app niet heeft, kan ze de auto toch niet tracken? Dus k zie het probleem niet? Tenzij ze die app ook heeft staan natuurlijk, dan pak je beter de bus 😅

Heeft iemand tips hoe je met je GPS (app) omgaat als je auto ergens staat waar die niet zou moeten staan 🙄

Wel duh
1) (een tijdje tevoren) uitzetten . Niet pas bij aankomst van de plek waar je niet wilt zijn.
2) ergens anders gaan staan waar die auto wel mag staan.

Of en hoe je kunt uitzetten moet je zelf uitzoeken voor jouw gps (app)
En in sommige situaties valt dat meer op dan ergens staan .

Of ergens anders gaan staan waar je wel mag zijn , en een paar haltes met de bus of de benenwagen naar waar je echt wat gaat doen.

Bedenk , naast de acceptabele plaats ook een verhaal waarom je daar _al die tijd_ moest zijn. Zeker je werkgever zal daar meer naar kijken dan waar je stond.

Qua privacy hier aan gerelateerd: oppassen met de app Flitsmeister. Die is gratis dacht ik, maar aan "gratis" hangt vaak een verborgen prijskaartje:

Flitsmeister blijkt gebruikers gegevens te verkopen aan de Nederlandse en Belgische overheid.

Ik deel tegenwoordig zo'n auto met mijn vrouw. Wij kunnen van elkaar zien waar we zijn met de auto. Als ik dat uitzet roept dat veel te veel vragen op.

Mijn oplossing: ik ga op de fiets. Soms best een eindje, maar gelukkig beginnen we altijd met een douche.

Ik heb nu vier "locaties" op fietsafstand en een paar kan ik goed bereiken met de trein. Het kost wel meer tijd en is soms onhandig, maar het is erg discreet.

Soms is het gevaarlijk: ik ging vroeger op de fiets naar het Zandpad in Utrecht. Dat was levensgevaarlijk met al die auto's die bestuurd werden door mannen die alleen maar oog hadden voor de dames achter het raam :).

Laatst bewerkt:
Maar daarvan kun je makkelijker de locatiebepaling uitzetten. Ik doe dat altijd als ik bij mijn werk wegga. En weer aan als ik weer wegga bij de dvp. Dan lijkt het of ik dan pas bij mijn werk vertrek. Ongeveer rond de reguliere
Maar daarvan kun je makkelijker de locatiebepaling uitzetten. Ik doe dat altijd als ik bij mijn werk wegga. En weer aan als ik weer wegga bij de dvp. Dan lijkt het of ik dan pas bij mijn werk vertrek. Ongeveer rond de reguliere tijd.
Leuk voor je vrouw 😒

Qua privacy hier aan gerelateerd: oppassen met de app Flitsmeister. Die is gratis dacht ik, maar aan "gratis" hangt vaak een verborgen prijskaartje:

Flitsmeister blijkt gebruikers gegevens te verkopen aan de Nederlandse en Belgische overheid.
Ik eens gelezen dat als een app gratis jij het product bent.

Je werkgever gaat echt niet al die date constant checken tenzij er vermoedens zijn dat je iets geks doet of een ongeluk krijgt. Er moet zoveel gecontroleerd worden dat als jij bij privehuis x bent aan de dorpstraat in Lutjebroek dit echt niet opvalt.

Het probleem is niet dat ze constant checken, het probleem is dat die gegevens opgeslagen worden en er dus nog jaren sporen zijn van wanneer je waar aan het neuken was, al dan niet in de tijd van de baas of buiten de echt. GPS jammer is dan de enige oplossing, als iemand iets vraagt weet je van niks, maar dat kan je natuurlijk niet elke week doen. En verder - boycot autos die 24/7 online zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan