Doorwipper
Stamgast
Heeft iemand tips hoe je met je GPS (app) omgaat als je auto ergens staat waar die niet zou moeten staan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenzoals een invalide parkeerplaats?Heeft iemand tips hoe je met je GPS (app) omgaat als je auto ergens staat waar die niet zou moeten staan
Of de baas.Bang dat je wederhelft gaat checken waar de auto is?
Kan wel met je telefoon maar niet met een GPS tracker.Locatie uitzetten?
Dat is dan ook de bedoeling van die dingen. Je zou een gps jammer kunnen gebruiken maar dat gaat ook beginnen opvallen.Ja dat is lastig, ik heb dat ook in de werk bus. Daar kan je weinig mee doen zonder dat het wordt opgemerkt.
Hoeft niet eens een door de baas geinstalleerde gps tracker te zijn. Veel moderne auto's (vooral elektrische) hebben een ingebouwde gps module die met de cloud verbonden is, waardoor je via de app van de auto de locatie van de auto kunt zien.Kan wel met je telefoon maar niet met een GPS tracker.
Ben je klaar mee.Hoeft niet eens een door de baas geinstalleerde gps tracker te zijn. Veel moderne auto's (vooral elektrische) hebben een ingebouwde gps module die met de cloud verbonden is, waardoor je via de app van de auto de locatie van de auto kunt zien.
Alleen als je een partner hebt die dat dus gaat controleren terwijl jij met de auto onderweg bent.Ben je klaar mee.
Precies!Dus de conclusie die we hieruit kunnen trekken is: gebruik je werk auto niet om te wippen.
Dat snapt m'n vrouw toch niet....Hoeft niet eens een door de baas geinstalleerde gps tracker te zijn. Veel moderne auto's (vooral elektrische) hebben een ingebouwde gps module die met de cloud verbonden is, waardoor je via de app van de auto de locatie van de auto kunt zien.
Maar... ze snapt vast wel hoe ze je telefoon kan tracen!Dat snapt m'n vrouw toch niet....
Maar daarvan kun je makkelijker de locatiebepaling uitzetten. Ik doe dat altijd als ik bij mijn werk wegga. En weer aan als ik weer wegga bij de dvp. Dan lijkt het of ik dan pas bij mijn werk vertrek. Ongeveer rond de reguliere tijd.Maar... ze snapt vast wel hoe ze je telefoon kan tracen!